هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز، اقامتی ۵ ستاره در جوار دروازه قرآن

اگر قصد ساختن خاطرات شیرین و به یاد ماندنی دارید، شیراز می تواند بهترین گزینه باشد، به خصوص اگر در آغاز فصل بهار به این شهر سفر کنید، می توانید در شهری با شکوفه های بهارنارنج قدم بزنید. شیراز هتل های زیادی دارد که می توانید هر کدام از آنها را به صورت آنلاین رزرو کنید اما...
راهنمای مطالعه

شیراز یکی از زیباترین و جذاب ترین شهرهای توریستی ایران محسوب می شود که هر ساله مسافران زیادی را به خود جذب می کند. هر ساله در تعطیلات نوروز هزاران مسافر با خرید بلیط هواپیما تهران شیراز به این شهر دیدنی سفر می کنند.

مسافرانی که به این شهر سفر می کنند، برای اسکان و اقامت نیاز به رزرو هتل دارند. شیراز هتل های زیادی دارد که می توانید هر کدام از آنها را به صورت آنلاین رزرو کنید اما اگر قصد دارید تا در هتلی شیک و با امکانات ویژه اقامت داشته باشید، هتل بزرگ شیراز بهترین گزینه است.

معرفی هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز به ‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های شهر شیراز از محبوبیت بالایی در بین مسافران برخوردار است. این هتل ۵ ستاره در نزدیکی دروازه قرآن شیراز قرار دارد که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرد. رعایت استانداردهای جهانی باعث شده تا این هتل بعد از گذشت یک دهه هنوز هم بهترین هتل شیراز محسوب شود و اولین انتخاب مسافران داخلی و خارجی باشد.

یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت بعد از خرید بلیط هواپیما شیراز، رزرو هتل بزرگ شیراز است تا سفرتان دلنشین و خاطره انگیز شود. این هتل با ۱۳ طبقه و ۱۵۸ اتاق قابلیت پذیرش ۳۵۰ مهمان را دارد که علاوه بر مسافران داخلی همه‌ ساله از نقاط مختلف جهان برای اقامتشان این هتل را انتخاب می‌کنند.

هتل بزرگ شیراز
هتل بزرگ شیراز یا هتل شیراز یک هتل ۵ ستاره است که در زدیکی دروازه قرآن شیراز و بلوار آیت‌الله ربانی واقع شده است. ساخت این هتل در اوایل دهه ۷۰ آغاز شد اما و به دلایل مختلف ساخت آن ر یک بازه زمانی متوقف شد. سرانجام در مهرماه ۱۳۹۲ فاز اول آن بازگشایی و در بهمن ماه ۱۳۹۳ مجموعه هتل رسماً افتتاح شد.

طراح هتل بزرگ شیراز کیست؟

مهرداد خلیلی فرد طراح این هتل، آن را در ۱۴ طبقه و ۵۳ متر ارتفاع به شکل هتل طراحی کرده است. این هتل ۵ ستاره با امکانات مجهز دارای ۱۵۸ اتاق با ظرفیت پذیرایی از ۳۵۰ میهمان دارد. هتل بزرگ شیراز از سوی اداره صنعت معدن و تجارت استان فارس به عنوان هتل نمونه استان فارس انتخاب شده است و به نقل از تریپ ادوایزور یکی از ۱۰ هتل برتر ایران است. همچنین بزرگ‌ترین رستوران گردان ایران نیز در این هتل قرار دارد. از کارهای برجسته مهندس خلیلی فرد می توان به مجتمع تجاری قو الماس خاورمیانه، مجتمع تجاری تندیس تجریش، مجتمع تجاری کوروش، مجتمع های تجاری آدینه تهران و رشت، پردیس سینمای زندگی، مجتمع های مسکونی کاملیا ۱ الی۳، کارخانه تیرنگ آمل، مجتمع تجاری نور در زنجان و … اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل بزرگ شیراز

با اقامت در هتل بزرگ شیراز می توانید از امکانات بی نظیر آن استفاده کنید و یکی از بهترین خاطرات سفرهای خود را رقم بزنید. تمامی کارکنان هتل بزرگ شیراز افراد آموزش دیده و حرفه‌ای هستند که از میهمانان به خوبی استقبال و پذیرایی می کنند.

اتاق های لوکس و مجهز، سالن همایش، سالن زیبایی بانوان، آرایشگاه آقایان، کافی‌شاپ، مجموعه‌های تجاری و پارکینگ سرپوشیده از جمله امکانات این هتل ۵ ستاره می باشد.

اتاق های هتل بزرگ شیراز

یک از ویژگی های هتل بزرگ شیراز نزدیکی و همجواری آن به دروازه قرآن می باشد. از دیگر مزایای اقامت در هتل بزرگ شیراز، نزدیکی به مکان‌های تاریخی مانند تخت جمشید، حافظیه، آرامگاه سعدی و باغ های شیراز است. به همین دلیل این هتل مورد علاقه گردشگران است.

شما می توانید از ترانسفر فرودگاهی نیز برخوردار شوید تا رفت‌وبرگشت به فرودگاه برایتان آسان باشد. اما چنانچه قصد دارید تا با خودروی شخصی به شیراز سفر کنید، می توانید از پارکینگ رایگان هتل ستفاده نمایید.

امکانات تفریحی هتل بزرگ شیراز

اگر اهل ورزش هستید، مجموعه ورزشی هتل، بهترین مکان‌ برای لذت بردن از اوقات فراغت است. مجموعه ورزشی در این هتل شامل سالن آقایان و بانوان است که در سالن آقایان امکاناتی همچون باشگاه بدن‌سازی، صخره‌نوردی، استخر، سونای خشک و بخار، اتاق‌های مخصوص ماساژ و حوضچه آب سرد است. مجموعه ورزشی بانوان نیز شامل استخر، باشگاه ورزشی و اتاق‌های مخصوص ماساژ است.

استخر هتل بزرگ شیراز

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل بزرگ شیراز

واحدهای اقامتی هتل بزرگ شیراز شامل اتاق‌ های دوبل، اتاق دوتخته توئین و سوئیت می باشد. اتاق دوبل دارای یک تخت دونفره، اتاق دوتخته توئین دارای دو تخت تک نفره و سوئیت دارای دو اتاق‌خواب است که امکانات رفاهی مجهزی دارد.

سوئیت‌ها مناسب سفرهای خانوادگی هستند که از امکاناتی مانند صندوق امانات، چای‌ساز، تلویزیون ال‌ای‌دی، و اینترنت رایگان، حمام اختصاصی مجهز به توالت فرنگی و ایرانی، لوازم بهداشتی، حوله سشوار و دمپایی برخوردار هستند.

رستوران هتل بزرگ شیراز

برای رفاه بیشتر مسافران، هتل دارای رستوران است تا مسافر نیازی به بیرون رفتن برای صرف غذا نداشته باشد. در داخل هتل رستوران‌ ایرانی، دریایی و ایتالیایی وجود دارد که با ارائه غذاهای باکیفیت سفری دلنشین را به مسافران هدیه می کند.

رستوران ختل بزرگ شیراز

رستوران دریایی هتل در طبقه ششم قرار دارد که چشم‌انداز بی‌نظیری به سمت کوه دارد. رستوران ایتالیایی نیز در طبقه چهارم قرار دارد که با انواع پیش‌غذا، غذا و دسرهای ایتالیایی از مسافران پذیرایی می کند. همچنین رستوران پانارامیک در طبقه ۱۳ هتل بزرگ شیراز، چشم‌انداز بی نظیری از کوه را در برابر دیدگان تان نشان می دهد.

در رستوران ایرانی می توانید از وعده‌های صبحانه، ناهار و شام با بالاترین کیفیت بهره مند شوید.

فاصله هتل بزرگ شیراز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا باغ جهان‌نما: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه حافظ: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا ارگ کریم‌خانی: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا دروازه قرآن: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر شاه‌چراغ: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ ارم: ۵.۱ کیلومتر

رزرو هتل شیراز با تیک بان

اگر قصد ساختن خاطرات شیرین و به یاد ماندنی دارید، شیراز می تواند بهترین گزینه باشد، به خصوص اگر در آغاز فصل بهار به این شهر سفر کنید، می توانید در شهری با شکوفه های بهارنارنج قدم بزنید.

برای لذت بردن از سفر توصیه می شود در هتل بزرگ شیراز اقامت کنید. در این هتل می توانید از امکانات مجهز استفاده کنید و از آرامش و آسیشی وصف ناپذیر برخوردار شوید. تیک بان این امکان را فراهم رده است تا با چند کلیک ساده بهترین اتاق هتل شیراز را رزرو نمایید و از اقامت خود لذت ببرید. بنابراین برای رزرو هتل شیراز می توانید از سایت تیک بان اقدام کنید. برای اطلاع از قیمت هتل بزرگ شیراز با تیم پشتیبانی تیکبان تماس بگیرید و یا آن را به صورت آنلایندر سایت مشاهده نمایید.

راهنمای مطالعه
ما را در فضا مجازی دنبال کنید

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
پینترست
لینکدین

جدیدترین مطالب

سفر به کره شمالی

سفر به کره شمالی، لذت یا اسارت؟!

کره شمالی یکی از جالب ترین کشورهاست که قطعا سفر به آن تجربه منحصر به فردی است. سفر به کره شمالی شبیه به هیچ کشور دیگری نیست؛ در ادامه درباره عجایب این کشور بیشتر صحبت خواهیم کرد. سوای از مباحث سیاسی کره شمالی، مردم این کشور در شرایط خاصی زندگی می کنند که ممکن است دانستن آن برایتان جالب باشد. اما…

محرم در اصفهان

آداب و رسوم محرم در اصفهان

اهالی نصف جهان هم از دوران صفویه تاکنون هر ساله در دهه اول محرم، شهر را سیاه پوش و بساط عزاداری مفصلی را بر پا می کنند. از همین رو آداب و رسوم محرم در اصفهان، جذابیت بسیاری برای گردشگران داخلی و خارجی دارد. در مجله تیک بان قصد داریم شما را با زیباترین مناسک حسینی در شهر گنبدهای فیروزه ای آشنا کنیم…

مراسم قالیشویان

مراسم قالیشویان مشهد اردهال

مراسم قالیشویان یکی از مشهورترین آیین های مذهبی در کشور می باشد که در سال ۲۰۱۲ توسط یونسکو به ثبت رسید. این مراسم تنها مناسب مذهبی تعیین شده بر اساس تقویم شمسی در ایران است که قدمت برگزاری آن به ۵۷ سال پس از هجرت پیامبر بازمی گردد….

جزایر جیمز باند

جزایر جیمز باند کجاست؟

جزایر جیمز باند یا همان خائو فینگ کان، مجمع الجزایری از جزایر کوچک هستند که در خلیج فانگ نگا در نزدیکی پوکت تایلند قرار دارند. این جزایر به دلیل طبیعت بی نظیر و چشم نوازشان بسیار مشهور هستند به طوری که هر ساله میلیونها گردشگر را…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *