سفر به رمانتیک ترین نقاط روی زمین

راهنمای مطالعه

با توجه به نظر کارشناسان سفر، این مکان ها رمانتیک ترین نقاط روی زمین هستند. پیدا کردن بهترین مقصد عاشقانه اصلا کار آسانی نیست. تعریف کلمه عاشقانه، در حقیقت یک مورد ذهنی و فردی و برای هر زوجی در انتخاب سفر و مسیر متفاوت است. ما به شما در این مسیر کمک می کنیم و برای راهنمایی به شما، به نگرش جمعی افراد مختلف نگاهی می اندازیم. اول از همه، ۱۲ نفر از کاربران بهترین مکان ها را برای مسافرت با افراد مهم زندگیتان برای شما به اشتراک گذاشته اند.

دره ولکان در استرالیا
برای تجربه یک عاشقانه آرام، در ویلای رمانتیک Emirate one and only wolgan vallyis مستقر شوید. شومینه دو طرفه، استخر خصوصی و ایوان برای تماشا کردن کانگوروهای گردن قرمز از ویژگی های این ویلاست. افرادی که در این مکان اقامت داشتند، ترک ویلا و زیبایی های حیرت انگیزش را بسیار سخت و غم انگیز می دانند.

بلیط هواپیما به مقصد ملبورن خود را به تیک بان بسپارید

ناحیه ساحلی فرانسه و ایتالیا در اطراف مدیترانه
هیچ چیز عاشقانه تر از سفرهای ایتالیایی و فرانسوی نیست. ساحل آمالفی که احتمالا عاشقانه ترین نقطه در جهان است که با خط ساحلی ناهموار خود، سواحل زیبا و روستاهای رنگین کمانی، قطعا الهام بخش احساسات انسان و یک مکان کاملا عاشقانه می باشد. سفر خود را با چند روز اقامت در منطقه positano در یکی از رمانتیک ترین هتل های آن به نام le sirenuse آغاز کنید. سپس، همانطور که در سواحل سفر می کنید، پورت های زیبا مثل سورنتو، پورتوفینو، پورتوونر، ویلفرنچ، مونت کارلو، کانس و خیابان تروپس را تماشا کنید.

 

کلبه d’azur
این هتل مانند جواهری در دامنه کوه، در روستایی مربوط به قرون وسطایی در فرانسه قرار دارد و خدماتی بی نظیر و بی عیب و نقص را ارائه می دهد. پیشنهاد می کنیم حتما در طول سفر سری به این ریزورت شگفت انگیز بزنید. نظر یکی از مسافران به این منطقه: شوهر من مرد احساسی و عاطفی نیست، اما روزی که او به من درخواست ازدواج داد، یعنی ۲۰ سال پیش، به هیچ عنوان نمی توانست عاشقانه بودن کلبه d’Azur را انکار کند.

 

نیوزلند
عاشقانه ها همیشه برگرفته از قلب است و به همین دلیل برای هر انسانی متفاوت می باشد. اما اگر واقعا میخواهید شریک زندگی خود را به سفر برده و او را شاد کنید، نباید منظره مطبوع و دلپسند دریایی در Annandale را رد کنید. این مکان برای زوج های منحصر به فرد در دورترین نقطه تعبیه شده است که فقط با هلیکوپتر قابل دسترسی می باشد. با این جای زیبا و شیک قلب همسرتان را مغلوب کنید. همچنین در یک فضای باز مجلل که در آن شومینه، امکانات شگفت انگیز، غذاهای بی نظیر و بسیاری از تجربه های متحیر کننده وجود دارد که شما هرگز آن ها را فراموش نمی کنید.

 

ژاپن
خود را در هتل Oyado The Earth و در بالای صخره های سنگی با چشم انداز اقیانوس آرام، تصور کنید. هر اتاق دارای حمام آب گرم بدون سقف با چشم انداز اقیانوس می باشد. سوئیچ دنده ها و اقامت در دریای ساتو، یکی دیگر از مقصد های عاشقانه جهان است. مانند گردنبندی با سنگهای قیمتی، دریای درخشان و آرام، زیبایی جزایر را نشان می دهد که مانند جواهرات شناور روی سطح آب هستند. گذراندن وقت در این جزایر، شما را به زندگی آرامتان برمیگرداند. روزهای عاشقانه ای را صرف بازدید از جزایر پر از هنر معاصر Naoshima و Teshima و سپس اقامت در Benesse House، یک موزه و هتل فوق العاده، کنید. سوئیت های بیضی شکل منظره ۱۸۰ درجه ای از دریا را به شما می دهند که باعث فراهم کردن یک مکان زیبای عاشقانه ای برای شما خواهد بود.

برای رزرو هتل توکیو با تیک بان همراه باشید.

سالینا-ایتالیا
سالینا یکی از نقاط عاشقانه در ایتالیا، همچنین در جهان، یکی از جزایر آیرولیان در ساحل سیسیل است. تصور کنید که در این جزیره زیبا در حالی که سوار بر قایق هستید؛ به ریزورت کپو فارو که دارای فانوس دریایی و توسط باغ های انگور احاطه شده، وارد شوید. سپس، تصویر نشسته در کنار استخر، چشیدن اپیرول اسپریتز و تماشای خورشید روی جزایر پاتریا و استرومبولی را تصور کنید. با سفر به این نقطه از جهان برای همیشه عاشق می مانید.

 

ایرلند
مسیر اقیانوس اطلس در ایرلند یکی از عاشقانه ترین مکان ها در جهان است. در طول یک تعطیلات نمی توانید تمام مسیر ۲,۵۷۵ کیلومتر ساحلی را رانندگی کنید، اما هر منطقه به سهم خود دارای جاذبه های زیبایی است. منظره های خیره کننده، روستاهای جذاب، رستوران ها با تازه ترین غذاهای دریایی و محصولات ارگانیک، قلعه ها، هتل و ملک های زیبا با آتش های روشن گرم برای تنظیم خلق و خوی، همه ی اینا سبب می شود که از شدت زیبایی مناظر سوپرایز شوید.

مالدیو
عاشقانه ترین مکان روی زمین، مالدیو است. این مکان بسیار عجیب و غریب، منزوی و بکر است. آب در آنجا بطور باورنکردنی روشن است و در زمان اقامت در One & Only Reethi Rah یا Gili Lankanfushi که دارای ویلا های مجلل در روی آب است، این دریای زیبا را مشاهده می کنید. همه چیز در مالدیو آرام و بسیار شیک و راحت است، خدمات بی عیب و نقص و غذاهای دریایی تازه حتی غروب خورشید بر روی زمین تاثیر گذار است. در این مکان انواع سرگرمی های جالب برای گذران وقت وجود دارد و پس از سفر، از مالدیو به عنوان بهشت یاد خواهید کرد.

ساحل آمالی
ساحل آمالیو در ایتالیا از عاشقانه ترین مقاصد در جهان است و مناظر بسیار زیبایی را دارا می باشد. کاوش در ساحل، پر از معجزات مختلف در هر شهر و روستاست. تماشای و گشت وگذار در کاپری با مغازه های آن، لمونسلو و خیابان های رایگان برای خودرو، راولو با اصالت و جذابیت آن و پوزیتانو با نمایش بی نظیر آن از تراس ایل سن پیترو بی شک یکی از بهترین سفرها در طول زندگیتان خواهد بود.

برای خرید بلیط لحظه آخری به سایت تیک بان مراجعه کنید

مدیریت

مدیریت

آرزوی بهترین ها برای شما
راهنمای مطالعه
ما را در فضا مجازی دنبال کنید
مدیریت

مدیریت

آرزوی بهترین ها برای شما

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
پینترست
لینکدین

جدیدترین مطالب

تور سافاری دبی، یک روز پر از هیجان!

شما با خرید بلیط تور سافاری دبی تفریحات متنوعی را تجربه خواهید کرد. در حقیقت سرگرمی های این تور آنقدر جذاب و هیجان انگیز هستند که گذر زمان را در آن احساس نخواهید کرد. این سرگرمی ها شامل تفریحات رایگان و غیر رایگان می باشند که…

هتل صدف دبی تجربه اقامتی ارزان در شهری مدرن

هتل های بسیاری در دبی افتتاح شده اند که هر یک از آنها بر اساس فاکتورهایی همچون ارزش خدمات ارائه شده به مسافران، امکانات رفاهی و میزان تقاضا بازه قیمتی متفاوتی دارند. در این میان هتل صدف به عنوان ارزان ترین هتل دبی شناخته می شود که…

بهترین بازار نوروزی ایران کجاست؟

در واپسین روز های اسفند ماه بازارچه های نوروزی در سراسر کشور دایر می شوند که برخی از آنها به فروش کالاهای هنری خاص و آنتیک شهرت دارند. ما نیز به بهانه نزدیک شدن به نوروز، تصمیم گرفتیم…

مقاصد سفرهای یک روزه نوروزی

ایام نوروز بهترین زمان برای سفرها ی داخلی محسوب می شود. زیرا در این ایام آب وهوا در اکثر نقاط ایران معتدل و مطبوع است و زیبایی های طبیعت دو چندان می شود. اما با توجه به ازدحام مسافران در تعطیلات نوروز…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *