هتل مارینا بی سندز

معرفی هتل مارینا بی سندز سنگاپور

راهنمای مطالعه

[vc_row][vc_column][vc_column_text]حتما در هنگام رزرو هتل سنگاپور نام هتل پنج ستاره مارینا بی سندز را مشاهده کرده اید. این هتل مجلل به نماد سنگاپور تبدیل شده است. برجی در کنار خلیج که دارای موقعیت بسیار خوبی برای دسترسی به مراکز شهر دارد و با دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد خود یکی از بهترین هتل های آسیای جنوب شرقی محسوب می شود. نام این هتل زیبا در لیست لوکس ترین هتل جهان نیز دیده می شود. برای اقامت در این هتل، بلیط هواپیما سنگاپور را خریداری کنید و از این کشور زیبا دیدن کنید.

اگر برای سفر به سنگاپور به دنبال بهترین هتل ها هستید در ادامه با مجله تیک بان همراه باشید تا به معرفی کامل هتل مارینا بی سندز بپردازیم.

هتل مارینا بی سندز سنگاپور، معماری بی نظیر

بدون شک یکی از بهترین هتل های سنگاپور و حتی جهان است. با رزرو این هتل مجلل می توانید از تمامی امکانات رفاهی و خدماتی عالی برخوردار شوید و  اقامتی بی نقص را تجربه نمایید.

این هتل زیبا با طراحی عجیب خود شما را شگفت زده می کند. هتل از دور به شکل قایق جالبی طراحی شده است که در بالاترین طبقه آن استخر بسیار خیره کننده ای خودنمایی می کند. نورپردازی هتل بسیار چشم نواز است و نمایی زیبا از هتل را در شب نشان می دهد. اقامت در یک تجربه  ای متفاوت می باشد. در این هتل امکان تبدیل ارز خود را به واحد پولی سنگاپور را خواهید داشت، از خدمات ۲۴ ساعته بهره مند شوید و یا از لوازم بهداشتی و آرایشی برند معتبر استفاده کنید. امکانات این هتل شگفت انگیز عبارتند از:

  • آسانسور
  • پذیرش ۲۴ ساعته
  • فروشگاه سوغاتی
  • گاو صندوق
  • خدمات خشکشویی
  • تهویه هوای مطبوع
  • خدمات زیبایی
  • واکس کفش
  • اتاق کنفرانس
  • خدمات برای افراد ناتوان جسمی
  • ویلچر
  • اتاق چمدان و امکانات رفاهی دیگر.

کارمندان هتل متخصص و آموزش دیده هستند و به زبان های انگلیسی، چینی، مالایی، ژاپنی و کره ای مسلط می باشند. پذیرش هتل ۲۴ ساعته خواهد بود و چک این هتل از ساعت ۱۵ تا ۱۲ شب می باشد. اتاق ها را می توانید از ۷ صبح تا ۱۱ ظهر تحویل دهید. از ویژگی های اصلی هتل مارینا بی سندز سنگاپور، وجود یک استخر بزرگ در بالاترین طبقه برج است که چشم اندازی فوق العاده از شهر سنگاپور را به شما می دهد.[/vc_column_text][vc_message message_box_color=”mulled_wine” icon_fontawesome=”fas fa-check”]اینترنت رایگان، سالن آمفی تئاتر و اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده از دیگر خدمات این هتل است.[/vc_message][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”9723″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

رستوران های هتل مارینا بی سندز

رستوران سلاوی با دارا بودن مناظر زیبای شهر غذاهای بومی،بین المللی و آسیایی را با بهترین کیفیت ارائه می دهد. رستوران SPAGO BY WOLFGANG PUCK ، برای صرف غذاهای آمریکایی و بین المللی می توانید به این رستوران مجلل در هتل مارینا مراجعه کنید و یک شام خوشمزه نوش جان کنید.

انواع اتاق های هتل

تمامی اتاق های هتل مارینا بی سندز سنگاپور دارای امکانات مدرن و مجهز می باشد. سیستم تهویه مطبوع هوا، دستگاه چای ساز و قهوه ساز، بسته بندی چای و نسکافه آماده، میزکار، تلویزیون پیشرفته، بطری آب نوشیدنی رایگان، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه حوله، حوله تن پوش، سشوار، دمپایی، تلفن داخل حمام و فضای زیبای مبلمان از مشخصات اتاق های هتل می باشد.

اتاق پریمیر تویین

این اتاق با ۴۷ متر مربع وسعت، دو تخته می باشد و چشم انداز زیبایی از شهر و باغ هتل را در اختیار مسافران قرار می دهد.

اتاق دولوکس تویین

این اتاق با ۳۹ متر مربع وسعت دارای مبلمان شیک و دوتخته می باشد که از نورگیری فوق العاده به همراه مناظر زیبای شهر برخوردار است.

سوییت سند

(Sands) این سوییت ۱۴۵ متر مربع مساحت دارد و شامل یک تخت کینگ سایز می باشد که فضای بیرون را به خوبی در اختیار میهمانان قرار می دهد.

اتاق دولوکس کینگ

اتاقی با یک تخت کینگ سایز و ۳۹ متر مساحت فضایی راحت و مرفه دارد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

مناطق قابل دسترس از هتل

اسکله های کلارک و رابرتسون: ۱٫۸ متر از هتل فاصله دارد و پیاده ۲۰ دقیقه و با تاکسی ۸ دقیقه زمان لازمدارید تا از هتل به اسکله برسید.

تئاتر سنگاپور رپرتوری: این سالن نمایش در مسافت ۸۰۰ متری هتل واقع شده است که برای رسیدن به آن توسط تاکسی حدود ۵ دقیقه،پیاده ۱۳ دقیقه و با اتوبوس ۱۰ دقیقه ای می رسید.

موزه هنر سنگاپور: در فاصله ۱٫۸ کیلومتر از هتل قرار دارد و با تاکسی یا اتوبوس می توان به آنجا رفت.

مرکز خرید سانتک سیتی: ۱٫۲ کیلومتر تا هتل فاصله دارد و می توان پیاده هم به این مرکز خرید رفت.

مرکز خرید مصطفی سنتر: این مرکز خرید حدودا ۳٫۷ کیلومتر از هتل مارینا فاصله دارد که با تاکسی ۱۱ دقیقه و با اتوبوس ۳۰ دقیقه ای به این مرکز خرید خواهید رسید.

فرودگاه بین المللی سنگاپور: ۲۰ کیلومتر از هتل فاصله دارد. طی ۲۰ دقیقه می توانید با تاکسی به فرودگاه برسید.

شما می توانید در سایت تیک بان برای خرید بلیط سنگاپور، اینجا و جهت رزرو هتل در سنگاپور، اینجا کلیک نمایید.

آدرس هتل هتل مارینا بی سندز سنگاپور:

۱۰ Bayfront Avenue, Marina Bay, 018956 Singapore, Singapore[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

مدیریت

مدیریت

آرزوی بهترین ها برای شما
راهنمای مطالعه
ما را در فضا مجازی دنبال کنید
مدیریت

مدیریت

آرزوی بهترین ها برای شما

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
پینترست
لینکدین

جدیدترین مطالب

تور سافاری دبی، یک روز پر از هیجان!

شما با خرید بلیط تور سافاری دبی تفریحات متنوعی را تجربه خواهید کرد. در حقیقت سرگرمی های این تور آنقدر جذاب و هیجان انگیز هستند که گذر زمان را در آن احساس نخواهید کرد. این سرگرمی ها شامل تفریحات رایگان و غیر رایگان می باشند که…

هتل صدف دبی تجربه اقامتی ارزان در شهری مدرن

هتل های بسیاری در دبی افتتاح شده اند که هر یک از آنها بر اساس فاکتورهایی همچون ارزش خدمات ارائه شده به مسافران، امکانات رفاهی و میزان تقاضا بازه قیمتی متفاوتی دارند. در این میان هتل صدف به عنوان ارزان ترین هتل دبی شناخته می شود که…

بهترین بازار نوروزی ایران کجاست؟

در واپسین روز های اسفند ماه بازارچه های نوروزی در سراسر کشور دایر می شوند که برخی از آنها به فروش کالاهای هنری خاص و آنتیک شهرت دارند. ما نیز به بهانه نزدیک شدن به نوروز، تصمیم گرفتیم…

مقاصد سفرهای یک روزه نوروزی

ایام نوروز بهترین زمان برای سفرها ی داخلی محسوب می شود. زیرا در این ایام آب وهوا در اکثر نقاط ایران معتدل و مطبوع است و زیبایی های طبیعت دو چندان می شود. اما با توجه به ازدحام مسافران در تعطیلات نوروز…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *