بانجی جامپینگ

بانجی جامپینگ، ترسناک یا هیجان انگیز؟

انجی جامپینگ یا همان سقوط آزاد با طناب فنری، از جذاب ترین ورزش هایی است که افراد ماجراجو و عاشق هیجان را به خود جذب می کند. اگر می خواهید یک روز پر از هیجان و سقوط آزاد را تجربه کنید...
راهنمای مطالعه

برج میلاد یکی از مقاصد گردشگری تهران در سال‌های اخیر مورد استقبال بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. اینجا بلندترین برج ایران است که مقصد مناسبی برای تجربه هیجانات بی نظیر می باشد. مجموعه‌ای بی‌نظیری از تفریحات متنوع که می تواند ترسناک و هیجان انگیز باشد. یکی از بهترین تفریحات در این مجموعه، بانجی جامپینگ برج میلاد است. پرش از مرتفع ترین بانجی جامپینگ دنیا که برای خیلی ها تجربه ای ترسناک توام با هیجان فراوان است. مجموعه اسکای پارک جی مکس در ارتفاع ۲۸۰ متری از زمین ساخته شده که از بهترین تفریحات برج میلاد محسوب می شود.

اسکای پارک برج میلاد شامل بلندترین بانجی جامپینگ دنیا، پیاده‌روی در آسمان، مرتفع‌ترین تاب دنیا، پرواز در آسمان و باکس شیشه‌ای می باشد که می توانید با انتخاب هر کدام از آنها بالا رفتن آدرنالین خود را لحظه به لحظه احساس کنید.

قیمت بانجی جامپینگ برج میلاد

امیر بدری در سال ۱۴۰۰ تصمیم گرفت بلندترین بانجی جامپینگ دنیا را در برج میلاد بنا کند. او رکورد‌دار پرش آزاد جهان و بدلکار فیلم ۰۰۷ جیمزباند می باشد که به همراه افشین عراقی بدلکار حرفه‌ای بلندترین سکوی پرش دنیا را با ارتفاع ۲۸۰ متری افتتاح کرد. رکورد بلندترین برج دنیا متعلق به برج ماکائو با ۲۳۳ متر ارتفاع می باشد که بانجی جامپینگ برج میلاد جایگاه آن را گرفت.

بانجی جامپینگ برج میلاد

برای تجربه چنین هیجانی باید بلیط آن را خریداری کنید. تجهیزاتی که در این سکو به کار رفته از آخرین استانداردهای ایمنی پیروی می‌کند و امنیت کامل شما را هنگام پرش از سکو تضمین می کند. بنابراین جای هیچ نگرانی نیست اما باید از نداشتن بیماری قلبی، مشکلات عصبی و دیسک کمر مطمئن باشید. از شرایط استفاده از این تفریح هیجان انگیز و نفس گیر، داشتن حداقل وزن ۴۵ و حداکثر وزن ۱۳۵ کیلوگرم می باشد.

قیمت بلیط بانجی جامپینگ برج میلاد: برای وزن ۴۵ تا ۹۰ کیلوگرم، ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و برای وزن بیش‌از ۹۰ کیلوگرم ۲ میلیون تومان می باشد.

خرید بانجی جامپینگ برج میلاد

بانجی جامپینگ یا همان سقوط آزاد با طناب فنری، از جذاب ترین ورزش هایی است که افراد ماجراجو و عاشق هیجان را به خود جذب می کند. اگر می خواهید یک روز پر از هیجان و سقوط آزاد را تجربه کنید، می توانید برای خرید بلیط بانجی جامپینگ به صورت آنلاین اقدام کنید. بدین ترتیب در وقت و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد.

شرایط استفاده از بانجی جامپینگ برج میلاد

  • سلامت قلبی و عصبی
  • عدم ابتلا به دیسک کمر
  • نداشتن پلاتین در قوزک پا
  • نداشتن فشار خون بالا

سایر تفریحات بانجی جامپینگ برج میلاد

تاب برج میلاد

یکی دیگر از تفریحات هیجان‌ انگیز برج میلاد، تابی است که در ارتفاع ۲۸۲ متری قرار دارد. این تاب نیز مرتفع‌ترین تاب دنیاست که می توانید تمام تهران را زیر پای خود از ارتفاع ۲۸۲ متری تماشا کنید.

تاب برج میلاد

سکوی پیاده‌‌‌روی یا Edge Walking برج میلاد

شاید پیاده‌ روی در ارتفاع ۲۸۰ متری بتواند حس هیجان شما را اغنا کند! در قسمت گنبدی برج میلاد مسیری تعبیه شده که علاقه‌مندان می‌توانند روی آن راه بروند و آدرنالین خون شان را تا حد بالایی افزایش دهند. این یک تجربه منحصر به فرد است که در هیچ جای دیگری نمی توان تجربه کرد. این مسیر سکویی به طول ۳۲ متر دورتادور گنبد ساخته شده و این امکان را به شما می‌دهد تا روی یک لبه ۲۸۰ متری قدم بزنید. دقت کنید هیچ دیوار یا حصاری بین شما و فضای بیرونی وجود ندارد.

سکوی پیاده‌‌‌روی یا Edge Walking برج میلاد

پرواز در آسمان یا Sky Fly برج میلاد

پرواز در آسمان یا Sky fly تفریح عجیب دیگری است که برج میلاد آنرا به شما هدیه می دهد. در این بخش مراجعه‌کنندگان هارنس‌های مخصوصی را می پوشند تا بتوانند از ارتفاع ۲۸۰ متری آویزان ‌شوند و به آرامی به سمت پایین حرکت ‌کنند. شما می توانید بعد از حدود ۴۰ متر حرکت رو به پایین، مجددا به ارتفاع ۲۸۰ متری بازگردید. اما هیچوقت نمی توانید حس معلق‌بودن در آسمان را فراموش کنید.

Sky Fly برج میلاد

اتاقک شیشه‌ای یا Glass Box برج میلاد

تفریحات نفس گیر مجموعه اسکای پارک برج میلاد، به همین جا ختم نمی شود. اتاقک شیشه‌ای یکی دیگر از مکان هایی است که نفس شما را در سینه حبس می کند! این اتاقک یک باکس شیشه ای است که تمامی آن از شیشه ساخته شده‌اند. شما می توانید داخل این اتاقک بایستید و از ارتفاع ۲۸۰ متری فضای زیر پای خود را تماشا کنید. این کار اصلا ساد هنیست بلکه جرات بالایی می خواهد.

Glass Box برج میلاد

امنیت تفریحات برج میلاد چقدر است؟

تمامی تجهیزات به کار رفته در مجموعه اسکای پارک (جی مکس) از استاندارد ایمنی ۸ برخوردار هستند. ضریب ایمنی ۸ یعنی تجهیزات به کار رفته می‌توانند تا ۸ برابر ظرفیت وزن خود را تحمل کنند. بنابراین اگر قصد تجربه هیجان انگیزترین بانجی جامپینگ دنیا را دارید، می‌توانید با خیال راحت از امکانات تفریحی این مجموعه استفاده کنید.

قیمت تفریحات برج میلاد

  • بانجی جامپینگ (تا وزن ۹۰ کیلوگرم) ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان
  • بانجی جامپینگ (بیش از ۹۰ کیلوگرم) ۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان
  • سکوی پیاده‌روی Edge Walking ۴۸۰.۰۰۰ تومان
  • تاب آسمان Sky Swing ۳۸۰.۰۰۰ تومان
  • پرواز در آسمان Sky Fly ۱.۰۸۰.۰۰۰ تومان
  • اتاقک شیشه‌ای Glass Box ۸۰.۰۰۰ تومان

خطرات بانجی جامپینگ برج میلاد

بانجی جامپینگ (Bungee Jumping) به طور کلی هیچگونه خطری ندارد اما برای افرادی که دارای هرگونه بیماری قلبی، فشار خون، ستون فقرات، مچ پا، زانو، لگن، گردن و کلیه مفاصل، وجود پلاتین در بدن، خانم های باردار و هرگونه بیماری که هیجان سلامتی آنها را به خطر می اندازد، ممنوع می باشد. محدودیت سنی براس شرکت در بانجی جامپینگ ۱۸ الی ۵۰ سال است که باید حداقل ۴۵ و حداکثر ۱۳۰ کیلوگرم باشید. پرش بر خلاف آموزش مربیان، انجام حرکات آکروباتیک و نمایشی، فرود اشتباه و مصرف مشروبات الکلی، مواد مخدر، محرک و روان گردان اکیدا ممنوع است و در صورت عدم رعایت قوانین، مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال افراد ندارد.

همچنین در صورت انصراف بهای بلیت قابل استرداد نمی باشد.

خطرات بانجی جامپینگ برج میلاد
دسترسی به برج میلاد با حمل و نقل عمومی

برای دسترسی سریعتر به برج میلاد می توانید با خرید بلیط هواپیما تهران خود را به پایتخت برسانید. سپس خط ۷ متروی تهران را سوار شوید و در ایستگاه اختصاصی برج میلاد پیاده شوید. همچنین از نزدیک‌ ترین ایستگاه یعنی ایستگاه میدان صنعت نیز می توانید خود را به برج میلاد برسانید. اگر قصد دارید تا با ماشین شخصی به برج بروید، بزرگراه شهید حکیم غرب، ورودی برج میلاد بهترین گزینه است.

  • ساعت کاری بانجی جامپینگ برج میلاد: ۱۰ صبح تا ۱۲ شب
  • آدرس بانجی جامپینگ برج میلاد: بزرگ‌راه همت غرب به شرق، خروجی شیخ فضل‌الله جنوب، مسیر اختصاصی برج میلاد
پندار شایسته

پندار شایسته

دنیا مثل یک کتابه و اونایی که سفر نرفتن، تنها یک صفحه این کتاب رو خوندن. (سنت آگوستین) مجله تیک بان کمک می کنه تا شروع سفر باهوش را در کنار هم تجربه کنیم و لذت ببریم. انگیزه سفر، یکی از امیدوار کننده ترین نشانه های زندگی هست، پس امیدوار و مسافر باشید.
پندار شایسته
پندار شایسته
دنیا مثل یک کتابه و اونایی که سفر نرفتن، تنها یک صفحه این کتاب رو خوندن. (سنت آگوستین) مجله تیک بان کمک می کنه تا شروع سفر باهوش را در کنار هم تجربه کنیم و لذت ببریم. انگیزه سفر، یکی از امیدوار کننده ترین نشانه های زندگی هست، پس امیدوار و مسافر باشید.

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
پینترست
لینکدین

جدیدترین مطالب

بزرگترین فستیوال رقص تانگو

بزرگترین فستیوال رقص تانگو در کجا برگزار می شود؟

این فستیوال که بزرگترین رویداد تانگوی جهان به حساب می آید، هر ساله از ۲۳ آگوست تا ۳ سپتامبر (از ۲ تا ۲۳ شهریور) در این شهر برگزار می شود. در این بازه زمانی هزاران رقصنده تانگو از سراسر جهان برای حضور در این جشنواره به بوینوس آیرس می آیند که…

روز ملی امارات

روز ملی امارات محبوب ترین فستیوال دبی

در این روز همه شهرها و خیابانهای امارات متحده عربی با پرچم های این کشور آذین بندی می شوند و ماشینها به رنگ های این پرچم (قرمز، سبز، سفید، سیاه)در می آیند. علاوه بر آن در زمان برگزاری فستیوال استقلال امارات در برج خلیفه دبی…

خوشمزه ترین دسرهای ایرانی

خوشمزه ترین دسرهای ایرانی

شاید شما هم این ضرب المثل (کاچی به از هیچی) را شنیده باشید اما کافیست به ترکیبات تشکیل دهنده این دسر خوشمزه نگاهی بیاندازید تا به اشتباه بودن این ضرب المثل پی ببرید. البته از منابع تاریخی اینگونه برمی آید که کاچی در زمانهای قدیم غذای فقرا بوده است. اما در حال حاضر…

ارزان ترین مراکز خرید همدان

ارزان ترین مراکز خرید همدان کجاست؟

در مراکز خرید ارزان همدان، سوغاتی و انواع اجناس را با مناسب ترین قیمت بیابید. به همین بهانه قصد داریم در مجله تیک بان شما را با بهترین مقاصد بازار گردی در شهر تاریخی هگمتانه و مراکز خرید ارزان همدان آشنا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *