ویتنام

برای اولین سفر خارجی به کدام کشور برویم؟

راهنمای مطالعه

[vc_row][vc_column][vc_column_text]یکی از لذتبخش ترین کارها، سفر کردن است. به خصوص اگر سفری به خارج از کشور داشته باشید. آشنایی با مردمان جدید و بازدید از مناطق تازه می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. اما اگر اولین بار است که بلیط هواپیما خارجی می خرید و کوله بار سفر می بندید، کدام کشور می تواند بهترین مقصد برای سفری بی دغدغه و ارزان باشد؟ سفر به یک کشور خارجی آن هم برای اولین بار ممکن است کمی دلهره آور به نظر برسد اما در این مقاله تیک بان شما را به بهترین مقاصد خارجی راهنمایی می کند. پس در ادامه با ما همراه باشید.

ارمنستان، مقصدی ارزان

شاید ارمنستان یکی از کوچکترین کشورهای توریستی باشد اما در عین کوچکی می تواند یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای اولین سفر خارجی باشد. این کشور به علت نزدیکی به ایران و آب و هوای بسیار دلپذیر روزهای شادی را به شما هدیه می دهد.

آثار تاریخی، طبیعت زیبا و دیدنی ارمنستان، همچنین مردمانی که دارای فرهنگ غنی هستند از مواردی هستند که سفر به ارمنستان را لذتبخش می کنند. به طوری که ممکن است شما برای چندین بار این کشور را در لیست سفرهای خارجی خود قرار بدهید!

برای سفر به این کشور می توانید با بلیط هواپیما ایروان به سرعت به آن سفر کنید و از دریاچه سوان، کلیسای اچمیاتزین، گیغارت و کتابخانه تاریخی ماتناداران دیدن کنید. برای کاهش هزینه ها می توانید با اتومبیل شخصی خود نیز به این کشور سفر کنید. چرا که برای ورود به ارمنستان نیازی به ویزا ندارید.

نیوزیلند New Zealand

نیوزیلند یکی دیگر از کشورهایی است که مناسب اولین سفر خارجی است. این کشور با درصد امنیت بسیار بالا، مردمانی خونگرم و مهربان و جاذبه های گردشگری فراوان خاطرات خوشی را برای شما ثبت می کند. با سفر به نیوزلند می توانید در جنگل های بارانی قدم بزنید، از یخچال های طبیعی دیدن کنید و یا ورزش های پر هیجانی همچون غواصی، قایقرانی با جت، Zorbing و قایق رانی در موج های خروشان را تجربه کنید.[/vc_column_text][vc_single_image image=”9174″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”bounceIn”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

باکو پایتخت آذربایجان

باکو کشوری در همسایگی ایران است که می تواند یکی دیگر از مقاصد اقتصادی و بی دردسر اولین سفر خارجی باشد. هزینه های سفر به باکو در مقایسه قیمت بلیط هواپیما خارجی و سفر به کشورهای اروپایی بسیار کمتر است. برای حمل و نقل درون شهری نیز مترو و اتوبوس ر اه حل اقتصادی خوبی است. همچنین با رزرو هتل باکو به راحتی می توانید در هتل های ارزان ولی با کیفیت اقامت کنید.

جاذبه های گردشگری باکو بسیار متنوع است و برای دریافت ویزا می توانید به صورت الکترونیکی اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره به مطلب”درباره ویزای آنلاین چه می دانید” در مجله تیک بان مراجعه کنید.

مالزی، مدرن اما ارزان

قطعا مالزی یمکی دذیگر از کشورهایی است که برای اولین سفر خارجی مناسب است. به راحتی با خرید بلیط هواپیما کوالالامپور می توانید به این کشور آسیایی سفر کنید و از روزهایی که در آن هستید لذت ببرید. مالزی با داشتن مردمانی خونگرم و با فرهنگ، جاذبه های گردشگری مدرن و تاریخی، طبیعت استوایی سرسبز و دیدنی مقصد ایده آلی برای اولین سفر به خارج از کشور است.

حمل و نقل درون شهری پیشرفته، رزرو هتل کوالالامپور با قیمت های مناسب و مناطق دیدنی و مراکز خرید مدرن مالزی شما را شگفت زده می کند. برای سفر به مالزی می توانید از تورهای گردشگری استفاده کنید.

ویتنام Vietnam

ویتنام با دارا بودن خیابان های رنگارنگ، غذاهای متنوع، مراکز دیدنی و گردشگری و طبیعت استوایی می تواند گزینه مناسب دیگری برای اولین سفر خارجی شما باشد.

با رزرو بلیط هواپیما به کشوری سفر خواهید کرد که از مناظر طبیعی و بکرش شگفت زده خواهید شد. در سفر به ویتنام بازدید از دریاچه Hoankiem را از دست ندهید.

تایلند، کشور لبخندها

در لیست اولین سفر خارجی خود تایلند، کشور لبخندها و معبدها را فراموش نکنید. مردم مهمان نواز، اثار تاریخی، معابد عجیب و طبیعت بی نظیر تایلند شما را مبهوت می کند. این کشور مقصدی ارزان می باشد که با خرید بلیط هواپیما بانکوک قابل دسترسی است. بنابراین نگران مخارج و هزینه های خود نباشید.همچنین با رزرو هتل بانکوک می توانید با صرف هزینه ای کمتر از اقامت در هتل های لوکس ۵ ستاره لذت ببرید.[/vc_column_text][vc_single_image image=”9176″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”bounceIn”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

۱۰ توصیه مهم برای اولین سفر خارجی

اگر برای اولین بار است که از کشور خارج می شوید، بهتر است نکاتی را مد نظر قرار دهید تا بی دردسر سفر خود را پشت سر بگذارید.

  • قبل از سفر با پزشک خود مشورت کنید. اگر کودکی همراه شمالست و یا به بیماری خاصی مبتلا هستید، بهتر است قبل از سفر با پزشکتان مشورت کنید.
  • داروهای خود را به همراه داشته باشید و اطلاعات کافی درباره خروج داروهای ممنوعه به دست آورید.
  • خرید بیمه مسافرتی را فراموش نکنید. در صورت داشتن بیمه مسافرتی خود را از تمام آُیب هایی که ممکن است در حین سفر به وجود بیاید، ایمن می کنید. بیمه تمامی خسارات شما را و همچنین هزینه درمان در طول سفر را پرداخت می کند.
  • قبل از سفر واکسیناسیون خود را انجام دهید.
  • از داشتن اعتبار پاسپورت خود مطمئن شوید و در صوزرت نیاز به ویزا برای ورود به کشوری آن را تهیه کنید.
  • آدرس و شماره تلفن سفراتخانه ایران در کشور مقصد را یادداشت کرده و به همراه داشته باشید تا در صورت لزوم به آن مراجعه کنید.
  • ارز کشور مقصد را به مقدار کافی به همراه داشته باشید. در صورت داشتن دلار می توانید آن را در مراکز ایکس چنج به پول رایج همان کشور تبدیل کنید.
  • به مقدار چمدان و باری که با خود حمل می کنید دقت کنید تا در فرودگاه دچار مشکل نشوید.
  • به موقع در فرودگاه حاضر شوید تا از پرواز جا نمانید.
  • وسایل مورد نیاز خود مانند آداپتور، لباس مناسب آب و هوای کشور مقصد، کتاب راهنما و موبایل و دوربین عکاسی به همراه داشته باشید.

اگر اولین بار است که به سفر خارجی می روید می توانید برای خرید بلیط هواپیما ارزان، بلیط لحظه آخری و بلیط چارتر به تک بان مراجعه کنید و هر گونه سوالی را از تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته تیک بان بپرسید. سفر با تیک بان اقتصادی و لذتبخش است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

مدیریت

مدیریت

آرزوی بهترین ها برای شما
راهنمای مطالعه
ما را در فضا مجازی دنبال کنید
مدیریت

مدیریت

آرزوی بهترین ها برای شما

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
پینترست
لینکدین

جدیدترین مطالب

تور سافاری دبی، یک روز پر از هیجان!

شما با خرید بلیط تور سافاری دبی تفریحات متنوعی را تجربه خواهید کرد. در حقیقت سرگرمی های این تور آنقدر جذاب و هیجان انگیز هستند که گذر زمان را در آن احساس نخواهید کرد. این سرگرمی ها شامل تفریحات رایگان و غیر رایگان می باشند که…

هتل صدف دبی تجربه اقامتی ارزان در شهری مدرن

هتل های بسیاری در دبی افتتاح شده اند که هر یک از آنها بر اساس فاکتورهایی همچون ارزش خدمات ارائه شده به مسافران، امکانات رفاهی و میزان تقاضا بازه قیمتی متفاوتی دارند. در این میان هتل صدف به عنوان ارزان ترین هتل دبی شناخته می شود که…

بهترین بازار نوروزی ایران کجاست؟

در واپسین روز های اسفند ماه بازارچه های نوروزی در سراسر کشور دایر می شوند که برخی از آنها به فروش کالاهای هنری خاص و آنتیک شهرت دارند. ما نیز به بهانه نزدیک شدن به نوروز، تصمیم گرفتیم…

مقاصد سفرهای یک روزه نوروزی

ایام نوروز بهترین زمان برای سفرها ی داخلی محسوب می شود. زیرا در این ایام آب وهوا در اکثر نقاط ایران معتدل و مطبوع است و زیبایی های طبیعت دو چندان می شود. اما با توجه به ازدحام مسافران در تعطیلات نوروز…

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *