سوان، بهترین رستوران کره ای در تهران

اگر عاشق غذاهای کره ای هستید، حتما سری به رستوران سوآن بزنید. شما با پا گذاشتن به رستوران کره ای سوآن حس می کنید در شهر سئول هستید. چون این رستوران به شیوه کره ای طراحی شده و در آن انواع...
راهنمای مطالعه

امروزه با توجه به گسترش فرهنگ کشور کره در سراسر جهان، غذاهای کره ای در میان مردم دنیا محبوبیت بسیاری پیدا کرده اند. از همین رو در همه کشورها از جمله ایران رستورانهای کره ای دایر شده اند که غذای محلی این کشور را برای مشتریان خود طبخ می کنند. تهران نیز به عنوان پایتخت کشور ایران از این قاعده مستثنا نیست و چندین رستوران کره ای درگوشه و کنار آن به چشم می خورد. اما در میان همه این رستورانها رستوران کره ای سوان حال و هوای دیگری دارد و کیفیت غذاهای آن در سراسر تهران زبانزد است. ما نیز در مجله تیک بان قصد داریم شما را به طور مفصل با این رستوران بی نظیر آشنا کنیم.

غذاهای رستوران کره ای سوآن، از نودل تا کیمچی

اگر عاشق غذاهای کره ای هستید، حتما سری به رستوران سوآن بزنید. منوی این رستوران از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین شما همه غذاهایی که در انیمه ها و سریالهای کره ای بر روی سفره کره ای ها دیده اید با یک جستجوی کوتاه در منوی رستوران سوآن خواهید یافت. البته آشپزان این مجموعه با توجه به شناختی که از ذائقه غذایی مردم ایران دارند، این غذاها را با ادویه و طعم های سازگار با سلیقه ایرانی ها سرو می کنند. به همین دلیل هیچ بشقابی در رستوران کره ای سوآن دست نخورده باقی نمی ماند و حتی سخت پسندترین افراد نیز با لبخند رضایت این رستوران را ترک می کنند.

غذاهای رستوران کره ای سوآن
خوشمزه ترین غذای رستوران کره ای سوآن از دیدگاه مشتریان

اگرچه همه ی غذاهای سوآن طعم محبوب و دلچسبی دارند، اما برخی از آیتم های این منو در میان مشتریان محبوب ترند. غذاهای منتخب این رستوران عبارتند از:
نودل رابوگی: نودل رابوگی یکی از قدیمی ترین غذاهای کره ای است که قدمت آن به دوران حکومت پادشاهان کره بازمی گردد. این غذا که متشکل از نودل، پیازچه، شامل رشته فرنگی فوری رامن، کیک برنج کره ای، سس گوچوجانگ، تخم مرغ آب پز، کلم و پیازچه است در رستوران کره ای سوآن به شکل بشقاب سرو می شود. پس در میان بشقابهای منو به دنبال این غذای شاهانه باشید.

در سوآن سوشی کره ای بخورید

بسیاری از افراد به خاطر طعم ماهی از خوردن سوشی منصرف می شوند. اما در سوشی کره ای خبری از ماهی نیست. بلکه این نوع سوشی که کیمباپ نامیده می شود از سبزیجات مزه‌ دار شده، تخم‌مرغ سرخ شده، گوشت چرخ‌ کرده و ادویه مخصوص تشکیل شده است. البته کیمباپ تنها به یک نوع محدود نیست و انواع مختلفی دارد. ووئنجو (متشکل از گوشت خرچنگ، کالباس،پریلا، خیار)، یاچائه (سوشی گیاهی) و چامچی (سوشی تن ماهی) از دیگر انواع کیمباپ هستند که در منوی رستوران کره ای سوآن یافت می شوند. از همین رو همه افراد خانواده با هر سلیقه ای در این رستوران می توانند از طعم سوشی کره ای لذت ببرند.

سوشی کره ای
محبوب ترین پیش غذای سوآن

مگر می شود به رستوران کره ای سوآن بروید و کیمچی را امتحان نکنید؟ کیمچی که لقب خوشمزه ترین پیش غذای سوآن را به خود اختصاص داده، ترشی مخصوص بانو یانگوم در سریال جواهری در قصر است! البته بین چینی ها و کره ای بر سراصالت این غذا دعواست. در واقع نوعی ترشی کلم (متشکل از کلم چینی، پیازچه، ترب سفید، فلفل چیلی، سیر و زنجبیل) محسوب می شود. ما نیز با توجه به طعم دلچسب این ترشی به شما پیشنهاد می کنیم در این رستوران غذایتان را حتما به همراه کیمچی نوش جان کنید. البته اگر نسبت به مواد غذایی تند حساسیت دارید، اصلا سراغ این پیش غذا نروید. چون قطعا خاطره این غذای تند را فراموش نخواهید کرد.

دلچسب ترین نوشیدنی رستوران کره ای سوآن

در رستوران کره ای سوان به هیچ عنوان سراغ دوغ و نوشابه نروید. چون اینگونه خود را از نوشیدن بابل جوس محروم می کنید. این نوشیدنی در واقع نوعی اسموتی است که به سبک کره ای ها سرو می شود. البته در فصل زمستان می توانید به جای بابل جوس بابل تی سفارش دهید و از طعم آن لذت ببرید.

رستوران سوآن، سئول کوچک در قلب تهران

شما با پا گذاشتن به رستوران کره ای سوان حس می کنید در شهر سئول هستید. چون این رستوران به شیوه کره ای طراحی شده و در آن انواع اکسسوری های ویژه این کشور مانند پرچم، فانوس و چراغ های تزیینی، سکه های ای چینگ، مجسمه اژدها و…به چشم می خورد. راستی این رستوران یک فروشگاه کوچک نیز دارد که به عرضه محصولات فرهنگی کره جنوبی نظیر لوحهای فشرده سبک کیپاپ (سبک موسیقی کره ای)، مجموعه کامل انیمه ها و سریالهای مشهور و مانگاهای معروف (کتابهای مصور کره ای) می پردازد. بنابراین اگر به زبان کره ای مسلط هستید، حتما سری به غرفه فرهنگی رستوران کره ای سوان بزنید.

رستوران سوآن تهران

اطلاعات رستوران کره ای سوآن

  • آدرس : تهران، خیابان پیروزی، خیابان نیرو هوایی، ضلع شمالی فلکه دوم
  • شماره تلفن : ۰۲۱۷۷۴۰۱۴۰۶
  • نقطه ضعف :عدم برخورداری از پارکینگ
  • نقطه قوت: دیزاین زیبا و متفاوت، غذای باکیفیت و خوش طعم
  • رده قیمتی: متوسط به بالا

روشهای دسترسی به رستوران کره ای سوآن

این محله دارای ایستگاه اتوبوس، مترو و تاکسی است. پس شما با توجه به بودجه خود می توانید یکی از این وسایل نقلیه را انتخاب نمایید. البته ما امیدواریم شما دوستداران فرهنگ کره ای به زودی با خرید بلیط هواپیما سئول راهی این کشور زیبا و دیدنی شوید. چون نوش جان کردن نودل و سوشی در دکه های خیابانی این شهر قطعا خاطره به یادماندنی را برایتان خلق می کند.

راهنمای مطالعه
ما را در فضا مجازی دنبال کنید

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
پینترست
لینکدین

جدیدترین مطالب

تور سافاری دبی، یک روز پر از هیجان!

شما با خرید بلیط تور سافاری دبی تفریحات متنوعی را تجربه خواهید کرد. در حقیقت سرگرمی های این تور آنقدر جذاب و هیجان انگیز هستند که گذر زمان را در آن احساس نخواهید کرد. این سرگرمی ها شامل تفریحات رایگان و غیر رایگان می باشند که…

هتل صدف دبی تجربه اقامتی ارزان در شهری مدرن

هتل های بسیاری در دبی افتتاح شده اند که هر یک از آنها بر اساس فاکتورهایی همچون ارزش خدمات ارائه شده به مسافران، امکانات رفاهی و میزان تقاضا بازه قیمتی متفاوتی دارند. در این میان هتل صدف به عنوان ارزان ترین هتل دبی شناخته می شود که…

بهترین بازار نوروزی ایران کجاست؟

در واپسین روز های اسفند ماه بازارچه های نوروزی در سراسر کشور دایر می شوند که برخی از آنها به فروش کالاهای هنری خاص و آنتیک شهرت دارند. ما نیز به بهانه نزدیک شدن به نوروز، تصمیم گرفتیم…

مقاصد سفرهای یک روزه نوروزی

ایام نوروز بهترین زمان برای سفرها ی داخلی محسوب می شود. زیرا در این ایام آب وهوا در اکثر نقاط ایران معتدل و مطبوع است و زیبایی های طبیعت دو چندان می شود. اما با توجه به ازدحام مسافران در تعطیلات نوروز…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *