رزرو بهترین هتل های دبی

رزرو بهترین هتل های دبی برای اقامت ایرانی ها

راهنمای مطالعه

[vc_row][vc_column][vc_column_text]یکی از شهرهای توریستی جهان که مورد استقبال ایرانی ها قرار گرفته، دبی است. در این شهر پیشرفته و مدرن انواع هتل ها از لوکس و تجملاتی گرفته تا ارزان قیمت برای اقامت مسافران وجود دارد. اما کدام هتل های دبی برای اقامت ایرانیان مناسب است؟

تیک بان در این مطلب قصد دارد تا بهترین هتل های دبی را برای اقامت مسافران ایرانی معرفی کند. به راحتی می توانید با چند کلیک ساده رزرو هتل دبی را به صورت آنلاین انجام دهید. اگر در ادامه با ما همراه باشید با بهترین هتل های دبی آشنا می شوید.

هتل جمیرا (Jumeirah Emirates Towers Hotel)

یکی از بهترین هتل های دبی برای اقامت ایرانی ها هتل جمیرا است. این هتل ۵ ستاره که در جاده شیخ زاید بنا شده است امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی برای یک سفر خاطره انگیز دارد. رستوران، اینترنت رایگان، ساحل اختصاصی، باشگاه بدنسازی، فروشگاه و استخر بخشی از خدمات رفاهی هتل جمیرا می باشد. برای رزرو هتل خارجی به تیک بان مراجعه کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”9836″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

هتل مینا السلام (Mina Al Salam)

هتل مجلل و لوکس مینا السلام یکی دیگر از هتل های مناسب برای اقامت هم وطنان ایرانی است. معماری هتل بسیار زیباست و از آن هتلی باشکوه ساخته است. اتاق های هتل رو به دریا و بسیار مجهز می باشند که موجب رفاه و آسایش مسافران می شوند. رستوران، استخر، سالن بازی کودکان، اینترنت، کافی شاپ‌ و باشگاه بیلیارد از انواع امکانات این هتل ۵ ستاره دبی است. قیمت رزرو هتل جمیرا را برای یک سفر آرام بخش در سایت های معتبر گردشگری جستجو کنید.

هتل شرایتون جمیرا بیچ (Sheraton Jumeirah beach)

هتل ۵ ستاره شرایتون یکی دیگر از هتل های دبی است که اقامتی لوکس را برای ایرانیان فراهم می کند. این هتل مجلل در ساحل اختصاصی دبی مارینا قرار گرفته و چشم اندازی رو به دریا دارد. با اقامت در این هتل می توانید به راحتی در ساحل قدم بزنید و از مناظر خلیج فارس لذت ببرید.

انواع رستوران های شیک با ارائه غذاهای بین المللی و خدمات ۲۴ ساعته از ویژگی های هتل شرایتون دبی است. هرچند این هتل زیا در رده هتل های گران قیمت دبی قرار دارد اما برای رزرو هتل ارزان در دبی می توانید از سایت های معتبر اقدام کنید.

هتل آتلانتیس پالم دبی (Dubai Atlantis Palm Hotel)

در جزیره زیبای پالم جمیرا هتل دیگری در سال ۲۰۰۸ ساخته شد که بسیار لوکس و مجلل می باشد. این هتل ۵ ستاره با ارائه امکانات و خدمات عالی برای زوج های جوانی که قصد سفر دارند بسیار مناسب است. امکانات ویژه هتل آتلانتیس آکواریوم دلفین ها می باشد که می تواند ساعتها شما را سرگرم تماشای بازی دلفین ها کند.

تراس اتاق ها رو به دریا با مناظر خیره کننده است. انواع غذاهای عربی و بین المللی در رستوران های هتل عرضه می شود. همچنین می توانید در رستوران Nobu غذاهای معروف ژاپنی را سفارش دهید!

هتل آتلانتیس دسترسی خوبی به مراکز خرید، برج خلیفه و باشگاه گلف امارات دارد. اگر به دنبال رزرو هتل ارزان دبی هستید، می توانید به www.tikban.com مراجعه کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”9838″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

هتل برج العرب دبی (Burj Al Arab Jumeirah)

احتمالا بسیاری از مسافران نام برج العرب دبی را شنیده اند. بنایی که یکی از نمادهای معماری دبی محسوب می شود. این هتل معروف یکی از بهترین هتل های دبی برای اقامت ایرانی ها به شمار می رود. البته هزینه اقامت در آن بالاست ولی ارزشش را دارد! امکانات ویژه هتل برج العرب این را به شما ثابت می کند.

استخرهای روباز در تراس آکواریوم بزرگ ماهی، اتاق کهکشان راه شیری و رستوران های متعدد با انواع غذاهای ویژه و خوش طعم تنها گوشه ای از خدمات منحصر به فرد این هتل معروف است. اگر قصد تهیه بلیط هواپیما دبی و رزرو هتل دبی را دارید با تیک بان در ارتباط باشید تا بهترین قیمت پیشنهادی را به شما ارائه دهد.

رزرو اینترنتی هتل راهی برای بهترین اقامت

سیستم رزرواسیون هتل تیکبان امکان بررسی و مقایسه قیمت و خدمات هتل های دبی را برای شما فراهم کرده است. با کمی جستجو به راحتی می توانید رزرو هتل ارزان قیمت دبی را نیز انجام دهید. برای تجربه اقامت در باکیفیت ترین هتل توصیه می شود هتل خود را به صورت آنلاین رزرو نمایید. در این صورت می توانید مشخصات هتل، اتاق ها و موقعیت جغرافیایی دقیق هتل را مشاهده کنید. سپس با اطلاعات کامل اتاق دلخواه خود را رزرو نمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

پندار شایسته

پندار شایسته

دنیا مثل یک کتابه و اونایی که سفر نرفتن، تنها یک صفحه این کتاب رو خوندن. (سنت آگوستین) مجله تیک بان کمک می کنه تا شروع سفر باهوش را در کنار هم تجربه کنیم و لذت ببریم. انگیزه سفر، یکی از امیدوار کننده ترین نشانه های زندگی هست، پس امیدوار و مسافر باشید.
راهنمای مطالعه
ما را در فضا مجازی دنبال کنید
پندار شایسته

پندار شایسته

دنیا مثل یک کتابه و اونایی که سفر نرفتن، تنها یک صفحه این کتاب رو خوندن. (سنت آگوستین) مجله تیک بان کمک می کنه تا شروع سفر باهوش را در کنار هم تجربه کنیم و لذت ببریم. انگیزه سفر، یکی از امیدوار کننده ترین نشانه های زندگی هست، پس امیدوار و مسافر باشید.

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
پینترست
لینکدین

جدیدترین مطالب

تور سافاری دبی، یک روز پر از هیجان!

شما با خرید بلیط تور سافاری دبی تفریحات متنوعی را تجربه خواهید کرد. در حقیقت سرگرمی های این تور آنقدر جذاب و هیجان انگیز هستند که گذر زمان را در آن احساس نخواهید کرد. این سرگرمی ها شامل تفریحات رایگان و غیر رایگان می باشند که…

هتل صدف دبی تجربه اقامتی ارزان در شهری مدرن

هتل های بسیاری در دبی افتتاح شده اند که هر یک از آنها بر اساس فاکتورهایی همچون ارزش خدمات ارائه شده به مسافران، امکانات رفاهی و میزان تقاضا بازه قیمتی متفاوتی دارند. در این میان هتل صدف به عنوان ارزان ترین هتل دبی شناخته می شود که…

بهترین بازار نوروزی ایران کجاست؟

در واپسین روز های اسفند ماه بازارچه های نوروزی در سراسر کشور دایر می شوند که برخی از آنها به فروش کالاهای هنری خاص و آنتیک شهرت دارند. ما نیز به بهانه نزدیک شدن به نوروز، تصمیم گرفتیم…

مقاصد سفرهای یک روزه نوروزی

ایام نوروز بهترین زمان برای سفرها ی داخلی محسوب می شود. زیرا در این ایام آب وهوا در اکثر نقاط ایران معتدل و مطبوع است و زیبایی های طبیعت دو چندان می شود. اما با توجه به ازدحام مسافران در تعطیلات نوروز…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *