۹ مکان دیدنی بالی که دیدن آن ها واجبه

یکی از مشهورترین معابد هندو در بالی است که روی یک سنگ بزرگ قرار گرفته است. این معبد قرن ها بخشی از اسطوره های بالی محسوب می شده و یکی از ۷ معبد دریایی جهان است. این معبد دیدنی یکی از محبوب ترین مکان های گردشگری بالی است که در اواخر بعد از ظهر و قبل از غروب خورشید بازدیدکنندگان فراوانی دارد. معبد از منطقه بین پارکینگ اتومبیل ها و ساحل مجاور معبد، مکانی پر پیچ و خم و پر از مغازه های سوغاتی است...
راهنمای مطالعه

معبد Pura Ulun Danu Bratan

پر بازدیدترین مکان جزیره بالی در همه فصول سال، معبد بالی است که گردشگران بین المللی زیادی رابه ود جذب می کند و یکی از مکان های پربازدید در ماه اکتبر است. با خرید بلیط هواپیما بالی می توانید از این معبد زیبا دیدن کنید. این معبد زیبا دارای ترکیبی از معماری هندو و بودایی می باشد که به معبد بالی روی آب یا معبد بالی روی دریاچه مشهور شده است، زیرا با وجود مه فراوانی که اطراف آن را گرفته به نظر می رسد که درون آب شناور است.

کوه گونگون ابانگ

اگر عاشق کوهنوردی هستید، می توانید در این کوه صعودی آسان تا ارتفاع ۷۶۰ متری داشته باشید. بیشتر مسیر کوهنوردی جنگلی است و شما می توانید با کمک یک راهنمای مطمئن پیاده روی آسانی در این کوه داشته باشید. اگر چه دو مسیر برای صعود به اوج قله وجود دارد، اما معمولا مسیر مرزی جنوب غربی برای صعود مورد استفاده قرار می گیرد. معابدی که در مسیر جنوب غربی و در بالای کوه قرار دارند، اغلب مورد بازدید مردم محلی قرار می گیرند.

آبشار گیت گیت

این آبشار زیبا در حدود ۱۰ کیلومتری سینارجا واقع شده است. سفر به بالی تجربیات تازه ای را در رسیدن به آبشار ۴۰ متری برای بازدیدکنندگان به ارمغان می آورد. بازدیدکنندگان باید یک راهرو چوبی را که به یک استخر سنگی می رسد، طی کنند. گردشگران قبل از رسیدن به آبشار Pekalongan در این استخر خنک کمی تفریح می کنند. این آبشار برای افرادی که به دنبال آرامش هستند، مکانی عالی است. ریزش آب سرد به همراه مناظر سرسبز، چشم اندازی وصف ناپذیر ایجاد می کند.

کوه Gunung Batur

این کوه بر خلاف کوه Batukaru، آتشفشانی فعال است که در مرکز دو آتش فشان هم مرکز در شمال و غرب کوه Agung در بالی واقع شده است. کوه باتور در ارتفاع ۱۷۱۷ متری قرار دارد و دارای چشمه های آب گرم و مکان هایی برای قایق سواری است. غار حمام و معبد Hulundanu Batur و trekking دیگر مکان های مورد علاقه بازدیدکنندگان هستند.

مزرعه قهوه Luwak Civet

از مزرعه قهوه بالی و اقامت پرهیجان خود در Kinta Mani، غافل نشوید. در سفر به بالی و رزرو هتل بالی می توانید مدت اقامت خود را در این جزیره زیبا افزایش دهید و شانس چشیدن مزه بهترین قهوه را داشته باشید. قهوه لواک یا اسپاگتی Civet یکی از بهترین ها در Kinta Mani است. شما می توانید فرآیند کامل تهیه اسپرسو را از دانه به پودر تماشا کنید. همه این ها بی شک شما را شگفت زده خواهد کرد. این مکان یکی از بهترین مکان های بالی به خصوص برای طرفداران قهوه به شمار می رود.

ساحل خروپف Sanur beach flicker

در روستای دنپاسار در جنوب شرقی بالی، مکانی محبوب برای بازدیدکنندگان سالخورده وجود دارد که به “ساحل خروپف” معروف شده است. اما این نام برای این مکان زیبا و دیدنی نامناسب است، زیرا مناظر زیادی برای گشت و گذار و کارهای زیادی برای انجام دادن در این ساحل پر رفت و آمد وجود دارد. علاوه بر این، این جا دارای چندین مکان مهم تاریخی مثل معبد Blanjong است که دارای کتیبه های ستونی متعلق به قرن نهم می باشد.

Pura luhur uluwatu flicker

بوکیت واقع در نواحی جنوبی بالی، در نزدیکی Pura Luhur Uluwatu، یکی از نه معابد مهم هندی است که در قرن ۱۱ بنا شده است. این معبد سنگ آهکی در بالای دریا قرار دارد و با وجودی که تنها کشیشان هندوستان مجازند تا به داخل معبد بروند، اما بازدیدکنندگان هم می توانند از آن بازدید کنند. مجسمه های گانشا در ورودی مجتمع معبد بسیار چشم نوازند و میمون های زنده از بازدیدکنندگان پذیرایی می کنند. در این معبد جشن های شبانه برای بازدید کنندگان برگزار می شود.

اوبود

این مکان قلب فرهنگی جزیره بالی است. اوبود دارای مهم ترین موزه های جزیره از جمله موزه هنر نکا با مجموعه گسترده ای از نقاشی های بالی است. اجرای موسیقی زنده در سراسر شهر و همچنین گالری های هنری متعدد و مغازه های صنایع دستی از دیگر جاذبه های این منطقه هستند. اوبود یک مکان عالی برای آشنایی با فرهنگ بالی است.

تورها و فعالیت های Tanah Lot

یکی از مشهورترین معابد هندو در بالی است که روی یک سنگ بزرگ قرار گرفته است. این معبد قرن ها بخشی از اسطوره های بالی محسوب می شده و یکی از ۷ معبد دریایی جهان است. این معبد دیدنی یکی از محبوب ترین مکان های گردشگری بالی است که در اواخر بعد از ظهر و قبل از غروب خورشید بازدیدکنندگان فراوانی دارد. معبد از منطقه بین پارکینگ اتومبیل ها و ساحل مجاور معبد، مکانی پر پیچ و خم و پر از مغازه های سوغاتی است. هنگامی که بازدیدکنندگان پس از خرید سوغاتی به ساحل برمی گردند، این معبد باشکوه را روی یک سنگ تنها در چند متری ساحل می بینند.

با مراجعه به تیک بان می توانید ارزانترین بلیط هواپیما خارجی را خریداری کرده و به مناطق مختلف دنیا سفری بی نظیر داشته باشید.

مدیریت

مدیریت

آرزوی بهترین ها برای شما
راهنمای مطالعه
ما را در فضا مجازی دنبال کنید
مدیریت

مدیریت

آرزوی بهترین ها برای شما

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
پینترست
لینکدین

جدیدترین مطالب

تور سافاری دبی، یک روز پر از هیجان!

شما با خرید بلیط تور سافاری دبی تفریحات متنوعی را تجربه خواهید کرد. در حقیقت سرگرمی های این تور آنقدر جذاب و هیجان انگیز هستند که گذر زمان را در آن احساس نخواهید کرد. این سرگرمی ها شامل تفریحات رایگان و غیر رایگان می باشند که…

هتل صدف دبی تجربه اقامتی ارزان در شهری مدرن

هتل های بسیاری در دبی افتتاح شده اند که هر یک از آنها بر اساس فاکتورهایی همچون ارزش خدمات ارائه شده به مسافران، امکانات رفاهی و میزان تقاضا بازه قیمتی متفاوتی دارند. در این میان هتل صدف به عنوان ارزان ترین هتل دبی شناخته می شود که…

بهترین بازار نوروزی ایران کجاست؟

در واپسین روز های اسفند ماه بازارچه های نوروزی در سراسر کشور دایر می شوند که برخی از آنها به فروش کالاهای هنری خاص و آنتیک شهرت دارند. ما نیز به بهانه نزدیک شدن به نوروز، تصمیم گرفتیم…

مقاصد سفرهای یک روزه نوروزی

ایام نوروز بهترین زمان برای سفرها ی داخلی محسوب می شود. زیرا در این ایام آب وهوا در اکثر نقاط ایران معتدل و مطبوع است و زیبایی های طبیعت دو چندان می شود. اما با توجه به ازدحام مسافران در تعطیلات نوروز…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *