جاذبه های برتر گردشگری در هلسینکی

۱۰ جاذبه برتر گردشگری در هلسینکی

راهنمای مطالعه

[vc_row][vc_column][vc_column_text]در میان شهرهای اروپایی، هلسینکی شهر جوانی است که در اواسط قرن شانزدهم در سواحل خلیج فنلاند تأسیس شده است. امروزه، پایتخت فنلاند یک منطقه شهری مدرن و پرزرق و برق با ۱.۴ میلیون نفر جمعیت است. از آنجا که فنلاند زمانی بخشی از روسیه بود، معماری آن الهام گرفته از روسیه است. هرچند معماری خلاقانه هم در این شهر به چشم می خورد. هلسینکی یک شهر جزیره ای است که ۳۱۵ جزیره و شبه جزیره را در بر می گیرد، بنابراین می توانید برای دیدن مناظر خیره‌کننده بلیط هواپیما فنلاند را تهیه کرده و از غذاهای فنلاندی، دیدن موزه‌ها، کلیساها و سایر جاذبه‌های فرهنگی -گردشگری هلسینکی برخوردار شوید. در ادامه تیک بان ۱۰ جاذبه برتر هلسینکی را به شما معرفی می کند.

Kauppatori

اگر می خواهید از غذاهای سنتی فنلاند لذت ببرید یا از هنر و صنایع دستی محلی خریداری کنید، Kauppatori مکانی برای انجام آن است. با رزرو هتل فنلاند می توانید در هلسینکی اقامت کنید و لذت ببرید. معروف ترین بازار هلسینکی در بندر جنوبی در ورودی پارک پلاپانادی واقع شده است. مکان مناسبی برای خرید پوست گوزنهای قطبی و کنده های چوبی و سوسن های خوردنی روی یک شیرینی و یا سوپ فنلاندی است. بازار هوای آزاد منظره ای از بندر هلسینکی و دریای بالتیک را فراهم می کند و توقف خوبی است برای افرادی که می خواهند کارکنان کشتی را تماشا کنند.

موزه کیاسما Kiosma Museumflickr

موزه Kiasma مطمئناً با رسالت خود به عنوان مکانی برای نمایش بهترین هنر معاصر فنلاند زندگی می کند. این مأموریت با خود ساختمان آغاز می شود. یک ساختار غیرمعمول و بحث برانگیز که توسط یک آمریکایی طراحی شده است و دیدگاه وی ۵۱۵ رقیب را در سال ۱۹۹۳ از بین برد. موزه Kiasma، واقع در نزدیکی پارلمان در مرکز شهر هلسینکی، بخشی از گالری ملی فنلاند است. در داخل موزه، بیش از ۴۰۰۰ هنرمند در اتاق های مستطیل شکل با دیوار خمیده پیدا خواهید کرد تا سکوت را برای لذت بردن از این هنر ترغیب کند.[/vc_column_text][vc_single_image image=”9286″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”bounceIn”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

پارک تفریحی Linnanmaki

هنگامی که از گشت و گذار در موزه ها خسته شدید، به کودکان اجازه دهید تا در پارک تفریحی Linnanmaki بازی کنند. این پارک زیبا اتومبیل سواری ارائه می دهد، برج سقوط و چندین ساحل غلتکی را برای کشف هیجانات بیشتر دارد. شکارگاه، یک خانه خالی از سکنه، یک چرخ و فلک و سوار کدی و همچنین ۱۳ رستوران نیز شما را هیجان زده می کند.

موزه روباز  Seurasaari

موزه روباز Seurasaari روشی عالی برای آشنایی با سبک زندگی فنلاندی ها است. ۸۷ ساختمان از سراسر کشور در اینجا قرار دارد. برخی از مزارع و عمارتها به قدمت چهار قرن پیش هستند، گرچه بیشتر آنها مربوط به قرن ۱۸ تا ۲۰ است. این موزه از سال ۱۹۰۹ افتتاح شده است اما در ماه های زمستان بسته می شود. این بزرگترین موزه در فضای باز فنلاند است. با راهنماهای پوشیده از لباس هایی که فعالیت های زندگی روزمره را نشان می دهند.

نمازخانه کامپی Kamppi Chapelflickr

لطفاً سکوت کنید! لحظه تنهایی را در کلیسای کامپپی، معروف به کلیسای سکوت نیز خواهید یافت. این یک کلیسای اکونومیک است که توسط کلیساهای هلسینکی و اداره خدمات اجتماعی شهر حمایت می شود و محلی برای یافتن آرامش در میان زندگی پرمشغله است. این مکان در میدان نارینکاتوری، در یک ساختمان چوبی با طراحی خلاقانه قرار دارد که بیشتر شبیه یک سرو بلند از یک نمازخانه است. از آنجا که در نزدیکی چندین مرکز خرید قرار دارد، ممکن است بعد از تماشای کلیسا به خرید کردن بپردازید.

پارک اسلانادی Esplanadi Parkflickr

پارک Esplanadi از سال ۱۸۱۲ مکان خوبی برای استراحت و چشم پوشی از روزمرگی هاست. این جا مکان بسیار خوبی برای دیدن و دیده شدن، ملاقات با دوستان برای یک پیک نیک یا شرکت در نمایش های مد و کنسرت های جاز است. به همین دلایل این پارک که در قلب هلسینکی بین دو خیابان شلوغ واقع شده است، در بین افراد محلی بسیار محبوب است. این مکان جایی است که افراد محلی و بازدید کنندگان می توانند از فضای سبز وسیع لذت ببرند، در یک کافه قدیمی استراحت کنند و یا توسط مجریان خیابانی و ارکسترهای مجلسی سرگرم شوند. این جا یک پارک مشهور در هلسینکی است.[/vc_column_text][vc_single_image img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”bounceIn”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

کلیسای جامع اوسپنسکی

کلیسای جامع اوسپانسکی، یک ساختمان تحمیل شده در شبه جزیره Katajanokka است که مشرف به هلسینکی است. این کلیسای جامع ارتدکس شرقی از آجرهای قرمز با حجره های طلا و ۱۳ گنبد سبز ساخته شده است که نمایانگر اعتقادات مسیحیان است. این بزرگترین کلیسای ارتدکس در اروپای غربی است. ساخته شده در دهه ۱۸۶۰، پس از یک کلیسای قرن شانزدهم در نزدیکی مسکو می باشد. این کلیسا مملو از نمادها و لوسترهای زرق و برق دار است که گفته می شود یکی از آنها معجزه می کند!

سووملینا Suomenlinnaflickr

Suomenlinna ممکن است در فنلاند باشد، اما قلعه دریای قدیمی توسط سوئدی ها در اواسط قرن ۱۸ به عنوان محافظت از مهاجمان روسی ساخته شده است. Suomenlinna معروف به قلعه فنلاند، در شش جزیره صخره ای واقع در هلسینکی واقع شده و با کشتی از هلسینکی قابل دسترسی است. این یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری در هلسینکی و مکانی عالی برای تفریح ​​در تابستان است، هر چند که در تمام سال باز است.

منطقه هیتانیمی

Hietaniemi در پایین ساحل است. درجنوب و شرق ایستگاه اصلی راه‌آهن، استادیوم Rowing از المپیک ۱۹۵۲ ، اجاره کرایاک و قایق رانی و ساحل شنی زیبا را خواهید دید. این چندین زمین باز است که اغلب به عنوان پارک های فوتبال، چندین رستوران و یک سونا عمومی استفاده می شود. فراتر از این، گورستان جذاب و پارک مانند Hietaniemi با صلیبی در بالاترین نقطه خود به یادبود قهرمانان جمهوری است. در اینجا نیز مارشال مانرهایم (۱۹۵۱-۱۸۶۷) دفن شده است. در نزدیکی ورودی، قبرهای سیاستمداران Risto Ryti ، Väinö Tanner ، TM Kivimäki و E. Linkomies قرار دارند که – به عنوان شرط آتش بس در سال ۱۹۴۴ – به دلیل فعالیت های سیاسی خود در طول جنگ توسط یک دادگاه فنلاند محاکمه شدند و به زندان محکوم شدند. بخشی از این گورستان به جمعیت یهودیان این شهر اختصاص دارد.

هانکو

Hanko یک شهر ساحلی زیبا در ۱۳۰ کیلومتری غرب هلسینکی ویک شهر بندری دو هزار زبانه است که حدود ۱۰،۰۰۰ نفر از اقامت در آن لذت می برند. هانکو به دلیل موقعیت مکانی که دارد، بیش از هزار سال است که مورد اعتراض قرار گرفته است. سوئدی ها و روس ها در قرن های ۱۷ و ۱۸ چندین بار با هم جنگیدند. در سال ۱۸۰۹، روسها چندین قلعه سوئدی را به دست گرفتند. این شهر تا دهه ۱۸۷۰ به طور رسمی تأسیس نشده بود و بعدها به عنوان نقطه اصلی عبور و مرور فنلاندی هایی که در زمان گرسنگی به ایالات متحده عزیمت کرده اند، استفاده می شد. فنلاندی ها و روس ها در سال ۱۹۴۱ بر سر این شهر یک نبرد خونین راه انداختند. معماری این شهر با ترکیبی از سبک های سوئدی و روسی با تاریخ صحبت می کند. هانکو پر از کافه ها و رستوران های عالی است.

برای سفر به اروپا با رزرو بلیط هواپیما خارجی سفری دلنشین را تجربه کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

مدیریت

مدیریت

آرزوی بهترین ها برای شما
راهنمای مطالعه
ما را در فضا مجازی دنبال کنید
مدیریت

مدیریت

آرزوی بهترین ها برای شما

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
پینترست
لینکدین

جدیدترین مطالب

تور سافاری دبی، یک روز پر از هیجان!

شما با خرید بلیط تور سافاری دبی تفریحات متنوعی را تجربه خواهید کرد. در حقیقت سرگرمی های این تور آنقدر جذاب و هیجان انگیز هستند که گذر زمان را در آن احساس نخواهید کرد. این سرگرمی ها شامل تفریحات رایگان و غیر رایگان می باشند که…

هتل صدف دبی تجربه اقامتی ارزان در شهری مدرن

هتل های بسیاری در دبی افتتاح شده اند که هر یک از آنها بر اساس فاکتورهایی همچون ارزش خدمات ارائه شده به مسافران، امکانات رفاهی و میزان تقاضا بازه قیمتی متفاوتی دارند. در این میان هتل صدف به عنوان ارزان ترین هتل دبی شناخته می شود که…

بهترین بازار نوروزی ایران کجاست؟

در واپسین روز های اسفند ماه بازارچه های نوروزی در سراسر کشور دایر می شوند که برخی از آنها به فروش کالاهای هنری خاص و آنتیک شهرت دارند. ما نیز به بهانه نزدیک شدن به نوروز، تصمیم گرفتیم…

مقاصد سفرهای یک روزه نوروزی

ایام نوروز بهترین زمان برای سفرها ی داخلی محسوب می شود. زیرا در این ایام آب وهوا در اکثر نقاط ایران معتدل و مطبوع است و زیبایی های طبیعت دو چندان می شود. اما با توجه به ازدحام مسافران در تعطیلات نوروز…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *