عجایب پالرمو

از عجایب پالرمو دیدن کنید

راهنمای مطالعه

[vc_row][vc_column][vc_column_text]یکی از جاذبه های گردشگری ایتالیا شهر تاریخی و زیبای پالرمو است. پالرمو مرکز ناحیه خودمختار سیسیل و از نظر تاریخی و فرهنگی از قدمتی دیرینه برخوردار است. این شهر در دامنه مونته پلگرینو و در سواحل شمالی جزیره سیسیل ایتالیا قرار گرفته است. شهر پالرمو با ۵۰۰۰ کیلومتر مربع بالغ بر یک میلیون جمعیت را در خود جای داده است و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری اروپا محسوب می شود.

تاریخچه پالرمو

قدمت شهر پالرمو به ۲۷۰۰ سال می رسد و ۹۸ درصد از ساکنان آن ایتالیایی و مابقی آسیایی می باشند. برای اولین بار این شهر با نام پانورموس توسط فنیقی ها بنیان نهاده شد. سپس در سال ۲۵۴ پیش از میلاد رومیها آن را تصرف کردند. پیروس اپیروسی، از پادشاهان یونانی برای مدت کوتاهی پالرمو را به دست گرفت ولی بار دیگر در سال ۵۳۵ این شهر به دست بلیسار رومی افتاد . تا این که عرب ها آن را در سال ۸۳۱ تصرف کرده سپس بعد از سالها آن را پایتخت سیسیل معرفی کردند. دوران اوج شکوفایی پالرمو در سال ۱۰۷۲ میلادی و در دوران نورمان ها شکل گرفت.

آب و هوای پالرمو

قطعا یکی از گرمترین شهرهای اروپا، پالرمو می باشد. آب و هوای این منطقه گرم مدیترانه ای است که نابستان های گرم و زمستان های مرطوب دارد. اگر می خواهید زمستانها به سفر بروید پالرمو گزینه مناسبی می باشد چرا که به ندرت در این شهر برف می بارد. بهترین زمان سفر به پالرمو را می توان از خرداد تا تیر و از مهر تا آبان دانست که آب و هوا حالت مطلوب تری دارد.[/vc_column_text][vc_single_image image=”8136″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”bounceIn”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

اقامت در پالرمو

در شهر زیبا و دیدنی پالرمو انواع هتل ها و هاستل ها با قیمت های مناسب برای اقامت گردشگران وجود دارد. اگر می خواهید در هزینه های سفر صرفه جویی کنید می توانید هاستل ها را برای اسکان خود انتخاب کنید ولی اگر از بودجه کافی برخوردار هستید می توانید یکی از هتل هایی را که به شما معرفی می کنیم، برگزینید.

گرند هتل (Grand Hotel Villa Igiea)

هتل ۵ ستاره گرند هتل از برترین هتل های پالرمو می باشد که از امکانات کافی و مناسب برای یک اقامت راحت برخوردار است.

آدرس: ایتالیا – پالرمو Via Belmonte ،۴۳ ،۹۰۱۴۲ Palermo ،Italy

هتل پرتا فلیس (Hotel Porta Felice)

هتل ۴ ستاره پرتا فلیس یکی دیگر از هتل های مناسب برای اقامت گردشگران می باشد که با توجه به قیمت امکانات بسیار خوبی را در اختیار مسافران قرار می دهد.

آدرس: ایتالیا – پالرمو Via Butera ،۴۱ ،۹۰۱۳۳ Palermo ،Italy

هتل بل Hotel Bel

برای مسافرانی که قصد سفرهای کم هزینه را دارند و نمی خواهند هزینه زیادی برای اقامت بپردازند هتل ۳ ستاره بل انتخاب هوشمندانه ای است. امکانات هتل بسیار مناسب بوده و شامل استخر، پارکینگ رایگان، اینترنت پر سرعت، صبحانه با اتاق های لوکس می باشد.

آدرس: ایتالیا – پالرمو Via Ruffo di Calabria ،۲۰ ،۹۰۱۳۶ Palermo ،Italy

با رزرو هتل از سایت تیک بان از اقامتی ارزان و اقتصادی بهره مند شوید.

غذاهای محبوب و خوش طعم پالرمو

در سفر به ایتالیا نباید نگران غذا و خوراک خود باشید. زیرا غذاهای ایتالیایی بسیار باب طبع ایرانی ها می باشد. در این قسمت چند غذای لذیذ و پرطرفدار ایتالیایی را معرفی می کنیم.

اسوبوکو، (Ossobuco) استیک فیورنتینا (Fiorentina Steak)، پاستا کاربونارا (Pasta Carbonara)، پیتزا مارگاریتا (Pizza Margherita) و ریزوتو (Risotto) از انواع غذاهای خوشمزه و پرطرفدار ایتالیایی می باشد که می توانید آنها را در رستوران های پالرمو امتحان کنید و لذت ببرید. همچنین انواع کافه های پالرمو می توانند اوقات خوشی را در کنار سرو قهوه وانواع نوشیدنی برای شما رقم بزنند.

جاذبه های گردشگری پالرمو

در سفر به پالرمو بهتر است زمان خود را مدیریت کنید تا وقت کافی برای تماشای جاذبه های تاریخیو فرهنگی شهر داشته باشید. همچنین طبیعت پالرمو بسیار دیدنی و جذاب است بنابراین سعی کنید در مدت سفر خود از همه مناطق معروف و توریستی پالرمو دیدن کنید. بهترین جاذبه های پالرمو را می توانید در این قسمت ببینید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”8139″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”bounceIn”][vc_column_text]در سفر به پالرمو بهتر است زمان خود را مدیریت کنید تا وقت کافی برای تماشای جاذبه های تاریخیو فرهنگی شهر داشته باشید. همچنین طبیعت پالرمو بسیار دیدنی و جذاب است بنابراین سعی کنید در مدت سفر خود از همه مناطق معروف و توریستی پالرمو دیدن کنید. بهترین جاذبه های پالرمو را می توانید در این قسمت ببینید.

سالن تئاتر ماسیمو (Teatro Massimo)

در قرن هجدهم و در سال ۱۸۹۷ سالن تئاتر ماسیمو بنا نهاده شد و به یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری پالرمو تبدیل شد. به راحتی و بدون بلیط می توانید از نمای خارجی ساختمان دیدن کنید و عکس بگیرید اما برای تماشای فضای داخلی سالن ناگزیرید که بلیطورودی تهیه کنید. در این سالن تئاترهای زیبایی اجرا می شود که اگر علاقه مندید می توانید با تهیه بلیط به تماشای اجرای تئاتر بنشینید.

کلیسا جامع پالرمو

کلیسا جامع پالرمو با معماری شرقی کی از دیدنی ترین مکان های پالرمو می باشد. ستون کلیسا برگرفته از معماری ستون های عربی مسجد می باشد . این کلیسا دارای محراب و رواق می باشد و در بالای در ورودی ان تصویری از مریم مقدس در زمینه ای به رنگ طلا دیده می شود که متعلق به قرن ۱۳ میلادی می باشد.

کاخ نورمن Palazzo dei Normanni

اعرابی که پالرمو را در قرن نهم به تصرف خود درآورده بودند دست به ساخت کاخی برای پادشاه خود کردند. سالها بعد در زمان حکومت نورمن ها این کاخ به طرز زیبایی تزیین شد. بعد از پیروزی اسپانیایی ها یکی از امرای معروف در این کاخ اقامت کرد. از آن سال تا به حال ( سال۱۹۴۷) از کاخ نورمن به عنوان پارلمان سیسیل استفاده می شود.

کلیسای کاپلا پالاتینا Cappella Palatina  

این کلیسا در سال ۱۱۴۰ تاسیس شد اما برخی از تزیینات کلیسا سالها بعد انجام شد. به طور مثال موزاییک های دیوارهای غربی با نقش حضرت عیسی ۲۰۰ سال بعد نصب گردید. این کلیسا در طی سالها با تغییرات زیادی روبرو بوده است اما برخلاف ساختوسازهای متعدد همچنان پابرجاست و زیبایی خود را حفظ کرده است.

کلیسای مارتورانا La Martorana 

کلیسا Santa Maria dell’Ammiraglio که به کلیسا La Martorana معروف است. یکی از جذابیت های این کلیسا موزاییک هایی است که در قرن ۱۲ به آنجا آورده شده است. با زلزله ای کهدر سال ۱۷۲۰ میلادی رخ داد قسمتی از کلیسا مورد مرمت قرار گرفت. در این هنگام باروک شمالی و برج ناقوس به کلیسا اضافه شد. مبنای معماری کلیسا برگرفته از معماری دوران بیزانس است اما می توان معماری عربی را هم در آن دید. با این که تغیرات اساسی زیادی در ظاهر کلیسا انجام شده است اما موزاییک های باشکوهی که از سال ۱۱۵۰ برجا مانده است، هنوز سالم و دیدنی هستند.

موزه باستان شناسی

موزه باستان شناسی پالرمو بت دربرداشتن مجموعه ای بی نظیر از آثار باستانی می تواند برای علاقه مندان به تاریخ مکانی دیدنی باشددر این موزه برخی از آثار باستانی معروف جهان دیده می شود. به هیچ وجه حوصله تان در بازدید از موزه سر نمی رود. اقلام باستانی زیادی برای دیدن در موزه وجود دارد که می تواند ساعتها شما را سرگرم کند.

کاپوچین Catacombe dei Cappuccini

عجیب ترین و پربازدیدترین مکان دیدنی پالرمو، صومعه کاپوچین است. اینجا منطقه عجیبی است که در سال ۱۵۹۹ بر اثر حفاری هایی در درون سنگ های آتشفشانی به وجود آمده اند. راهروهای زیرزمینی معروفی که حفاری شده اند تا سال ۱۸۸۱ محل دفن اموات بوده است. داخل دخمه هاهی صومعه می توان ۸۰۰۰ جسد مومیایی را دید که از روی دیوارها آویزان شده اند. جسدها بر اساس موقعیت اجتماعی شان مرتب شده اند و لباس هایی نو بر تن دارند. این لباس ها را تا همین چند سال پیش اقوام اجساد برای آنها می آوردند و بر تنشان می کردند. برای تماشای این منطقه استفاده از دوربین و عکسبرداری ممنوع است.

اگر علاقه مند سفر به پالرمو هستید می توانید با خرید بلیط هواپیما رم به راحتی به ایتالیا سفر کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

مدیریت

مدیریت

آرزوی بهترین ها برای شما
راهنمای مطالعه
ما را در فضا مجازی دنبال کنید
مدیریت

مدیریت

آرزوی بهترین ها برای شما

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
پینترست
لینکدین

جدیدترین مطالب

تور سافاری دبی، یک روز پر از هیجان!

شما با خرید بلیط تور سافاری دبی تفریحات متنوعی را تجربه خواهید کرد. در حقیقت سرگرمی های این تور آنقدر جذاب و هیجان انگیز هستند که گذر زمان را در آن احساس نخواهید کرد. این سرگرمی ها شامل تفریحات رایگان و غیر رایگان می باشند که…

هتل صدف دبی تجربه اقامتی ارزان در شهری مدرن

هتل های بسیاری در دبی افتتاح شده اند که هر یک از آنها بر اساس فاکتورهایی همچون ارزش خدمات ارائه شده به مسافران، امکانات رفاهی و میزان تقاضا بازه قیمتی متفاوتی دارند. در این میان هتل صدف به عنوان ارزان ترین هتل دبی شناخته می شود که…

بهترین بازار نوروزی ایران کجاست؟

در واپسین روز های اسفند ماه بازارچه های نوروزی در سراسر کشور دایر می شوند که برخی از آنها به فروش کالاهای هنری خاص و آنتیک شهرت دارند. ما نیز به بهانه نزدیک شدن به نوروز، تصمیم گرفتیم…

مقاصد سفرهای یک روزه نوروزی

ایام نوروز بهترین زمان برای سفرها ی داخلی محسوب می شود. زیرا در این ایام آب وهوا در اکثر نقاط ایران معتدل و مطبوع است و زیبایی های طبیعت دو چندان می شود. اما با توجه به ازدحام مسافران در تعطیلات نوروز…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *