آرامگاه شاه کونگمین

جاذبه های گردشگری کره شمالی

راهنمای مطالعه

[vc_row][vc_column][vc_column_text]شاید شما نیز مانند بسیاری از گردشگران، کشور کره شمالی را ناشناخته ، عجیب و مرموز بدانید. کشوری با قوانین سخت گیرانه ای که دارای جاذبه های گردشگری بسایر زیباست. در این سرزمین زیبا دیدنی های زیادی برای گردشگران وجود دارد که می تواند بسیار جذاب باشد. هر ساله تعداد کمی از گردشگران موفق می شوند تا به کره شمالی سفر کنند . تیکبان در این مقاله سعی دارد تا تجربیات آنها را در قالب مکان های دیدنی این کشور بیان کند. د ر ادامه با ما همسفر شوید تا با مهمترین جاذبه های گردشگری کره شمالی آشنا شوید:

دریاچه بهشت یا هیون Heaven Lake

این دریاچه زیبای هیون بر یک دهانه آتشفشانی در مرز چین و کره شمالی تشکیل شده است که در حدود ۹۵۰ سال پس از میلاد، طی یک فوران آتشفشانی بر فراز کوه پدیدار شد. به اعتقاد مردم بومی اینجا محل زندگی دیوهاست. حتی برخی پا را فراتر گذارده و می گویند که در سال ۲۰۰۷ ویدیویی از ۵ بال غول آسا در این مکان عجیب ضبط شده است!

کاخ یادبود کامسوسان Kumsusan Memorial Palace

در پیونگیانگ پایتخت کره شمالی کاخ باشکوه کامسوسان قرار گرفته است که از مکان های دیدنی این شهر محسوب می شود. این کاخ در بین مردم شهر بسیار محبوب است و از بناهای منحصر به فرد پیونگیانگ به شمار می رود.

موزه صلح کره شمالی North Korea Peace Museum

اگر علاقه مند به تماشای لوازم جنگی و سلاح های نظامی هستید بهتر است سری به موزه صلح بزنید. این موزه یکی از دیدنی ترین موزه های کره شمالی است که در پان مون جوم واقع شده است و می تواند ساعتها شما را سرگرم کند.

طاق پیروزی Arch of Triumph

در بسیاری از کشورها بناهایی را به عنوان نماد استقامت مردم می سازند تا برای آیندگان درس عبرت و افتخار باشد. در پیونگ یانگ بنای طاق پیروزی به عنوان نماد استقامت مردم این کشور در برابر ژاپنی ها ساخته شده است. این طاق با قوسی به ارتفاع ۶۰ متر یکی از بزرگترین طاق های پیروزی در دنیاست.[/vc_column_text][vc_single_image image=”8864″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”bounceIn”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

کوه چانگبای Changbai Mountains

رشته کوه چانگبای یکی از مکان های دیدنی کره شمالی است که در مرز کره شمالی و چین قرار دارد. این رشته کوه به کشور روسیه ختم می شود و از جاذبه های طبیعی فراوانی برخوردار است. قسمت هایی از کوه که در کشور چین قرار دارد بسیار مورد توجه گردشگران می باشد و کوهنوردان و طبیعت گردان زیادی را به خود جذب می کند اما در قسمت کره شمالی چندان خبری از صنعت توریسم نمی باشد.

رودخانه تائدونگ Taedong River

در قسمت جنوبی کره شمالی رودخانه زیبای تائدونگ با عمق قابل توجه جاری است که از دریای زرد سرچشمه می گیرد. این رودخانه خروشان برای تفریحات و ورزش های آبی مکان مناسبی می باشد. همچنین آب رودخانه در کشاورزی نیز کاربرد فراوان دارد.

میدان کیم سونگ Kim Il-sung Square

شاید نام بزرگ ترین میادین از آن کشور چین باشد اما میدان کیم سونگ با ۷۵ هزار متر مربع یکی از میادین بزرگ دنیاست که در پایتخت کره شمالی قرار دارد. در این میدانوسیع در حدود ۱۰۰هزار نفر انسان قرار می گیرند و از آن برای رژه های نظامی و فعالیت های اجتماعی استفاده می شود.

برج جوتشی Juche Tower

اگر تمایل دارید نمای کلی شهر پیونگ یانگ را ببینید و یا عکس های زیبا ثبت کنید بهتر است بر فراز برج جوتشی بروید. این برج یکی از بناهای یادبود شهر پیونگیانگ است که نمای بسییار زیبایی از شهر را در مقابلتان نمایان می کند. در بالای برج جایی برای نشستن و تماشا کردن شهر وجود دارد.

بنای یادبود مانسو هیل گرند Mansu Hill Grand Monument

مانسو هیل گرند مجموعه ای از یادبودهای متنوع است که در پایتخت واقع شده و به عنوان جاذبه گردشگری می باشد. ۲۲۹ مجسمه به عنوان نمادی از تاریخ انقلاب مردم کره شمالی در این بنا وجود دارد. را نشان می دهد. دو مجسمه ۲۰ متری برنزی در قسمت مرکزی توجه گردشگران را جلب می کند که بسیار باشکوه و دیدنی است.[/vc_column_text][vc_single_image image=”8866″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”bounceIn”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

پل دوستی چین و کره شمالی Sino–Korean Friendship Bridge

در مرز چین و کره شمالی بر بالای رودخانه یالو پلی به عنوان پل دوستی دو کشور چین و کره شمالی ساخته شده است. این پل دو شهر داندونگ در چین و سینویجو در کره شمالی را به هم پیوند می دهد. پل دوستی در سال های ۱۹۳۷ و ۱۹۴۳ توسط ارتش امپراطوری ژاپنی تاسیس شد که در آن زمان کره شمالی و قسمت هایی از چین را به اشغال خود درآورده بودند. پل محل گذر با اتومبیل است و نمی توان بر روی آن پیاده روی کرد. موقعیت جغرافیایی پل بسیار دیدنی و دارای مناظر زیباست.

دروازه تائدونگ Taedong Gate

تائدونگ، دروازه شرقی قلعه قدیمی پیونیانگ است که از دیدنی های این شهر به شمار می رود. دروازه در کنار رودخانه تائدونگ قرار گرفته است و به همین خاطر به همین نام خوانده می شود. در دروازه تائدونگ در قرن ششم به عنوان پایگاه دفاعی قلعه ساخته شد که در زمان جنگ سوخت ولی در سال ۱۶۳۵ بازسازی و مرمت شد.

آرامگاه شاه کونگمین Tomb of King Kongmin

مقبره پادشاه کونمگین که از سال ۱۳۵۲ تا ۱۳۷۴ در کره شمالی حکومت کرد، بسیار دیدنی و جالب توجه می باشد. در ساخت آرامگاه از سنگهای گرانیتی و مجسمه های تزیینی استفاده شده است که یکی از مکان های دینی کره شمالی محسوب می شود. این مقبره زیبا در ۱۳ کیلومتری غرب کائسونگ قرار دارد.

موزه سه انقلاب Three Revolution Exhibition

علاقه مندان به تاریخ و تمدن می توانند در سفر به کره شمالی از موزه تری روولوشن دیدن کنند. این موزه معماری بسیار جالبی دارد که سه انقلاب را از لحاظ ایدئولوژی، فرهنگی و تکنیکی به نمایش می گذارد. نمادهای فرهنگی، صنعتی و کشاورزی زیادی در این موزه دیده می شود. ساختمان موزه بسیار شبیه به سیاره زحل ساخته شده که یک مرکز ستاره شناسی را نیز در خود جای داده است.

موارد ذکر شده برگرفته از تجربیات گردشگرانی است که موفق شده اند از کره شمالی دیدن کنند. بی شک این کشور نیز مانند بسیاری از مناطق دنیا دارای جذابیت های گردشگری است که حتما ارزش سفر کردن را دارد. برای کسب تجربیات شیرین تیک بان با ارائه انواع بلیط هواپیما، بلیط قطار و رزرو هتل خارجی می تواند در کنار شما باشد و با ارائه بلیط هواپیما ارزان شما را در انجام سفرهای بیشتر یاری کند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

مدیریت

مدیریت

آرزوی بهترین ها برای شما
راهنمای مطالعه
ما را در فضا مجازی دنبال کنید
مدیریت

مدیریت

آرزوی بهترین ها برای شما

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
پینترست
لینکدین

جدیدترین مطالب

تور سافاری دبی، یک روز پر از هیجان!

شما با خرید بلیط تور سافاری دبی تفریحات متنوعی را تجربه خواهید کرد. در حقیقت سرگرمی های این تور آنقدر جذاب و هیجان انگیز هستند که گذر زمان را در آن احساس نخواهید کرد. این سرگرمی ها شامل تفریحات رایگان و غیر رایگان می باشند که…

هتل صدف دبی تجربه اقامتی ارزان در شهری مدرن

هتل های بسیاری در دبی افتتاح شده اند که هر یک از آنها بر اساس فاکتورهایی همچون ارزش خدمات ارائه شده به مسافران، امکانات رفاهی و میزان تقاضا بازه قیمتی متفاوتی دارند. در این میان هتل صدف به عنوان ارزان ترین هتل دبی شناخته می شود که…

بهترین بازار نوروزی ایران کجاست؟

در واپسین روز های اسفند ماه بازارچه های نوروزی در سراسر کشور دایر می شوند که برخی از آنها به فروش کالاهای هنری خاص و آنتیک شهرت دارند. ما نیز به بهانه نزدیک شدن به نوروز، تصمیم گرفتیم…

مقاصد سفرهای یک روزه نوروزی

ایام نوروز بهترین زمان برای سفرها ی داخلی محسوب می شود. زیرا در این ایام آب وهوا در اکثر نقاط ایران معتدل و مطبوع است و زیبایی های طبیعت دو چندان می شود. اما با توجه به ازدحام مسافران در تعطیلات نوروز…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *