بیگ بن و برج الیزابت (Big Ben and Elizabeth Tower)

جاذبه های گردشگری انگلیس را بشناسید

راهنمای مطالعه

[vc_section][vc_row][vc_column][vc_column_text]جاذبه های گردشگری انگلیس را بشناسید 

بی شک سفر به کشور های مختلف یکی از هیجان انگیز ترین و مفرح ترین کارها می باشد. آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم دیگر و تماشای دنیا از دیدگاه جدید می تواند در نوع نگرش ما به جهان هستی موثر باشد. تیک بان در این مقاله یکی از زیباترین کشورهای اروپایی را به شما معرفی می کند. کشوری با جاذبه های طبیعی و تاریخی منحصربه فرد و پر فراز و نشیب که آشنایی با جاذبه های گردشگری آن خالی از لطف نیست.

انگلیس جزیره ای واقع در اروپا است که هر ساله هزاران توریست از جاذبه های گردشگری آن دیدن می کنند. از همین جهت صنعت گردشگری انگلیس یکی از مهمترین صنایع در تولید درآمد ملی محسوب می گردد. در سفر به انگلیس از جاذبه های گردشگری زیر دیدن کنید و لذت ببرید.

استون هنج (Stonehenge)

این منطقه همانطور که از نامش پیداست پر از سنگ های غول پیکر ایستاده می باشد. استون هنج را به عنوان یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری انگلیس می توان نام برد. چرا که قدمت سنگ ها بین ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح حدس زده می شود. هنوز علت ساخت این بناهای سنگی به طور دقیق مشخص نیست. برخی از کارشناسان علت آن را ایجاد محلی برای عبادت پیشینیان می دانند.

 

بیگ بن و برج الیزابت (Big Ben and Elizabeth Tower)

اگر قصد دارید سومین ساعت ایستاده دنیا را از نزدیک ببینید می توانید به برج الیزابت لندن بروید. ساعت بزرگ بیگ بن یکی از جاذبه های گردشگری و نماد لندن است. این ساعت روی برج الیزابت که در سال ۱۸۵۸ ساخته شده، قرار گرفته است.  سالانه میلیونها توریست برای تماشای ساعت بیگ بن به لندن سفر می کنند.

چشم لندن London Eye

در سال ۲۰۰۰ با سرمایه گذاری شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز چرخ و فلک زیبایی در لندن ساخته شد که امروزه به چشم لندن معروف است. این چرخ و فلک ۱۳۵ متر ارتفاع دارد و یکی از معروفترین جاذبه های گردشگری انگلیس می باشد. اگر به لندن می روید حتما از فراز این چرخ و فلک مناظر زیبای شهر لندن را به تماشا بنشینید. غروب ها می توانید از تماشای ساختمان های معروف لندن مانند بیگ بن، کلیسای وست‌مینس‌تر ، کاخ باکینگهام و رودخانه تیمز را با نورپردازی خاص و ویژه از فراز چشم لندن لذت ببرید[/vc_column_text][vc_single_image image=”8069″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”fadeInDownBig”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]رودخانه‌ تیمز Thames Cruise

طولانی ترین رودخانه انگلیس که شریان حیاتی این شهر نیز به شمارمی رود، رودخانه تیمز است.این رودخانه علاوه بر این که از جاذبه های گردشگری لندن می باشد در طول تاریخ از اهمیت استراتژیک برای پادشاهان برخوردار بوده است.

برای این که ساعاتی را به گشت و گذار روی رودخانه تیمز بپردازید می توانید از کشتی های توریستی استفاده کنید و در کرانه رود از مکانهای دیدنی لندن مانند چشم لندن،‌ تاور بریج و مناظر اطراف دیدن کنید.

قلعه ویندزور

قلعه ویندزور ( windsor) یکی از پرطرفدارترین مناظر دیدنی انگلیس است. این قلعه از قدیمی ترین قلعه های جهان است که در برکشایر انگلیس قرار دارد. ملکه الیزابت در تعطیلات آخر هفته به این قلعه می رود و برخی از مراسم مهم درباری نیز در آنجا برگزار می شود. در سفر به انگلیس حتما سری به این قلعه زیبا و دیدنی بزنید.

 

موزه بریتانیا 

انگلیس کشوری با قدمت طولانی می باشد که آثار باستانی، هنری و تاریخی زیادی دارد که در موزه بریتانیا از آنها نگهداری می شود. برای تماشای تاریخ بریتانیا و برخی از کشورها می توانید به موزه بریتانیا بروید و از قدیمی ترین موزه جهان دیدن کنید.

موزه بریتانیا در خیابان ” گریت راسل” واقع شده است و بازدید از آن به راحتی میسر و رایگان است. در این موزه می توانید از مومیایی های مصری گرفته تا ستون های یونانی را ببینید. در محل  موزه هر از گاهی نمایشگاه های فصلی نیز برگزار می شود که ممکن است ورودیه داشته باشد.

 

دانشگاه کمبریج

در ۸۰ کیلومتری شمال لندن دانشگاه معروف کمبریج قرار دارد که از برترین و معروفترین دانشگاههای دنیا می باشد. این دانشگاه در شهر کمبریج و در سال ۱۲۰۹ میلادی بنا شده است. گردشگران با خرید تور دانشگاهی می توانند از محیط دانشگاه دیدن کنند و یا برای گشت وگذار در شهر کمبریج،‌ موزه فیتزویلیام، رودخانه کم (River Cam ) و یا پل ریاضی را انتخاب کنند.

کاخ باکینگهام (Buckingham Palace)

کاخ باکینگهام بدون اغراق یکی از زیباترین کاخ های سلطنتی در جهان می باشدکه محل زندگی ملکه انگلیس است.

این کاخ دارای ۷۷۵ اتاق و ۷۸ سرویس بهداشتی می باشد که در سال در سال ۱۷۰۵، محل زندگی دوک باکینگهام بوده

است. هر ساله تقریبا ۵۰ هزار نفر گردشگر از این کاخ زیبا دیدن می کنند.

پارک هاید

پارک هاید به عنوان بزرگترین پارک لندن،  بسیار پرطرفدار می باشد. در این پارک دیدنی دریاچه سرپنتاین قرار دارد که گردشگران را با قایق های پدالی به گردش می برد. دریاچه سرپنتاین از جاذبه های گردشگری لندن محسوب می شود که بازدیدکنندگان زیادی را به خود فرا می خواند.

برج شارد

برای تماشای نمای کلی از شهر لندن می توانید به بالای برج شارد بروید. برج زیبای شارد توسط رنزو پیانو طراحی شده که از بزرگترین اساتید دنیا می باشد. این برج با طراحی عجیب و جذابش گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. از فراز این برج می توانید تمام شهر لندن را از بالا تماشاکنید. یادتان باشد  برای رفتن به برج باید از قبل بلیط ورودی تهیه کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][/vc_section]

مدیریت

مدیریت

آرزوی بهترین ها برای شما
راهنمای مطالعه
ما را در فضا مجازی دنبال کنید
مدیریت

مدیریت

آرزوی بهترین ها برای شما

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
پینترست
لینکدین

جدیدترین مطالب

تور سافاری دبی، یک روز پر از هیجان!

شما با خرید بلیط تور سافاری دبی تفریحات متنوعی را تجربه خواهید کرد. در حقیقت سرگرمی های این تور آنقدر جذاب و هیجان انگیز هستند که گذر زمان را در آن احساس نخواهید کرد. این سرگرمی ها شامل تفریحات رایگان و غیر رایگان می باشند که…

هتل صدف دبی تجربه اقامتی ارزان در شهری مدرن

هتل های بسیاری در دبی افتتاح شده اند که هر یک از آنها بر اساس فاکتورهایی همچون ارزش خدمات ارائه شده به مسافران، امکانات رفاهی و میزان تقاضا بازه قیمتی متفاوتی دارند. در این میان هتل صدف به عنوان ارزان ترین هتل دبی شناخته می شود که…

بهترین بازار نوروزی ایران کجاست؟

در واپسین روز های اسفند ماه بازارچه های نوروزی در سراسر کشور دایر می شوند که برخی از آنها به فروش کالاهای هنری خاص و آنتیک شهرت دارند. ما نیز به بهانه نزدیک شدن به نوروز، تصمیم گرفتیم…

مقاصد سفرهای یک روزه نوروزی

ایام نوروز بهترین زمان برای سفرها ی داخلی محسوب می شود. زیرا در این ایام آب وهوا در اکثر نقاط ایران معتدل و مطبوع است و زیبایی های طبیعت دو چندان می شود. اما با توجه به ازدحام مسافران در تعطیلات نوروز…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *