هتل آتلانتیس دبی، آرمان شهری زیر دریا!

در این اقامتگاه رویایی که بر اساس افسانه آتلانتیس (آرمان شهر زیر دریا) ساخته شده، امکانات رفاهی و تفریحی بی شماری به مسافران ارائه می شود. علاوه بر آن معماری این هتل نیز به قدری زیبا و خیره کننده است که...
راهنمای مطالعه

شهر دبی که لقب لوکس ترین شهر خاورمیانه را به خود اختصاص داده، هرساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. به همین دلیل اقامتگاه ها و هتل های بسیاری در این شهر دایر شده اند که به بهترین نحو از توریست ها پذیرایی می کنند. اما در میان همه ی این هتل ها، نام هتل آتلانتیس بیشتر از همه به گوش می خورد. زیرا در این اقامتگاه رویایی که بر اساس افسانه آتلانتیس (آرمان شهر زیر دریا) ساخته شده، امکانات رفاهی و تفریحی بی شماری به مسافران ارائه می شود. علاوه بر آن معماری این هتل نیز به قدری زیبا و خیره کننده است که هر بیننده ای را حیرت زده می کند تا جایی که به دنبال رزرو هتل دبی و اقامت در لوکس ترین هتل دنیا می باشد. بر همین اساس در مجله تیک بان قصد داریم تا شما را با این مکان رویایی بیشتر آشنا کنیم.

اتاق های هتل آتلانتیس و تجربه اقامت در قصری مدرن

این اقامتگاه دارای ۲۳ طبقه و۱۵۴۸ واحد اقامتی است که به دو بخش غربی و شرقی تقسیم شده است .همه اتاق های این هتل به سبک معماری عربی ساخته شده اند و به ساحل جمیرا و دریای خلیج فارس چشم انداز دارند. این اتاقها مجهز به امکاناتی نظیر تراس خصوصی، تلویزیون صفحه تخت، قسمت نشیمن، مینی بار و جکوزی هستند و به دوگروه سوییت های دو خوابه (سوییت های عادی و ماه عسل) و خانوادگی (۳،۴،۶نفره) تقسیم می شوند.

هتل آتلانتیس دبی
همزیستی با ماهیان خلیج فارس در سوییت ماه عسل هتل آتلانتیس

سوییت های ماه عسل به دلیل قرار گرفتن در زیر آب گران ترین اتاق این اقامتگاه محسوب می شود. زیرا شما با اقامت در این سوییت می توانید از تماشای ماهیان و آبزیان زیر دریا لذت ببرید. پس برای رقم زدن یک ماه عسل به یاد ماندنی اقامت در هتل آتلانتیس را فراموش نکنید.

رزرو هتل آتلانتیس، بهترین مکان برای تفریح

هتل آتلانتیس مکانیست که امکان تجربه اکثر تفریحات محبوب جهان را برای مسافران فراهم کرده است.استخر شنای کودکان و نوجوانان، کلاسهای یوگا، استخر رو باز برای حمام آفتاب، زمین تنیس، پیست سوارکاری، غواصی و زمین گلف تنها چند نمونه از این تفریحات هستند. البته اگر اهل هیجان هم نیستید، حتما سری به اتاق ماساژ و کلاس یوگای این هتل بزنید.

رستوران های هتل آتلانتیس، تجربه شکم گردی در دور دنیا

اقامت در این هتل فرصت بی نظیری برای تجربه طعم ها و مزه های جدید است. چون در هتل آتلانتیس ۲۳ رستوران به چشم می خورد که بهترین سرآشپزهای جهان در آنها مشغول به کارند. اگرچه غذای همه ی این رستورانها کیفیت بالایی دارند، اما برای تجربه ی بی نظیر ترین طعم ها باید به رستورانهای ملل این هتل سر بزنید.

در رستوران نوبوی آتلانتیس سوشی و نودل بخورید

اگر به خوردن نودل با چاپ استیک علاقه مند هستید، رستوران نوبو هتل آتلانتیس برای شما انتخاب بی نظیری خواهد بود. چون انواع غذاهای چینی و ژاپنی نظیرسوشی، نودل، رامن و برنج کاری در این رستوران توسط خبره ترین آشپزان خاور دور طبخ می شود. بنابراین با رزرو هتل آتلانتیس می توانید بهترین سوشی را تجربه کنید و لذت ببرید.

رستوران نوبوی آتلانتیس سوشی

رستوران اوسانیو، بهترین انتخاب برای عاشقان غذاهای دریایی

آیا از نوش جان کردن غذاهای دریایی لذت می برید؟ پس در زمان اقامت تان در هتل آتلانتیس حتما خود را به یک وعده غذای دریایی در اوسانیو دعوت کنید و از خوردن بهترین غذاهای دریایی تجربه ای جدیداز سفر به دبی خلق کنید.

اقامت در هتل آتلانتیس به صرف کباب بره شاهانه

غذاهای محلی دبی در گروه لذیذترین غذاهای بین المللی قرار دارند. این غذاها بسیار سنگین و پرچرب هستند و یک پرس آن یک خانواده ایرانی را سیر می کند. از معروف ترین غذاهای دبی باید به سینی گوشت بره، بریانی،کباب شتر و هریس اشاره کرد که در رستوران های عربی این مکان (هاکاسن و کالیدو سموپ) سرو می شوند.

جاذبه های گردشگری هتل آتلانتیس

بسیاری از گردشگران تنها برای بازدید از جاذبه های گردشگری هتل آتلانتیس به منطقه جمیرا می آیند.در ادامه به تعدادی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری این هتل خواهیم پرداخت.

۱-خلیج دلفین: دلفین ها یکی از باهوش ترین ودوست داشتنی ترین حیوانات روی زمین هستند که با انسانها همزیستی مسالمت آمیز دارند. اما در سالهای اخیر اسارت آنها در دلفناریوم های کوچک (پارکهایی برای تماشای دلفین ) از سوی حامیان حقوق حیوانات محکوم شده است. به همین دلیل در این مکان شما باید به محل زندگی دلفین ها بروید و برای دیدن شیوه زندگی آنها در کنارشان شنا کنید. البته با توجه به اینکه همه این فعالیتها تحت نظر مربی انجام می شود، هیچ گونه نگرانی از بابت غرق شدن نخواهید داشت.

جاذبه های گردشگری هتل آتلانتیس

۲-پارک آبی: پارک آبی آتلانتیس در لیست بزرگ ترین و مجهزترین پارکهای آبی دبی قرار دارد. فرقی نمی کند شما کودک باشید یا بزرگسال، زیرا در این مکان هیجان انگیز ترین بازیها برای تمام رده های سنی تدارک دیده شده است. پس برای بالا رفتن آدرنالین خونتان به سوی پارک آبی آتلانتیس بشتابید.

۳-آکواریوم گمشده: در این آکواریوم بیش از ۶۵۰۰ حیوان دریایی (از لاک پشت های کوچک گرفته تا کوسه های آدمخوار) در فضایی وسیع زندگی می کنند. شما در این محل علاوه بر تماشا و کشف دنیای زیر آب می توانید به غواصی در اعماق دریای خلیج فارس (زیر نظر مربی) بپردازید.

قیمت سوییت های هتل آتلانتیس

با توجه به متغیر بودن نرخ ارز نمی توان قیمت ثابتی برای اقامت در سوییت های این هتل تعیین کرد. همچنین هریک از سوییت ها باتوجه به ظرفیت (۲تا۷نفره)، امکانات و موقعیت جغرافیایی (روبه دریا، رو به ساحل) قیمت متفاوتی دارند که باید نرخ آن را در زمان نزدیک به سفر از طریق سایت تیک بان استعلام نمایید و یا برای رزرو هتل ارزان دبی با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید. علاوه بر آن سامانه تیک بان بلیط هواپیما تهران دبی را با مناسب ترین نرخ به شما مسافران عزیز عرضه می کند.

چگونه در هتل آتلانتیس اتاق رزرو کنید؟

برای رزرو اتاق در این هتل تنها کافیست به قسمت هتل ها در منوی سایت مراجعه کنید و پس از انتخاب هتل آتلانتیس در میان هتل های دبی به رزرو آنلاین سوییت در این اقامتگاه بپردازید.
در انتها نیز تیم تیک بان برای شما اقامت لذتبخشی را در مجلل ترین هتل خاورمیانه آرزو می کند.

دلارام حیدری

دلارام حیدری

نویسندگی بخشی از وجودم و سفر عشق من است تا روایتگر جای جای جهان باشم...
راهنمای مطالعه
ما را در فضا مجازی دنبال کنید
دلارام حیدری

دلارام حیدری

نویسندگی بخشی از وجودم و سفر عشق من است تا روایتگر جای جای جهان باشم...

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
پینترست
لینکدین

جدیدترین مطالب

تور سافاری دبی، یک روز پر از هیجان!

شما با خرید بلیط تور سافاری دبی تفریحات متنوعی را تجربه خواهید کرد. در حقیقت سرگرمی های این تور آنقدر جذاب و هیجان انگیز هستند که گذر زمان را در آن احساس نخواهید کرد. این سرگرمی ها شامل تفریحات رایگان و غیر رایگان می باشند که…

هتل صدف دبی تجربه اقامتی ارزان در شهری مدرن

هتل های بسیاری در دبی افتتاح شده اند که هر یک از آنها بر اساس فاکتورهایی همچون ارزش خدمات ارائه شده به مسافران، امکانات رفاهی و میزان تقاضا بازه قیمتی متفاوتی دارند. در این میان هتل صدف به عنوان ارزان ترین هتل دبی شناخته می شود که…

بهترین بازار نوروزی ایران کجاست؟

در واپسین روز های اسفند ماه بازارچه های نوروزی در سراسر کشور دایر می شوند که برخی از آنها به فروش کالاهای هنری خاص و آنتیک شهرت دارند. ما نیز به بهانه نزدیک شدن به نوروز، تصمیم گرفتیم…

مقاصد سفرهای یک روزه نوروزی

ایام نوروز بهترین زمان برای سفرها ی داخلی محسوب می شود. زیرا در این ایام آب وهوا در اکثر نقاط ایران معتدل و مطبوع است و زیبایی های طبیعت دو چندان می شود. اما با توجه به ازدحام مسافران در تعطیلات نوروز…

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *