بهترین هتل های ارمنستان

اقامت در بهترین هتل های ارمنستان

راهنمای مطالعه

[vc_row][vc_column][vc_column_text]کشور ارمنستان یکی از مقاصد گردشگری مورد توجه ایرانیان است. نزدیکی دو کشور به یکدیگر، آب و هوای مساعد و ارزانی از علل مهم سفر ایرانی ها به این کشور کوچک و دیدنی است. ایروان پایتخت ارمنستان شهری با جاذبه های تاریخی و طبیعی می باشد که هتل های متنوعی برای پذیرایی از مسافران آماده کرده است. اهمیت اقامت برای مسافران به حدی زیاد است که در این مطلب انواع هتل های ارمنستان را به شما معرفی می کنیم تا در هنگام رزرو هتل ارمنستان با خیالی آسوده دست به انتخاب بزنید.

معرفی هتل های ۵ ستاره ارمنستان

هتل رادیسون بلو ارمنستان

هتل رادیسون بلو یکی از هتل های لوکس و مجلل ارمنستان است. این هتل زیبا در خیابان آزاتوتیان واقع شده است و دارای چشم اندازهای زیبا مانند خیابان های شهر، پارک ویکتوری و کوه آرارات است. هتل رادیسون بلو ایروان دارای ۱۴۲ اتاق بزرگ و مجلل، دکوراسیون زیبا و امکاناتی مجهز مانند تلویزیون و ماهواره، یخچال، تهویه مطبوع، مینی بار و مبلمان باکیفیت است. دیگر امکانات هتل رادیسون بلو شامل سالن زیبایی، سالن ماساژ، سالن ورزشی، استخر و سونا و جکوزی، زمین تنیس، رستوران و کافی شاپ با سرو انواع غذاهای محلی و بین المللی، wifi رایگان، خدمات خانه داری روزانه، خدمات اجاره ماشین، شاتل فرودگاهی می باشد.

هتل رویال تولیپ گرند ارمنستان

هتل ۵ ستاره رویال تولیپ گرند در نزدیکی میدان جمهوری ایروان واقع شده که گالری هنر و سالن اپرا نیز در نزدیکی هتل قرار گرفته اند. این هتل زیبا با نمایی شیک دارای ۱۰۴ واحد اقامتی با کلیه امکانات رفاهی مانند تلویزیون، وان حمام، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات و مبلمان می باشد. با اقامت در این هتل در مرکز شهر اقامت خواهید داشت و از امکانات رفاهی دیگری همچون رستوران با سرو انواع غذاهای محلی و بین المللی، کافی شاپ، بار، استخر روباز، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ و سالن زیبایی، خدمات ارزی و تراسفر فرودگاهی برخوردار است. عصرها می توانید در میدان جمهوری مشغول تماشای رقص فواره ها باشید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”9874″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

هتل ماریوت ارمنستان

یکی از بهترین هتل های ایروان، هتل زنجیره ای ماریوت است که در سراسر دنیا شعبه دارد. این هتل لوکس در میدان جمهوری قرار گرفته است و از معماری کلاسیک و زیبایی برخوردار است که اقامت در آن به ماندگارترین خاطرات شما تبدیل خواهد شد. هتل ماریوت ارمنستان ۴ نوع مختلف واحد اقامتی دارد که با توجه به نیاز و سلیقه شما می تواند ارائه شود. اتاق های لوکس و تشریفاتی از جمله اتاق های هتل ماریوت است. هتل ماریوت دارای ۵ رستوران شیک، سالن ورزشی، سالن ماساژ، مرکز اسپا، خدمات گردشگری، خدمات ارزی، سالن زیبایی، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی و اجاره دوچرخه و اتومبیل می باشد.

هتل نشنال ارمنستان

هتل ۵ ستاره نشنال ایروان یکی از بهترین هتل های ارمنستان است که به مرکز شهر و مراکز حمل ونقل عمومی دسترسی مناسبی دارد. هتل دارای ۷۵ اتاق با دکوراسیون زیبا و امکانات مجهزی می باشد. امکاناتی همچون تلویزیون، مینی بار، دستگاه قهوه ساز سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، از ویژگی های اتاق های هتل نشنال است. استخر سرپوشیده، اسپا، سونا، مرکز تناسب اندام، ،ماساژ، حمام ترکی، رستوران، کافی شاپ، خدمات خانه داری روزانه، فروشگاه سوغات از دیگر خدمات رفاهی و تفریحی هتل است. در رستوران هتل انواع غذاهای با کیفیت و خوشمزه سرو می شود.

هتل های ۴ ستاره ارمنستان

هتل ریپابلیک ارمنستان

در نزدیکی میدان جمهوری ایروان هتل ریپابلیک ارمنستان قرار گرفته است که یک هتل ۴ ستاره مجهز و لوکس است. اتاق های مدرن و لوکس به همراه امکانات کامل اقامتی دنج و ارام را برای مسافران فراهم می کند. این هتل شیک دارای رستوران و کافی شاپ می باشد که بهترین غذاها و نوشیدنی ها را سرو می کند. از دیگر امکانات هتل ۴ ستاره ریپابلیک اینترنت پرسرعت، تور های شهری و خدمات گردشگری می باشد. موقعیت جغرافیایی هتل موجب می شود تا به راحتی بتوانید در خیابان های اطراف قدم بزنید و در یک غروب دل انگیز از صرف فنجانی قهوه در کافه های اطراف لذت ببرید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”9876″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

هتل پاریس ارمنستان

در فاصله ۱۰۰متری میدان جمهوری هتل ۴ ستاره پاریس ایروان را مشاهده خواهید کرد که بهترین موقعیت مکانی را برای دسترسی گردشگران فراهم می کند. این هتل زیبا خدمات رفاهی مناسبی در اختیار مسافران قرار می دهد.

سالن زیبایی،سالن ورزشی، رستوران، کافی شاپ، کارکنان خوش برخورد مسلط به چند زبان و خدمات فرودگاهی از جمله امکاناتی است که هتل به مسافران ارائه می دهد.

هتل هیلتون ارمنستان

اگر قصد دارید در یک هتل بین المللی اقامت داشته باشید و از امکانات بی نظیر آن بهره مند شوید، هتل زنجیره های هیلتون گزینه مناسبی است. این هتل مدرن با دارا بودن ۱۷۵ واحد مجهز به تمامی امکانات یکی از بهترین هتل های ارمنستان محسوب می شود.

موقعیت مکانی هتل و دسترسی راحت مسافران به مراکز گردشگری و شهری، رستوران با کیفیت با سرآشپز ایتالیایی و امکاناتی نظیر استخر، سالن ماساژ، سالن ورزشی، حمام ترکی، اجاره اتومبیل و خدمات تفریحی مناسب موجب محبوبیت هتل هیلتون در بین مسافران گردیده است.

با اقامت در هتل هیلتون سفری لذتبخش و آرام را تجربه خواهید کرد و بدون پرداخت هزینه های هنگفت از به روزترین امکانات رفاهی برخوردار خواهید شد.

هتل دیاموند ارمنستان

گردشگرانی که به دنبال اقامت در محلی دنج و آرام هستند، می توانند هتل دیاموند را رزرو کنند. هتل دیاموند ارمنستان واقع در خیابان های قدیمی و دنج ایروان یکی از بهترین هتل هایی است که خدمات رفاهی مناسبی را با رعایت استانداردهای جهانی ارائه می دهد. موقعیت جغرافیایی هتل دیاموند به گونه ایست که دسترسی به جاذبه های گردشگری بسیار راحت و آسان است. با اقامت در این هتل می توانید به راحتی از ساختمان اپرا، کلیسای گریگور لوساوریچ و موزه ماتناداران دیدن کنید. هتل دیاموند با ۵۲ اتاق مجهز به رستوران، کافی شاپ، سالن ماساژ، فروشگاه و مرکز خرید، اجاره دوچرخه و ماشین و خدمات ترانسفر فرودگاهی می باشد. در این هتل صبحانه به صورت رایگان ارائه می شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”9879″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

هتل فروم ارمنستان

از خصوصیات هتل های ایروان این است که اکثر آنها به مراکز گردشگری دسترسی مناسبی دارند. یکی از هتل هایی که تا جاذبه های گردشگری درون شهری فقط چند دقیقه فاصله دارد، هتل فروم ایروان است. این هتل ۴ ستاره یکی از بهترین هتل های ارمنستان است که با ارائه ۲۳ اتاق مجهز با امکاناتی مانند تلویزیون، سیستم تهویه و مینی بار می تواند اقامت رویایی را برای مسافران فراهم کند. از امکانات دیگر هتل فروم نیز می توان به استخر، سونا، حمام ترکی، رستوران و کافی شاپ، سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، اینترنت رایگان و مرکز نگهداری از کودکان اشاره کرد.

هتل های ۳ ستاره ارمنستان

هتل شیراک

یکی از معروف‌ترین هتل‌های ۳ ستاره ایروان، هتل ۳ستاره شیراک است. این هتل زیبا هم درضلع جنوبی میدان جمهوری که یکی از معروفترین میدان های شهر ایروان است، قرار گرفته و امکانات مناسبی را در اختیار میهمانان خود قرار می دهد. پارکی سرسبز، بانک و فروشگاه های مختلف در نزدیکی هتل وجود دارند و دسترسی مناسبی به مراکز گردشگری دارد. هتل شیراک با ۱۴۰ اتاق که چشم انداز زیبایی از شهر و کوه آرارات دارد، رستوران، کافی شاپ، مرکز نگهداری از کودکان و خدمات رفاهی دیگر اقامتی راحت و رویایی را به مسافران هدیه می دهد.

هتل سیلاچی ارمنستان

هتل سیلاچی از دیگر هتل های ۳ ستاره ایروان است که با دارا بودن ۷۰ اتاق مجز به امکانات متنوع و کامل اقامتی راحت را برای میهمانان خود فراهم می کند. این هتل در مرکز شهر ایروان قرار دارد و دسترسی مناسبی به موزه، رستوران ها و کافی شاپ ها و مراکز خرید دارد . به طوری که با چند دقیقه پیاده روی می توان از انواع مکان های تاریخی و یا مراکز خرید بازدید کرد. یک رستوران عالی با سرو غذاهای خوش طعم بومی و بین المللی از مسافران پذیرایی می کند.

برای سفر به ارمنستان می توانید بلیط هواپیما ایروان را با قیمت مناسب از سایت تیک بان خریداری نمایید و همچنین انواع هتل های لوکس و ۵ ستاره و یا هتل های ارزان قیمت ارمنستان را در همین سایت مشاهده و رزرو کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

پندار شایسته

پندار شایسته

دنیا مثل یک کتابه و اونایی که سفر نرفتن، تنها یک صفحه این کتاب رو خوندن. (سنت آگوستین) مجله تیک بان کمک می کنه تا شروع سفر باهوش را در کنار هم تجربه کنیم و لذت ببریم. انگیزه سفر، یکی از امیدوار کننده ترین نشانه های زندگی هست، پس امیدوار و مسافر باشید.
راهنمای مطالعه
ما را در فضا مجازی دنبال کنید
پندار شایسته

پندار شایسته

دنیا مثل یک کتابه و اونایی که سفر نرفتن، تنها یک صفحه این کتاب رو خوندن. (سنت آگوستین) مجله تیک بان کمک می کنه تا شروع سفر باهوش را در کنار هم تجربه کنیم و لذت ببریم. انگیزه سفر، یکی از امیدوار کننده ترین نشانه های زندگی هست، پس امیدوار و مسافر باشید.

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
پینترست
لینکدین

جدیدترین مطالب

تور سافاری دبی، یک روز پر از هیجان!

شما با خرید بلیط تور سافاری دبی تفریحات متنوعی را تجربه خواهید کرد. در حقیقت سرگرمی های این تور آنقدر جذاب و هیجان انگیز هستند که گذر زمان را در آن احساس نخواهید کرد. این سرگرمی ها شامل تفریحات رایگان و غیر رایگان می باشند که…

هتل صدف دبی تجربه اقامتی ارزان در شهری مدرن

هتل های بسیاری در دبی افتتاح شده اند که هر یک از آنها بر اساس فاکتورهایی همچون ارزش خدمات ارائه شده به مسافران، امکانات رفاهی و میزان تقاضا بازه قیمتی متفاوتی دارند. در این میان هتل صدف به عنوان ارزان ترین هتل دبی شناخته می شود که…

بهترین بازار نوروزی ایران کجاست؟

در واپسین روز های اسفند ماه بازارچه های نوروزی در سراسر کشور دایر می شوند که برخی از آنها به فروش کالاهای هنری خاص و آنتیک شهرت دارند. ما نیز به بهانه نزدیک شدن به نوروز، تصمیم گرفتیم…

مقاصد سفرهای یک روزه نوروزی

ایام نوروز بهترین زمان برای سفرها ی داخلی محسوب می شود. زیرا در این ایام آب وهوا در اکثر نقاط ایران معتدل و مطبوع است و زیبایی های طبیعت دو چندان می شود. اما با توجه به ازدحام مسافران در تعطیلات نوروز…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *