ارزان ترین رستورانهای کیش

ارزان ترین رستورانهای کیش کدامند؟

از آنجایی که اکثر هتل های کیش در میان همه وعده های غذایی تنها صبحانه را به صورت رایگان عرضه می کنند، بخش قابل توجهی از هزینه های شما صرف شکم گردی خواهد شد. به همین دلیل از لحاظ اقتصادی به نفع شماست که ارزان ترین رستورانهای کیش را بشناسید...
راهنمای مطالعه

جزیره کیش یکی از لوکس ترین و محبوب ترین مقاصد توریستی در کشورمان به شمار می رود که سالیانه حدود ۱۲ ملییون گردشگر به آن سفر می کنند. از همین رو در این منطقه انواع امکانات رفاهی و تفریحی از جمله مراکز خرید، کلوپ های دریایی، شهر بازی، اتاق های فرار، هتل های مجلل و رستورانهای لاکچری به چشم می خورند که همین امر موجب افزایش چشمگیر هزینه های سفر به کیش می شوند.

از سوی دیگر از آنجایی که اکثر هتل های کیش در میان همه وعده های غذایی تنها صبحانه را به صورت رایگان عرضه می کنند، بخش قابل توجهی از هزینه های شما صرف شکم گردی خواهد شد. به همین دلیل از لحاظ اقتصادی به نفع شماست که ارزان ترین رستورانهای کیش را بشناسید. در مجله تیک بان قصد داریم تا شما را با ارزان ترین رستورانهای کیش که غذای قیمت مناسب و با کیفیت عرضه می کنند، آشنا کنیم.

رستوران بابا قدرت، ارزان اما متنوع

رستوران زنجیره ای بابا قدرت که علاوه بر کیش در تهران و مشهد نیز شعبه دارد یکی از بهترین و ارزان ترین رستورانهای این جزیره به حساب می آید. این رستوران که به سبک خانه های بومیان کیش طراحی شده،۱۷۰ نفر ظرفیت دارد. در منوی رستوران بابا قدرت شما می توانید انواع غذاهای دریایی و سنتی ایرانی همچون خوراک ماهی، بشقاب دریایی، کباب بناب، زرشک پلو و دیزی را مشاهده کنید. علاوه بر آن هر شب در این مکان موسیقی زنده با حضور خوانندگان و نوازندگان معروف محلی اجرا می شود و امکان گرفتن عکس یادگاری با دکور جنوبی برای مسافران وجود دارد.

رستوران بابا قدرت

نشانی: جاده جهان –جنب کلبه هور
شماره تماس: ۰۹۰۲۰۰۹۸۰۳۱
ساعات کاری:۱۱ صبح الی ۲۳:۳۰

رستوران دارچین، محبوب ترین رستوران کیش

اگر از بومیان جزیره درباره بهترین رستوران ارزان کیش بپرسید قطعا به شما رستوران دارچین را معرفی خواهند کرد. رستورانی که با وجود تازه تاسیس بودنش، در مدت کوتاهی توانسته رضایت توریستها و اهالی کیش را جلب کند. این مکان که در بهمن ماه ۱۴۰۲ تاسیس شده، علاوه بر انواع غذایی ایرانی و دریایی، انواع نوشیدنی ها و آیتم های کافه ای را نیز سرو می کند. البته اگر در ایام پر تردد گردشگری قصد صرف غذا در رستوران دارچین را داشته باشید، باید حداقل یک ساعت در صف منتظر بمانید.

با این حال با توجه به موقعیت جغرافیایی و نزدیکی این محل به ساحل خرچنگ ها و پارک هنگام می توانید فیش غذا را تهیه نموده و سپس در زمان انتظار از گشت و گذار در این اماکن تفریحی لذت ببرید.

اما توجه داشته باشید که در ایام پیک گردشگری علاوه بر ظرفیت رستورانها، ظرفیت پروازهای این مقصد گردشگری هم به سرعت تکمیل می شوند. بنابراین جهت سفر به این مقصد محبوب در ایام پیک گردشگری حداقل از یک ماه پیش باید به فکر رزرو بلیط هواپیما کیش از سایت تیک بان، برترین عرضه کننده بلیت سفر در سطح کشور باشید.

رستوران دارچین

آدرس: جزیره کیش –بین مرکز خرید نیکامال و هتل داریوش
شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۲۳۰۹۰
ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۲ تا ۱۴-شبها از ساعت ۱۹ تا ۲۲

رستوران ایرانویچ، یکی از ارزان ترین رستورانهای کیش برای فست فود خورها

غذاهای دریایی معمولا به ذائقه همه ی افراد خوش نمی آید. غذاهای ایرانی و برنجی هم برای وعده ی شام چندان مناسب به نظر نمی رسند. میل نمودن فست فود در این وعده غذایی می تواند برای اعضای کوچک تر و جوان تر خانواده بسیار جذاب باشد. در سطح جزیره کیش پیتزا فروشی های بسیاری دیده می شوند که تعداد زیاد آنها شما را گیج خواهد کرد.

ولی ما به شما اطمینان می دهیم که با انتخاب رستوران ایرانویچ هرگز پشیمان نخواهید شد. زیرا سرآشپزهای این مکان برای تهیه ی انواع پیتزا، ساندویچ و سوخاری از مرغوب ترین مواد اولیه بهره می برند و فست فودها را با مهارت، حوصله و سلیقه خاصی سرو می کنند. محیط داخلی فست فود ایرانویچ با رنگها و طرحهای شاد و زنده دکور شده و در محوطه بیرونی آن صندلی و وسایل بازی جهت سرگرمی کودکان تعبیه شده است. به همین دلیل پدر و مادرها بدون ایجاد هیچ گونه مزاحمتی می توانند از صرف غذا در هوای آزاد و دلپذیر جزیره کیش لذت ببرند.

رستوران ایرانویچ

آدرس: کیش -میدان پردیس-بلوار رودکی-ضلع شرقی هتل لیلیوم
شماره تلفن: ۴۴۴۲۲۰۰۴-۵ (۰۷۶)
وبسایت: https://iranwich-kish.ir/boxed/
ساعات کاری: ۱۳ تا ۲۲

رستوران ترنگ طلایی، نوستالژیک و خوش قیمت

در این رستوران خبری از زرق و برق و دکورهای مدرن نیست و تنها عطر دلنشین غذا توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. هنگامی که پا به این مکان می گذارید، تصویری از رستوران های دهه ی ۵۰ در ذهن شما تداعی می شود. زیرا میز و صندلی های قدیمی با چیدمان بسیار ساده و صمیمی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و روی میزها با رو میزی قرمز کلاسیک پوشیده شده است.

همچنین در رستوران ترنگ طلایی که یکی از با کیفیت ترین و ارزان ترین رستورانهای کیش به حساب می آید، اثری از منوی الکترونیک دیده نمی شود. بلکه به محض انتخاب میز منوی مقوایی در اختیار شما قرار می گیرد. منوی ترنگ طلایی شامل انواع کباب، خورشت و خوراک ایرانی و خوراکهای دریایی سنتی قلیه ماهی و دو پیازه میگو می شود که امکان سفارش آنها برای شما وجود دارد. گاهی از اوقات به ویژه در ایام پیک گردشگری شما با تابلوی مایوس کننده غذا تمام شد، روبرو خواهید شد. اما جایی برای نگرانی نیست.چون با برقراری یک تماس ساده با متصدی رستوران امکان رزرو میز را از چند ساعت قبل خواهید داشت.

رستوران ترنگ طلایی

نشانی: کیش -مجتمع خدماتی فاز اف –رو به روی رز دوم
شماره تماس جهت رزرو: ۰۹۳۴۷۶۸۳۱۶۶
ساعات کاری: ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب

اگرچه ما شما را با ارزان ترین رستورانهای کیش آشنا کردیم، اما برای تهیه غذای اقتصادی نباید محدود به این لیست شوید. بلکه در صورت شلوغ بودن و تکمیل ظرفیت این مکان ها، به شما توصیه می کنیم که حتما سری به کترینگ های خانگی جزیره نظیر کترینگ گل مریم و آشپزخانه کوروش بزنید.
با اینکه در کیترینگ ها فضایی برای نشستن مشتریان در نظر گرفته نشده اما می توان پس از تحویل غذا آن را در اتاق هتل، فضای باز، پارکها یا سواحل جزیره کیش با چاشنی آب و هوای دلپذیر استوایی میل کرد.

دلارام حیدری

دلارام حیدری

نویسندگی بخشی از وجودم و سفر عشق من است تا روایتگر جای جای جهان باشم...
دلارام حیدری
دلارام حیدری
نویسندگی بخشی از وجودم و سفر عشق من است تا روایتگر جای جای جهان باشم...

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
پینترست
لینکدین

جدیدترین مطالب

بزرگترین فستیوال رقص تانگو

بزرگترین فستیوال رقص تانگو در کجا برگزار می شود؟

این فستیوال که بزرگترین رویداد تانگوی جهان به حساب می آید، هر ساله از ۲۳ آگوست تا ۳ سپتامبر (از ۲ تا ۲۳ شهریور) در این شهر برگزار می شود. در این بازه زمانی هزاران رقصنده تانگو از سراسر جهان برای حضور در این جشنواره به بوینوس آیرس می آیند که…

روز ملی امارات

روز ملی امارات محبوب ترین فستیوال دبی

در این روز همه شهرها و خیابانهای امارات متحده عربی با پرچم های این کشور آذین بندی می شوند و ماشینها به رنگ های این پرچم (قرمز، سبز، سفید، سیاه)در می آیند. علاوه بر آن در زمان برگزاری فستیوال استقلال امارات در برج خلیفه دبی…

خوشمزه ترین دسرهای ایرانی

خوشمزه ترین دسرهای ایرانی

شاید شما هم این ضرب المثل (کاچی به از هیچی) را شنیده باشید اما کافیست به ترکیبات تشکیل دهنده این دسر خوشمزه نگاهی بیاندازید تا به اشتباه بودن این ضرب المثل پی ببرید. البته از منابع تاریخی اینگونه برمی آید که کاچی در زمانهای قدیم غذای فقرا بوده است. اما در حال حاضر…

ارزان ترین مراکز خرید همدان

ارزان ترین مراکز خرید همدان کجاست؟

در مراکز خرید ارزان همدان، سوغاتی و انواع اجناس را با مناسب ترین قیمت بیابید. به همین بهانه قصد داریم در مجله تیک بان شما را با بهترین مقاصد بازار گردی در شهر تاریخی هگمتانه و مراکز خرید ارزان همدان آشنا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *