رستوران های شاندیز

شکم گردی به سبک رستوران های شاندیز

منوی متنوع، میزبانی منحصر به فرد و اجرای موسیقی زنده این رستوران مجلل و معروف را در لیست بهترین رستورانهای شاندیز قرار داده است. اگرچه قیمت غذاها در این مکان نسبت به سایر رستورانها بالاتر است ولی گرانی آن بی دلیل نیست. چون تک پرسهای غذاهای پدیده شاندیز برای سیر کردن ...
راهنمای مطالعه

اگر اهل شکم گردی باشید، قطعا نام کباب ششلیک به گوشتان خورده است. این غذای محبوب که به خانواده کبابهای ایرانی تعلق دارد، از قرار دادن دنده گوسفند روی شعله های آتش به دست می آید. البته کباب ششلیک علاوه بر ایران در سایر مناطق آسیا نظیر کشور جمهوری آذربایجان، روسیه و مغولستان نیز طبخ می شود ولی هیچ یک از آنها به پای ششلیک شاندیز نمی رسد. شاندیز شهری کوچک و خوش آب و هوا در ۴۰ کیلومتری مشهد مقدس می باشد که به علت برخورداری از رستوران های سنتی متعدد لقب (مهد شکم گردی) خراسان رضوی را به خود اختصاص داده است.

در واقع در رستورانهای این منطقه، شما می توانید خوشمزه ترین غذاهای ایرانی نظیر انواع کباب، چلوماهیچه، چلو گوشت و دیزی سنگی را نوش جان کنید. با توجه به زیاد بودن تعداد رستورانها و سخت بودن انتخاب، در مجله تیک بان با معرفی بهترین رستوران های شاندیز مشهد کار شما را آسانتر خواهیم کرد. پس در این رستوران گردی جذاب با مجله تیک بان همراه باشید.

رستوران حسین ششلیکی، پرچمدار خوشمزه ترین ششلیک مشهد

این رستوران یکی از بهترین ششلیک سراهای مشهد به حساب می آید که آوازه آن در سراسر مشهد پیچیده است. شاید با خود فکر کنید که صاحب این رستوران حاج حسین نام دارد ولی کاملا در اشتباهید. چون حسین نام آشپز معروفیست که در سال ۱۳۳۳ وارد آشپزخانه رستوران شد و با پخت ششلیک های درجه یک و جذب مشتری به آن رونق بخشید. در واقع اکثر مشتریان این رستوران فقط به خاطر امتحان کردن طعم غذاهای حاج حسین آشپز به این مکان می آمدند. از همین رو، صاحب رستوران نام وی را بر روی این غذاخوری گذاشت. اگرچه سالهای زیادی از درگذشت حسین ششلیکی گذشته، ولی آشپزها و شاگردهای او به روش وی در طبخ کباب پایبند هستند و با خوشمزه ترین ششلیک مشهد از مسافران پذیرایی می کنند.

رستوران حسین ششلیکی

آدرس: شهر مشهد –جاده شاندیز – قبل از فلکه سوم – روبروی رستوران پدیده شاندیز
شماره تماس: ۰۵۱۳۴۲۵۲۵۷۷

مهمانی به صرف آبگوشت در یکی از بهترین رستورانهای شاندیز مشهد

آبگوشت دومین غذای پرطرفدار مشهد (پس از کباب ششلیک) به حساب می آید. این غذای ایرانی اصیل در مطبخ های منطقه شاندیز در ظروف سنگی طبخ و به همراه سبزی خوردن، ترشی و دوغ محلی سرو می شود. به همین دلیل مشهدیها آبگوشت را دیزی سنگی می نامند. حال این سوال برای شما پیش خواهد آمد که بهترین دیزی سرای مشهد کجاست؟

پاسخ ساده است. شما می توانید خوشمزه ترین دیزی مشهد را در رستوران میزبان، یکی از خوشنام ترین و بهترین رستورانهای شاندیز نوش جان کنید. علاوه بر آن فضا سازی این مکان و قرار گیری حوض و فواره ها در میان حیاط شما را به یاد خاطرات شیرین کودکی و خانه باصفای پدربزرگها و مادربزرگها می اندازند. پس حتما در سفرتان به مشهد مهمان میزبان شوید و تجدید خاطره کنید.

دیزی سنگی

نشانی: مشهد –شاندیز – بعد از بلوار آبشار – سمت راست
شماره تماس: ۰۹۱۵۳۰۸۸۳۰۵

رستوران پدیده شاندیز، مجلل ترین رستوران مشهد

منوی متنوع، میزبانی منحصر به فرد و اجرای موسیقی زنده این رستوران مجلل و معروف را در لیست بهترین رستورانهای شاندیز قرار داده است. اگرچه قیمت غذاها در این مکان نسبت به سایر رستورانها بالاتر است ولی گرانی آن بی دلیل نیست. چون تک پرسهای غذاهای پدیده شاندیز برای سیر کردن حداقل ۲ نفر کافی هستند و شما با پرداخت هزینه اضافی به سالاد بار بین المللی دسترسی خواهید داشت. همچنین در این رستوران فضای سبز و پارک بازی ویژه کودکان تعبیه شده تا والدین بتوانند از میل نمودن غذاهای سنتی و بی نظیر آن نظیر چلو ماهیچه و انواع کباب (سلطانی، برگ، ششلیک، وزیری و …) در آرامش لذت ببرند.

رستوران پدیده شاندیز

آدرس: جاده شاندیز – بلوار ولیعصر – میدان شهدا – خیابان ولی عصر ۱۱
شماره تماس:۰۵۱۳۴۲۸۱۷۰۱

شب نشینی در رستوران ارم شاندیز، به صرف لبنیات محلی

این رستوران که بزرگترین رستوران مشهد محسوب می شود، دارای سه بخش فضای باز، رستوران سنتی و سالن وی آی پی می باشد. اگرچه امکان میل نمودن غذا در همه بخشهای این مکان برای مهمانها وجود دارد ولی جهت صرف غذا در سالن وی آی پی حتما باید میز خود را از قبل از طریق تماس تلفنی رزرو کنید. چون معمولا در این سالن جلسات رسمی و بین المللی برگزار می گردد. چلو گوشت، چلو ماهیچه، کباب برگ، ششلیک و جوجه کباب از محبوب ترین آیتم های منو رستوران ارم شاندیز هستند که به همراه لبنیات محلی سرو می شوند.

البته باید بدانید که مجموعه ارم شاندیز دارای کارگاه لبنیات سازی مجزا می باشد. به همین دلیل همه محصولات لبنی اعم از کشک، دوغ، ماست و کره در این مکان کاملا ارگانیک و دست ساز هستند و طعم لبنیات سنتی و روستایی را برای شما تداعی می کنند.

رستوران ارم شاندیز

آدرس: شاندیز – نبش بلوار امام رضا
شماره تلفن: ۰۵۱۳۴۲۸۴۰۰۰

رستوران هوایی دهکده، متفاوت ترین رستوران شاندیز مشهد

آنچه این رستوران را در لیست پر طرفدار ترین و بهترین رستورانهای شاندیز مشهد قرار داده، نحوه سرو متفاوت غذا در آن می باشد. این محل در واقع اولین رستوران معلق ایران محسوب می شود که با الهام از رستوران معلق دبی ساخته شده است، شما برای صرف غذا در این رستوران می بایست با جرثقیل خود را به بالاترین طبقه سازه ۹ تنی معلق در هوا برسانید .اما هیجان اینجا به پایان نمی رسد.

چون مشتری در زمان انتظار سرو غذا می تواند با بانجی جامپینگ خود را به پایین پرتاب کند. همچنین پس از اینکه بر روی صندلی خود نشستید، این سازه تا حدود ۴۰ متر بالاتر می رود. به همین جهت باید از بشقاب غذای خود به خوبی مراقبت کنید تا پرندگان محتویات آن را نقاپند. لازم به ذکر است که با توجه به پر طرفدار بودن رستوران هوایی دهکده رزرو میز در آن الزامی می باشد.

رستوران هوایی دهکده

آدرس: کیلومتر ۱۰ جاده شاندیز – مجموعه گردشگری دهکده
شماره تماس جهت رزرو: ۰۵۱۳۱۵۲۲

اولین گام برای شکم گردی در بهترین رستورانهای شاندیز مشهد، خرید بلیط قطار یا هواپیما مشهد می باشد. پس همین حالا بلیت خود را از طریق تیک بان، برترین عرضه کننده آنلاین بلیت سفر در کشور تهیه نموده و سور و سات شکم گردی را در منطقه نمونه گردشگری شاندیز به پا کنید.

دلارام حیدری

دلارام حیدری

نویسندگی بخشی از وجودم و سفر عشق من است تا روایتگر جای جای جهان باشم...
دلارام حیدری
دلارام حیدری
نویسندگی بخشی از وجودم و سفر عشق من است تا روایتگر جای جای جهان باشم...

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
پینترست
لینکدین

جدیدترین مطالب

بزرگترین فستیوال رقص تانگو

بزرگترین فستیوال رقص تانگو در کجا برگزار می شود؟

این فستیوال که بزرگترین رویداد تانگوی جهان به حساب می آید، هر ساله از ۲۳ آگوست تا ۳ سپتامبر (از ۲ تا ۲۳ شهریور) در این شهر برگزار می شود. در این بازه زمانی هزاران رقصنده تانگو از سراسر جهان برای حضور در این جشنواره به بوینوس آیرس می آیند که…

روز ملی امارات

روز ملی امارات محبوب ترین فستیوال دبی

در این روز همه شهرها و خیابانهای امارات متحده عربی با پرچم های این کشور آذین بندی می شوند و ماشینها به رنگ های این پرچم (قرمز، سبز، سفید، سیاه)در می آیند. علاوه بر آن در زمان برگزاری فستیوال استقلال امارات در برج خلیفه دبی…

خوشمزه ترین دسرهای ایرانی

خوشمزه ترین دسرهای ایرانی

شاید شما هم این ضرب المثل (کاچی به از هیچی) را شنیده باشید اما کافیست به ترکیبات تشکیل دهنده این دسر خوشمزه نگاهی بیاندازید تا به اشتباه بودن این ضرب المثل پی ببرید. البته از منابع تاریخی اینگونه برمی آید که کاچی در زمانهای قدیم غذای فقرا بوده است. اما در حال حاضر…

ارزان ترین مراکز خرید همدان

ارزان ترین مراکز خرید همدان کجاست؟

در مراکز خرید ارزان همدان، سوغاتی و انواع اجناس را با مناسب ترین قیمت بیابید. به همین بهانه قصد داریم در مجله تیک بان شما را با بهترین مقاصد بازار گردی در شهر تاریخی هگمتانه و مراکز خرید ارزان همدان آشنا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *