چرا بیمه مسافرتی؟

راهنمای مطالعه

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

آیا شما تجربه جمع کردن وسایل مسافرت را داشته اید؟ برای این کار موارد زیادی را باید در نظر بگیرید. یکی از این موارد انتخاب بیمه سفر مناسب برای وسایل سفرتان است و امنیت سفرتان بسیار هم است .با اینکه سفر کردن به سراسرجهان  بسیار شگفت انگیزاست اما نباید از ایمنی خود غافل شوید. اگربا کمترین هزینه در طول سفر خود در پوشش بیمه باشید احساس بهتری خواهیدداشت. اکثر مسافران به ویژه کسانی که به مقصدهای مختلفی سفرمی کنند، بخش زیادی از وقت خود را صرف برنامه ریزی سفرشان می کنند و به ندرت به بیمه مسافرتی خود توجه می کنند. در ادامه شما را با چند نکته ناگفته در مورد بیمه مسافرتی آشنا می کنیم.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”6406″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded”][vc_message message_box_color=”violet” icon_fontawesome=”fa fa-suitcase”]بیمه مسافرتی خود را از تیک بان بخواهید[/vc_message][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نکته شماره ۱: از پوشش بیمه خود در طول سفرتان مطمئن شوید و در اسرع وقت اقدام کنید و این کار را با تاخیرانجام ندهید تا از روز اول تحت پوشش بیمه باشید. البته به تاخیر انداختن آن ممکن است مزایایی را هم برای شما به همراه داشته باشد مثلا پرواز شما ممکن است به تأخیر بیفتد یا روند سفرتان دچار اختلالاتی شود.
نکته شماره ۲: در سفرهای بین المللی تحت پوشش پزشکی کامل قرار بگیرید زیرا ممکن است مشکلات پزشکی مختلفی هنگام مسافرت برایتان بوجود بیاید که عمدتاً به نحوه حمل و نقل، مسیری که طی می کنید و شرایط محیطی بستگی دارد. پس باید اطمینان حاصل کنید که بیمه مسافرتی که انتخاب می کنید شامل پوشش پزشکی کافی است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نکته شماره ۳: در سفرتان مسئولیت رانندگی خود را برعهده بگیرید به این دلیل که بیشتر خودروها فقط تحت پوشش بیمه شخص ثالث هستند ودر صورت بروز حادثه فقط عابر پیاده تحت پوشش قرار می گیرد.
نکته شماره ۴: برای ارائه خدمات بیمه خود محدودیت زمانی انتخاب کنید؛ همه ی بیمه ها خدمات شبانه روزی ندارند. حتی ممکن است نتوانند خارج از چارچوب زمانی به شما کمک کنند پس شما باید مطمئن شوید که بیمه، خدمات شبانه روزی دارد. از آنجاییکه حوادث هر روز و هر زمان و بدون اطلاع قبلی اتفاق می افتند شما باید مراقب امنیت خود باشید.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”6409″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نکته شماره ۵: هنگامی که به دنبال مناسب ترین پوشش بیمه ای برای سفر خود هستید به این نکته توجه کنید بیمه ای که تحت پوشش آن قرارگرفتید به فعالیت هایی که قصد دارید در سفر خود انجام دهید مرتبط باشد. هرگونه ناهماهنگی ممکن است منجر به خسارت شود.
نکته شماره ۶: مشکلات پزشکی سابق خود را هنگام درخواست بیمه لحاظ کنید، زیرا ممکن است مشکلات مختلفی هنگام سفر برایتان بوجود بیاورد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

پوشش بیمه سفر برای وسایلتان به دلایل مختلف از جمله موارد زیر ضروری است:
بیمه مسافرتی برای وسایلتان باعث اطمینان خاطر شما می شود و همین مهمترین مزیت داشتن بیمه مسافرتی است. همانطور که قبلاً اشاره کردیم یک سفر معمولی در معرض انواع مسائل و مشکلات است و با بیمه مناسب، امکان نگهداری از آنها برای شما امکان پذیر خواهد بود. محافظت ازشما آرامش بیشتری به شما می دهد و باعث می شود از سفر خود کاملاً لذت ببرید.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”6411″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded”][vc_message message_box_color=”violet” icon_fontawesome=”fa fa-suitcase”]با تیک بان نگران خرید بیمه مسافرتی خود نباشید[/vc_message][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

کم شدن احتمال ضرر مالی
در بیشتر خطوط هوایی در صورت لغو سفر چمدان و وسایل گمشده هرگز به شما برگردانده نمی شود اما با داشتن بیمه مسافرتی مربوطه این خسارت جبران می شود .
بیمه اضطراری
در سفر غالباً شرایط اضطراری مختلفی مثل انواع بیماری ها، تصادفات، پروازهای لغو شده، چمدان گمشده، یا اسناد مسافرتی و غیره وجود دارندو تنها با دریافت بیمه نامه مسافرتی شما قادر هستید تا از بروز اینگونه مشکلات جلوگیری کنید. خدمات پشتیبانی بیمه های مسافرتی معمولی دارای تیمی از کارمندان کارآمدو مجرب است. این افراد حرفه ای هستند و می توانند درخواست های شما را سریعا انجام دهند.
خدمات مشاوره
به غیر از فعالیت اصلی آنها که تأمین امنیت سفراست، اغلب خدمات مشاوره ای راهم ارائه می کنند مانند؛ چگونگی پیدا کردن مسیر در مقصد جدید، اقامت فوری در کشور میزبان و دیگر خدمات مشاوره ای.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

مدیریت

مدیریت

آرزوی بهترین ها برای شما
راهنمای مطالعه
ما را در فضا مجازی دنبال کنید
مدیریت

مدیریت

آرزوی بهترین ها برای شما

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
پینترست
لینکدین

جدیدترین مطالب

تور سافاری دبی، یک روز پر از هیجان!

شما با خرید بلیط تور سافاری دبی تفریحات متنوعی را تجربه خواهید کرد. در حقیقت سرگرمی های این تور آنقدر جذاب و هیجان انگیز هستند که گذر زمان را در آن احساس نخواهید کرد. این سرگرمی ها شامل تفریحات رایگان و غیر رایگان می باشند که…

هتل صدف دبی تجربه اقامتی ارزان در شهری مدرن

هتل های بسیاری در دبی افتتاح شده اند که هر یک از آنها بر اساس فاکتورهایی همچون ارزش خدمات ارائه شده به مسافران، امکانات رفاهی و میزان تقاضا بازه قیمتی متفاوتی دارند. در این میان هتل صدف به عنوان ارزان ترین هتل دبی شناخته می شود که…

بهترین بازار نوروزی ایران کجاست؟

در واپسین روز های اسفند ماه بازارچه های نوروزی در سراسر کشور دایر می شوند که برخی از آنها به فروش کالاهای هنری خاص و آنتیک شهرت دارند. ما نیز به بهانه نزدیک شدن به نوروز، تصمیم گرفتیم…

مقاصد سفرهای یک روزه نوروزی

ایام نوروز بهترین زمان برای سفرها ی داخلی محسوب می شود. زیرا در این ایام آب وهوا در اکثر نقاط ایران معتدل و مطبوع است و زیبایی های طبیعت دو چندان می شود. اما با توجه به ازدحام مسافران در تعطیلات نوروز…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *