گران ترین هتل جهان

اقامت در گران ترین هتل جهان

آیا تاکنون رویای یک زندگی لوکس را در سر پرورانده اید؟ زندگی که در آن همه امکانات در دسترس شماست و خدمتکاران به صورت شبانه روزی از شما پذیرایی می کنند. اگر پاسخ شما مثبت است، حتما اقامت در گران ترین هتل جهان را تجربه کنید.
راهنمای مطالعه

آیا تاکنون رویای یک زندگی لوکس را در سر پرورانده اید؟ زندگی که در آن همه امکانات در دسترس شماست و خدمتکاران به صورت شبانه روزی از شما پذیرایی می کنند. اگر پاسخ شما مثبت است، حتما اقامت در گران ترین هتل جهان را تجربه کنید. هتل برج العرب، لوکس ترین هتل دنیا به حساب می آید که در شهر دبی قرار دارد. این اقامتگاه که به شکل بادبان ساخته شده، با امکانات لوکس و طراحی منحصر به فرد خود سالیانه ۱۷ ملییون گردشگر را به سوی خود جذب می کند. هتل هفت ستاره برج العرب در سال ۲۰۲۳ از سوی سازمان گردشگری فوربس به عنوان بهترین هتل خاور میانه شناخته شد. در واقع شهرت این مجموعه موجب شده که علاوه بر مسافران هتل، بسیاری از توریستها صرفا به منظور بازدید به گران ترین هتل جهان بیایند.

در مجله تیک بان قصد داریم شما را با لوکس ترین جاذبه گردشگری دبی آشنا کنیم.

گران ترین هتل جهان کجاست؟

هتل برج العرب در جزیره مصنوعی جمیرا و ۲۸۰ متری ساحل قرار دارد. این جزیره که آن را هشتمین شگفتی دنیا می نامند، ۴۶۰۰ مساحت دارد. ساخت جمیرا پالم با نظارت مهندسان آمریکایی و هلندی در سال ۲۰۰۱ آغاز شد، حدود ده سال به طول انجامید. انجام این پروژه با چالشهای بسیاری چون مقابله با کاهش جزر و مد، ایجاد موج شکن و حفظ اکوسیستم جزیره خلیج فارس همراه بود. پالم جمیرا از بالا شبیه به یک نخل به نظر می رسد که ۱۷ شاخه دارد. هتل برج العرب هم در یکی از شاخه های این نخل واقع شده است و در اطراف آن رستورانها، کلاب ها، ریزورتها، دیسکو و شهر بازی به چشم می خورد. در واقع شما با اقامت در برج العرب به جذاب ترین تفریحات دبی دسترسی خواهید داشت و حتی با ماندن در هتل هم لحظات تکرار نشدنی را تجربه خواهید کرد.

ورودی هتل برج العرب

تاریخچه ساخت هتل برج العرب

در سال ۱۹۹۳ شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم وقت دبی به منظور افزایش جذب گردشگران تصمیم به ساخت این هتل گرفت. او انجام این پروژه را به تام رایت، معمار بریتانیایی سپرد. این معمار مشهور، ۳۵۰۰ کارگر، ۳۰۰ شرکت پیمانکار و ۲۵۰ طراح از انگلستان، هلند و آمریکا را جهت ساخت این هتل گمارد تا بازتابی از تجمل و شکوه دبی را بنا کنند. هتل برج العرب که ۳۲۱ متر ارتفاع دارد، در سال ۱۹۹۹ میلادی افتتاح شد. این اقامتگاه در زمان افتتاح مرتفع ترین بنای دبی بود ولی ساخت برج خلیفه با ارتفاع ۸۲۸ متر در سال ۲۰۰۷ این معادله را بر هم زد. اما هنوز هم هیچ هتلی از لحاظ امکانات، سبک معماری و خدمات به پای هتل برج العرب نمی رسد.

سبک معماری منحصر به فرد گران ترین هتل جهان

وقتی که پا به برج العرب می گذارید، حس پادشاه یا ملکه بودن را تجربه خواهید کرد. نمای بیرونی این هتل شبیه یک کشتی بادبانی به نظر می رسد که این نماد بیانگر فرهنگ و سنت مردم امارات است. همچنین بر روی بدنه خارجی ساختمان درهایی تعبیه شده که از ورود گرما و سرما به داخل هتل جلوگیری می کند. بنابراین تغییرات آب و هوایی و جوی هیچ گونه مشکلی را برای مسافران هتل برج العرب ایجاد نمی کند و آنها در محیطی ایزوله از اقامت رویایی خود لذت می برند.

دکوراسیون داخلی هتل برج العرب

لابی این هتل با الهام از ورودی عمارتهای شیخ نشین دبی ساخته شده است. طراحی لابی هتل برج العرب، شاهکار معماری طراح معروف چینی خوان چو محسوب می شود که برگرفته از چهار عنصر طبیعت (خاک، باد، آتش، آب) می باشد. علاوه بر آن سراسر لابی با سنگهای مرمر، نقره، کریستال، ورق طلا ۲۴ و آیینه کاری پوشیده شده و لوسترهای بزرگ، فرشهای دستباف و فواره های چند طبقه ای جلوه ی بی نظیری به گران ترین هتل جهان بخشیده اند.

دکوراسیون داخلی هتل برج العرب
تجربه خواب هفت پادشاه در سوییت های لوکس برج العرب

این اقامتگاه ۲۸ طبقه، حدود ۲۰۲ سوییت را در خود جای داده است که هر یک از این سوییتها به سبک خاصی طراحی شده اند. در سوییتها می توان تلفیقی از معماری مدرن و سنتی عرب مشاهده کرد. همه اتاقهای هتل برج العرب مجهز به جکوزی و حمام اختصاص در اتاق، پنجره سراسری، چشم انداز ۳۶۰ درجه به خلیج فارس، صندوق امانات، چای ساز و قهوه ساز و محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس برند هرمس هستند. واحدهای اقامتی گران ترین هتل جهان عبارتند از:

دولوکس مارینا،کوچکترین سوییت هتل برج العرب

این سوییت یک خوابه ۱۷۰ متر مربع مساحت و چشم انداز رو به دریا دارد. افرادی که در این سوییت اقامت دارند از خدماتی همچون دسترسی به ساحل اختصاصی،نگهبان ۲۴ ساعته و امکان استفاده نامحدود از پارک آبی بهره مند می شوند.

 

سوییت اسکای مارینا، بهترین انتخاب برای خانواده ها

خانواده های دارای یک یا دو فرزند می توانند در این سوییت ۲۰۰ متری ساکن شوند. با توجه به استقرار خانواده ها در این سوییت، متصدیان هتل به کودکان خدمات ویژه سرگرمی ارائه می کنند تا والدین از اوقات فراغت خود بیشتر لذت ببرند.

سوییت اسکای مارینا

 

سوییت دولوکس دوخوابه، ارزان ترین واحد اقامتی گران ترین هتل جهان

این سوییت هتل برج العرب که مساحت آن ۳۳۵ متر مربع است، حدود ۶ تا ۸ نفر ظرفیت دارد. اما با توجه به نرخ پایین این سوییت، مسافران آن بر خلاف سایر سوییتها به ساحل اختصاصی و پارک آبی دسترسی رایگان ندارند.

 

سوییت دیپلماتیک، محلی برای اقامت دولتمردان و تجار

این واحد اقامتی همانطور که از نامش پیداست، به منظور اقامت افراد سر شناس و خانواده هایشان طراحی شده است. در این سوییت های سه خوابه ۶۷۰ متری، ۶ بزرگسال به همراه دو کودک امکان اقامت دارند. مهمانهای این اتاق از خدمات ویژه نظیر اتاق غذاخوری جداگانه، دوش باران، امکانات اسپا، دسترسی به تراس برج العرب و کلاب ساحلی سامر لست و ترانسفر فرودگاهی رایگان بهره مند می شوند.

سوییت دیپلماتیک برج العرب

سوییت پانوراما، اقامتگاهی برای شاهزادگان

این سوییت ها به منظور پذیرایی اختصاصی از شاهزادگان و شیوخ اماراتی طراحی شده اند و چشم انداز ۳۶۰ درجه به دریای نیلگون خلیج فارس دارند.

سوییت رویال، گران ترین اتاق هتل برج العرب

با رزرو سوییت رویال برج العرب شما در طول اقامتتان مانند یک شاه زندگی خواهید کرد. این سوییت ۷۸۰ متری که هزینه یک شب اقامت در آن در سال ۲۰۲۴ حدود بیست و چهار هزار دلار برآورد شده است. این سوییت که در طبقه ۲۵ هتل واقع شده، مجهز به سینمای اختصاصی، سالن غذاخوری ۱۱ نفره، کتابخانه، آسانسور اختصاصی و پیشخدمت ۲۴ ساعته می باشد.

سوییت رویال برج العرب

امکانات هتل برج العرب، لوکس ترین هتل دبی

شاید از خودتان بپرسید که در شما با اقامت در گران ترین هتل دنیا چه امکانات و خدماتی را در قبال پرداخت هزینه های سنگین خواهید پرداخت. در ادامه به این سوال شما پاسخ خواهیم داد. امکانات هتل برج العرب شامل موارد زیر می شوند:

تراس برج العرب: این بالکن که مشرف به خلیج فارس ساخته شده، دارای امکاناتی نظیر دو استخر آب شور و شیرین، یک استخر بدون لبه،۴ جکوزی، کافی شاپ، تخت آفتابگیر و کابانا (کلبه های ساحلی مجهز به سیستم تهویه و انواع امکانات) است. از همین رو در این فضای ده هزار متری امکان ریلکس کردن و آفتاب گرفتن برای مسافران هتل برج العرب وجود دارد.

تراس برج العرب

اسپا: اگر از زندگی روزمره خسته شده اید، پس از اقامت در این هتل بدون ذره ای تردید به اسپا تالیس سر بزنید. زیرا در این مکان از خدمات تخصصی ماساژ بهره مند خواهید شد و استرس خود را در پلانچ (استخرهای ویژه استراحت) به آب روان خواهید سپرد.

صرافی: جهت چنج کردن پولهایتان تنها کافیست به صرافی هتل بروید. توریستهای اروپایی و آمریکایی که مشمول تحریم نیستند، امکان بهره مندی از خدمات بانکی در شعب بانکی بین المللی هتل برج العرب را دارند.

باشگاه بدنسازی: بسیاری از افراد در طول سفر دچار اضافه وزن می شوند. ولی با استفاده روزانه از باشگاه بدنسازی گران ترین هتل جهان می توانید بدنتان را روی فرم نگه دارید. کودکان شما نیز با سرزدن به باشگاه کودک هتل برج العرب می توانند از اوقات فراغت خود لذت ببرند.

باشگاه بدنسازی برج العرب

سالن بلییارد: بلییارد یکی از ورزشهای لوکس است که می توان از انجام آن در سالن بلییارد برج العرب لذت برد.

اسموک روم: با توجه به ممنوعیت استعمال سیگار در این اقامتگاه، شما به منظور سیگار کشیدن باید به اتاق دود (اسموک روم) بروید.

شکم گردی در هتل برج العرب: شما با اقامت در این هتل، دیگر نیازی به رزرو هتل دبی و جستجوی رستوران در سطح شهر دبی ندارید. در صورتی که از طعم غذاهای دریایی لذت می برید، در رستورانهای المنتها و المهرا میز رزرو کنید. برای نوش جان کردن غذاهای عربی به رستورانهای الایوان و باب الیام سر بزنید. طرفداران غذاهای غربی هم با رفتن به رستورانهای اسکای ویو، لانژ اسکیت، گلدن ۲۷ و جونسوی امکان میل نمودن انواع فست فود، پیتزا و پاستا را دارند.

رستوران هتل برج العرب

خدمات هتل برج العرب،گران ترین هتل جهان

در گران ترین هتل جهان شما از خدمات اختصاصی همچون گشت شهری در دبی، تور سافاری رایگان، سرو صبحانه در اتاق، استقبال فرودگاهی، امکان اجاره لوکس ترین خودروها، دسترسی نا محدود به پارک آبی وایلد وادی، خدمات نگه داری نوزاد و دسترسی به خدمات خشکشویی و زیبایی بهره مند خواهید شد. علاوه بر آن در این اقامتگاه کتابخانه، مرکز خرید سوغاتی و پارکینگ رایگان نیز ایجاد شده تا مسافران اقامت آسوده ای را تجربه کنند. هتل برج العرب به منظور احمایت از حقوق معلولان، به آنها ویلچر و خدمات گردشگری ویژه رائه می کند تا این قشر کم توان هم لذت سفر را تجربه کند.

بهترین زمان جهت اقامت در گران ترین هتل جهان

با توجه به بالا بودن هزینه های اقامت در هتل برج العرب در ایام پر تردد سراغ رزرو سوییت در این اقامتگاه نروید. چون با هزینه های سرسام آور مواجه خواهید شد. با این حال چنانچه از گرما و آفتاب بیزارید، در ماه های آذر تا فروردین به رزرو اتاق در این هتل بپردازید. اما جهت تجربه اقامت ارزان در هتل برج العرب در ماه های اردیبهشت تا شهریور سوییت خود را رزرو نمایید. اگر به هر دلیلی هزینه اقامت در این مکان را ندارید، با شرکت در تور بازدید از هتل برج العرب شانس فرصت دیدن لوکس ترین اقامتگاه دبی را از دست ندهید.

البته به شما پیشنهاد می کنیم که جهت کاهش هزینه های سفر خود بلیط هواپیما تهران دبی را از تیک بان، معتبرترین سایت عرضه کننده بلیط دبی در کشور تهیه نمایید.

 

اقامت در هتل برج العرب

جاهای دیدنی نزدیک به هتل برج العرب

شما با اقامت در گران ترین هتل جهان، با طی کردن مسافتی کوتاه می توانید از جاذبه های گردشگری زیر دیدن کنید:

  • پالم جمیرا (با فاصله ۱۰ دقیقه ): در این ساحل امکان تجربه تفریحاتی همچون کایاک سواری، شنا با دلفین ها، سقوط آزاد و پرواز با هلی کوپتر بر فراز دریای نیلگون خلیج فارس برایتان وجود دارد.
  • دبی مال (با فاصله ۲۰ دقیقه )
  • مارینا مال (با فاصله ۱۵ دقیقه)
  • آکواریوم آتلانتیس (با فاصله ۲۰ دقیقه)

اطلاعات جاذبه گردشگری

  • آدرس: دبی – جاده ساحل جمیرا – هتل بین المللی برج العرب
  • ساعت ورود به اتاق: ۱۴
  • ساعت تحویل اتاق: ۱۲
  • ساعات کاری: شبانه روزی
  • وب سایت : https://www.jumeirah.com
دلارام حیدری

دلارام حیدری

نویسندگی بخشی از وجودم و سفر عشق من است تا روایتگر جای جای جهان باشم...
دلارام حیدری
دلارام حیدری
نویسندگی بخشی از وجودم و سفر عشق من است تا روایتگر جای جای جهان باشم...

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
پینترست
لینکدین

جدیدترین مطالب

بزرگترین فستیوال رقص تانگو

بزرگترین فستیوال رقص تانگو در کجا برگزار می شود؟

این فستیوال که بزرگترین رویداد تانگوی جهان به حساب می آید، هر ساله از ۲۳ آگوست تا ۳ سپتامبر (از ۲ تا ۲۳ شهریور) در این شهر برگزار می شود. در این بازه زمانی هزاران رقصنده تانگو از سراسر جهان برای حضور در این جشنواره به بوینوس آیرس می آیند که…

روز ملی امارات

روز ملی امارات محبوب ترین فستیوال دبی

در این روز همه شهرها و خیابانهای امارات متحده عربی با پرچم های این کشور آذین بندی می شوند و ماشینها به رنگ های این پرچم (قرمز، سبز، سفید، سیاه)در می آیند. علاوه بر آن در زمان برگزاری فستیوال استقلال امارات در برج خلیفه دبی…

خوشمزه ترین دسرهای ایرانی

خوشمزه ترین دسرهای ایرانی

شاید شما هم این ضرب المثل (کاچی به از هیچی) را شنیده باشید اما کافیست به ترکیبات تشکیل دهنده این دسر خوشمزه نگاهی بیاندازید تا به اشتباه بودن این ضرب المثل پی ببرید. البته از منابع تاریخی اینگونه برمی آید که کاچی در زمانهای قدیم غذای فقرا بوده است. اما در حال حاضر…

ارزان ترین مراکز خرید همدان

ارزان ترین مراکز خرید همدان کجاست؟

در مراکز خرید ارزان همدان، سوغاتی و انواع اجناس را با مناسب ترین قیمت بیابید. به همین بهانه قصد داریم در مجله تیک بان شما را با بهترین مقاصد بازار گردی در شهر تاریخی هگمتانه و مراکز خرید ارزان همدان آشنا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *