اتاق خشم ایران کجاست؟

اولین اتاق خشم ایران در سال ۱۳۹۷ در شهر اصفهان راه اندازی شد. این اتاق به عنوان سومین اتاق خشم آسیا (بعد از قطر و ژاپن) شناخته می شود و در مجموعه تفریحی باغ جوان این شهر قرار دارد. شما در این...
راهنمای مطالعه

ما در قرن بیست و یکم زندگی می کنیم. دوره ای که با پیشرفت تکنولوژی و گسترش شهرنشینی شناخته می شود. اگرچه شهرهای مدرن و امروزی امکانات بسیاری دارند اما شهروندان را با معضلات فراوانی روبرو می کنند. ماندن در ترافیک، آلودگی صوتی و آلودگی هوا تنها چند مورد از این معضلات هستند که تبعات بسیاری مانند خشم و اضطراب را برای ساکنان شهرهای بزرگ در سراسر جهان به همراه می آورند. بنابر نظر سنجی موسسه بین المللی گالوپ، مردم عراق، ایران و سودان جنوبی خشمگین ترین مردم جهان محسوب می شوند. پس خشم در کشور ما یک مساله جدیست که باید برای مقابله با آن باید به دنبال راه حل باشیم.

رفتن به اتاق خشم یکی از راهکارهای نوین برای تخلیه حس عصبانیت است که کمتر کسی با آن آشناست. خوشبختانه در چند سال اخیر نیز تعدادی از این اتاقها در برخی از شهرهای ایران دایر شده اند که ما در مجله تیک بان آنها را معرفی خواهیم کرد. پس در این سفر پرهیاهو با ماهمراه باشید.

اتاق خشم نصف جهان، اولین اتاق خشم ایران

اولین اتاق خشم ایران در سال ۱۳۹۷ در شهر اصفهان راه اندازی شد. این اتاق به عنوان سومین اتاق خشم آسیا (بعد از قطر و ژاپن) شناخته می شود و در مجموعه تفریحی باغ جوان این شهر قرار دارد. شما در این اتاق می توانید خشم خود را با شکستن وسایل اطرافتان مانند تلویزیون و رادیو تخلیه کنید. البته برای این کار وسایل حفاظتی از جمله لباس مخصوص، دستکش و نقاب در اختیار شما گذاشته می شود تا هنگام تخلیه احساسات خود آسیب نبینید!

اتاق های خشم ایران

وسایل درون اتاق نیز معمولا از سری وسایل دست دو و اوراق شده هستند تا بازدیدکنندگان هنگام ضربه زدن به آنها احساس عذاب وجدان نداشته باشند. اما برای تخریب چندین منو تنظیم شده که قیمتهای متفاوتی دارد. هر چقدر قیمت منو بالاتر باشد، شما مجاز به شکستن وسایل بیشتری هستید! بازدید کنندگان نیز می توانند در گروه های ۲ تا ۶ نفره از این اتاق بازدید کنند. اما باتوجه به استقبال گسترده مردم از اتاق خشم، باید وقت خود را از ۳ روز قبل به صورت حضوری یا آنلاین رزرو کنید. علاوه بر آن با توجه به قرارگیری این اتاق در مجموعه تفریحی باغ جوان اصفهان، حتما از سایر تفریحات این مجموعه مانند سوارکاری، کارتینگ، فوتبال حبابی و زیپ لاین بهره ببرید.

باغ جوان هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۳ پذیرای بازدید کنندگان است و گردش در آن حداقل یک ساعت به طول می انجامد. همچنین این مکان در نزدیکی باغ گلها و مجموعه تفریحی شهر رویاهای اصفهان قرار دارد که از زیباترین جاذبه های گردشگری این شهر هستند. بنابراین سر زدن به اتاق وحشت اصفهان، برای شما هم فال و هم تماشا خواهد بود.

اتاق خشم چیتگر، مجهزترین اتاق خشم ایران

بزرگترین اتاق خشم ایران در شهر تهران واقع شده است. این اتاق که در کنار دریاچه خلیج فارس قرار گرفته برخلاف اتاق وحشت اصفهان فضای تاریکی دارد. زیرا تاریکی نسبی اتاق به بازدید کنندگان این امکان را می دهد تا بدون ترس از قضاوت وسایل اطراف خود را بشکنند. وسایل الکترونیکی، چینی و شیشه ای بسیاری در گوشه و کنار اتاق دیده می شود که تنها به منظور شکستن خریداری شده اند. اما در حین بازی در این اتاق حتما باید لباس مخصوص بپوشید و اتاق وحشت را به صورت گروهی از یک هفته قبل رزرو کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم در صورت رزرو اتاق وحشت چیتگر، در محوطه دریاچه خلیج فارس گشتی بزنید. زیرا آب وهوای مطبوع، امکانات تفریحی و رستوران های معروف این مجموعه قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد.

قایق سواری، ماهیگیری، دوچرخه سواری، اسکیت هوایی و کارتینگ از جمله تفریحات مهیجی هستند که در مجموعه دریاچه چیتگر آنها را تجربه خواهید کرد. دسترسی به این مکان نیز با مترو و اتوبوس به سادگی امکان پذیر است و باهر بودجه ای می توان در آن لحظات خوشی را تجربه کرد. پس حتما در سفر به تهران به این مکان تفریحی سر بزنید و هیجان را به خود هدیه دهید.

اتاق خشم چیتگر
کافه بازی کلایت مشهد، تنها اتاق خشم شرق کشور

شهر مقدس مشهد یکی از دیدنی ترین شهرهای ایران است که جاذبه های گردشگری بسیاری دارد. اگرچه بسیاری از توریستها این شهر را با حرم امام رضا و اماکن مقدسش می شناسند، اما اماکن تفریحی این شهر نیز کم نیستند. اتاق خشم یکی از این مکانهاست که در آن به آرامش روان و تمدد اعصاب دست خواهید یافت. این اتاق در منطقه شهرک غرب مشهد و در نزدیکی پردیس سینمایی سیمرغ قرار دارد. اتاق خشم مشهد در میان مردم محلی با نام کافه بازی کلاکت نیز شناخته می شود. همچنین در این مکان انواع بازی های فکری جدید و قدیمی در اختیار مشتریان قرار می گیرد و با نوشیدنی و غذاهای خوش طعم از آنها پذیرایی می شود. علاوه بر آن بازدیدکنندگان در کافه کلاکت می توانند با کرایه لباس های شخصیتهای اصلی فیلمهای ترسناک هالیوودی مانند دراکولا، زامبی، پنی وایز (دلقک قاتل) عکس های یادگاری خاطره انگیز بیندازند.

پس اگر می خواهید متفاوت ترین و به یاد ماندنی ترین عکس عمرتان را ثبت کنید، هرچه زودتر بلیط هواپیما چارتر مشهد را با ارزان ترین قیمت از سایت تیک بان رزرو کنید. اتاق خشم در کشور ما پدیده ای نوین است که هنوز به شهرهای کوچک راه نیافته است. اما ما امیدواریم، به زودی اتاق های خشم در سراسر کشور دایر شود تا تمام هموطنانمان لذت تخلیه خشم های سرکوب شده خود را تجربه کنند.

دلارام حیدری

دلارام حیدری

نویسندگی بخشی از وجودم و سفر عشق من است تا روایتگر جای جای جهان باشم...
راهنمای مطالعه
ما را در فضا مجازی دنبال کنید
دلارام حیدری

دلارام حیدری

نویسندگی بخشی از وجودم و سفر عشق من است تا روایتگر جای جای جهان باشم...

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
پینترست
لینکدین

جدیدترین مطالب

تور سافاری دبی، یک روز پر از هیجان!

شما با خرید بلیط تور سافاری دبی تفریحات متنوعی را تجربه خواهید کرد. در حقیقت سرگرمی های این تور آنقدر جذاب و هیجان انگیز هستند که گذر زمان را در آن احساس نخواهید کرد. این سرگرمی ها شامل تفریحات رایگان و غیر رایگان می باشند که…

هتل صدف دبی تجربه اقامتی ارزان در شهری مدرن

هتل های بسیاری در دبی افتتاح شده اند که هر یک از آنها بر اساس فاکتورهایی همچون ارزش خدمات ارائه شده به مسافران، امکانات رفاهی و میزان تقاضا بازه قیمتی متفاوتی دارند. در این میان هتل صدف به عنوان ارزان ترین هتل دبی شناخته می شود که…

بهترین بازار نوروزی ایران کجاست؟

در واپسین روز های اسفند ماه بازارچه های نوروزی در سراسر کشور دایر می شوند که برخی از آنها به فروش کالاهای هنری خاص و آنتیک شهرت دارند. ما نیز به بهانه نزدیک شدن به نوروز، تصمیم گرفتیم…

مقاصد سفرهای یک روزه نوروزی

ایام نوروز بهترین زمان برای سفرها ی داخلی محسوب می شود. زیرا در این ایام آب وهوا در اکثر نقاط ایران معتدل و مطبوع است و زیبایی های طبیعت دو چندان می شود. اما با توجه به ازدحام مسافران در تعطیلات نوروز…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *