۱۰ پارک آبی دنیا را بشناسید!

بالاترین رتبه در میان محبوبیت پارک های آبی دنیا مربوط به سیام پارک است، زیرا بهترین چشم انداز از مدیترانه را ارائه می دهد. اگر ۲۸ متر از برج قدرت به اعماق دریا پایین بیایید، دنیای کوسه ها و اشعه مادون قرمز را خواهید دید. همچنین در حالیکه از راه باریک kindree سر می خورید می توانید گیاهان خوشبو را با تعداد بالا مشاهده کنید.
راهنمای مطالعه

علاقه مندان به هیجان، دوستداران ماجراجویی و آب بازی با مشاهده لیست کاملی از بهترین پارک های آبی دنیا خوشحال خواهند شد. این لیست طبق نظر میلیون ها نفر جمع آوری شده است. مجله تیک بان خبر خوبی برای گردشگرانی که در خاورمیانه زندگی می کنند دارد! برای دسترسی به این امکانات و تفریحات نیاز نیست به جاهای دور سفر کنید، چرا که ۳ مورد از بهترین پارک های آبی در امارات متحده عربی قرار دارد که می توانید با خرید بلیط تهران دبی به آنجا سفر کنید و لذت ببرید.

در ادامه با مجله گردشگری تیک بان همراه باشید تا با بهترین پارک های آبی جهان آشنا شوید.

سیام پارک – اسپانیا

بالاترین رتبه در میان محبوبیت پارک های آبی دنیا مربوط به سیام پارک است، زیرا بهترین چشم انداز از مدیترانه را ارائه می دهد. اگر ۲۸ متر از برج قدرت به اعماق دریا پایین بیایید، دنیای کوسه ها و اشعه مادون قرمز را خواهید دید. همچنین در حالیکه از راه باریک kindree سر می خورید می توانید گیاهان خوشبو را با تعداد بالا مشاهده کنید.

برای تماشای این مکان زیبا و لذت بردن از سفر به جزایر قناری می توانید به سایت تیک بان به نشانی https://tikban.com مراجعه کرده و با خرید بلیط هواپیما به مقصد اسپانیا و شهر تنریف، سفری پر از هیجان و شادی را تجربه کنید.

پارک آبی فورتالزا در برزیل

چهار استراحتگاه مرفه باعث افزایش جمعیت در پارک آبی فورتالزا (Fortaleza) ساحلی شده است. این محل در مجاورت ساحل طلایی Porto Das Venue در، که یکی از محبوب ترین سواحل در Ciara است، گرفته شده است. این مکان تفریحی جوایز بسیاری را به خاطر دارا بودن جاذبه هایی برای تمام افراد خانواده از جمله سونا و پیاده روی های اکولوژیکی دریافت کرده است.

واتربوم بالی

از زیبایی های بالی هر چه بگوییم کم است. با انتخاب بالی به جزیره زیبایی سفر خواهید کرد که اسلایدهای آب گرم آن مانند Smash Down و Twist Twist از کنار درختان سرسبز دیده می شوند. در واتربوم سرگرمی های همیشگی و بی نهایت شاد و مفرح برای تمام سنین و برای حفظ محیط زیست اختصاص داده شده است.

پارک آبی آکوا ونچر دبی

در امارات متحده عربی، گردشگران و افراد محلی در Aqua Venture به شنا کردن در آب می پردازند. مانند انتقام افسانه خدای دریا که شما را به شنا در عمق ۶۰ کیلومتری در هر ساعت و پرش های عجیب سوق می دهد. این پارک آبی محل زندگی تعداد زیادی از موجودات دریایی است که از دلفین ها گرفته تا شیر های دریایی را شامل می شود.

پارک آکوا ونچر دبی به شما این امکان را می دهد که جاذبه های زندگی طبیعی موجودات دریایی که در عمق زیاد زندگی می کنند مانند کوسه ها را نیز ببینید. با رزرو هتل دبی امکان اقامتی رویایی در این شهر برای شما مهیاست.

پارک آبی ترماس دوس لارانجایس از جاهای دیدنی المپیا در برزیل

Thermos Dos Laranjaia با بیش از ۵۰ جاذبه به عنوان محبوب ترین پارک آبی در آمریکای لاتین شناخته می شود. جای تعجب نیست که این پارک در لیست ۱۰ تایی برتر جهان قرار داشته باشد. ترماس دوس لارانجایس واقع در سائو پائولو می باشد که بزرگترین مجتمع آب طبیعی برزیل است که حاوی فعالیت های رادیکالی مانند حباب است.

این فعالیت ها به همه بازدیدکنندگان فرصت شرکت در چالش رسیدن به بالای یک حباب لغزنده غول پیکر را می دهد.

دیزنی بلیزارد بیچ در اورلندو

اورلاندو دپارتمان گردشگری والت دیزنی است که دارای دو پارک آبی شامل تنفور و تالاب می باشد. بازدیدکنندگان می توانند در جلسات خصوصی، موج سواری را آموزش ببینند. در رودخانه Castaway Creek lazy قدم بزنند و یا چیزهای عجیبی را در یکی از بهترین جاذبه های هیجان انگیز دنیا، مانند زمین بازی سیاه و سفید و یا سقوط keelhaul تجربه کنند.

پارک آبی Hot Park  Rio Quanta در برزیل

هات پارک به خاطر آب های گرم طبیعی خود شناخته شده است. در این پارک می توان جاذبه هایی مانند تور کایاک را با منظره های آرام از آبشارها و طبیعت اطراف آن تجربه کرد. از نقاط محبوب دیگر در Hot Park می توان زمین پرندگان را نام برد، که ۲۰۰ نوع از پرندگان مختلف و متنوع دنیا را در خود جای داده است. دوستداران تفریحات هیجانی، می توانند با رزرو هتل، اقامتی چند روزه و به یادماندنی را رقم بزنند.

پارک وایدی وادی – Wild Wadi Waterpark

آبشار Wadi wild ریشه اش به داستان افسانه ای iuha، که شخصیت شناخته شده ای در فولکلور عرب است، برمی گردد. این پارک آبی دارای ۳۰ جاذبه دیدنی مانند Jumeirah Sceirah می باشد. پیشنهاد می کنیم آب بازی در این پارک را حتما تجربه کنید.

پارک آبی Aquatica فلوریدا – ایالات متحده آمریکا

Aquatica، یک ماجراجویی دریایی دیگر را در اورلاندو ارائه می دهد. می توانید در اینجا به سوارکاری بپردازید که خیلی از مردم برای انجام این کار قلبشان به تپش در می آید. همچنین افراد جوان از جاذبه هایی مانند Walkabout Waters لذت می برند، چون جایی است که در آن می توانند از قلعه ای با ارتفاع ۱۸ متری دیدن کنند.

Yas Waterworld ابوظبی – امارات متحده عربی

Yas Waterworld یکی از ۱۰ پارک آبی بی نظیر می باشد که با فاصله ۱۰ دقیقه ای از فرودگاه بین المللی ابوظبی قرار گرفته است و تنها پارک آبی در جهان است که ۴۵ منبع بزرگ، آب آن را تامین می کنند. برای بازدید از بهترین پارک های آبی جهان می توانید به سایت تیک بان مراجعه کرده و با خرید بلیط دبی از سفری اقتصادی لذت ببرید.

مدیریت

مدیریت

آرزوی بهترین ها برای شما
راهنمای مطالعه
ما را در فضا مجازی دنبال کنید
مدیریت

مدیریت

آرزوی بهترین ها برای شما

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
پینترست
لینکدین

جدیدترین مطالب

تور سافاری دبی، یک روز پر از هیجان!

شما با خرید بلیط تور سافاری دبی تفریحات متنوعی را تجربه خواهید کرد. در حقیقت سرگرمی های این تور آنقدر جذاب و هیجان انگیز هستند که گذر زمان را در آن احساس نخواهید کرد. این سرگرمی ها شامل تفریحات رایگان و غیر رایگان می باشند که…

هتل صدف دبی تجربه اقامتی ارزان در شهری مدرن

هتل های بسیاری در دبی افتتاح شده اند که هر یک از آنها بر اساس فاکتورهایی همچون ارزش خدمات ارائه شده به مسافران، امکانات رفاهی و میزان تقاضا بازه قیمتی متفاوتی دارند. در این میان هتل صدف به عنوان ارزان ترین هتل دبی شناخته می شود که…

بهترین بازار نوروزی ایران کجاست؟

در واپسین روز های اسفند ماه بازارچه های نوروزی در سراسر کشور دایر می شوند که برخی از آنها به فروش کالاهای هنری خاص و آنتیک شهرت دارند. ما نیز به بهانه نزدیک شدن به نوروز، تصمیم گرفتیم…

مقاصد سفرهای یک روزه نوروزی

ایام نوروز بهترین زمان برای سفرها ی داخلی محسوب می شود. زیرا در این ایام آب وهوا در اکثر نقاط ایران معتدل و مطبوع است و زیبایی های طبیعت دو چندان می شود. اما با توجه به ازدحام مسافران در تعطیلات نوروز…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *