کلوپ مارینا کیش

کلوپ مارینا کیش، تفریحات دریایی خاطره انگیز

کلوپ مارینا اولین کلوپ دریایی ایران است. این مجموعه یک کلوپ دریایی 5 ستاره همه چیز تمام است که اکثر گردشگران تا کنون از خدمات و امکانات آن رضایت داشته اند. امکانات رفاهی این مجموعه شامل...
راهنمای مطالعه

جزیره کیش توریستی ترین جزیره ایران است که در همسایگی خلیج فارس قرار دارد. اقلیم منحصر به فرد، آب وهوای استوایی و دسترسی به سواحل زیبا موجب شده که این شهر در سالهای اخیر به مرکز تفریحات آبی در کشور تبدیل شود. بنابراین در حال حاضر ماریناهای زیادی در گوشه و کنار جزیره زیبای کیش راه اندازی شده است.

مارینا چیست؟

مارینا در واقع به محل نگه داری کشتی های لوکس و تفریحی گفته می شود که دارای حوضچه های اختصاصی و اسکله های شناور روی آب می باشد. ولی با توجه به حجم بالای مسافران این جزیره، در ماریناهای کیش کلوپ های تفریحات دریایی هم راه اندازی شده اند که از جمله معروف ترین ماریناها می توان به کلوپ آتلانتیس، اسکوبا، سی من و مارینا اشاره کرد.

معرفی کلوپ مارینا کیش

کلوپ مارینا اولین کلوپ دریایی ایران است که با همکاری دو شرکت بهمبر و مکین دریا در سال ۱۳۸۹ احداث شد. این کلوپ که از ظرفیت ۲۷۸ جای پارک برای شناورها و قایق های گوناگون برخوردار است، مجهزترین مارینای کیش به حساب می آید.
به گونه ای که شما با رفتن به این مجموعه می توانید همه تفریحات آبی موجود در ایران را تجربه کنید. از همین رو ما در ادامه قصد داریم شما را به طور مفصل با بخش های مختلف، تفریحات و امکانات این مجموعه آشنا کنیم.

کلوپ مارینا کیش
کلوپ مارینا کیش کجاست؟

پیش از هر گونه اقدامی در اولین گام باید با موقعیت مکانی این مجموعه آشنا شوید تا فاصله آن را با هتل و محل اقامتتان تخمین بزنید. زیرا هزینه¬ی کرایه تاکسی در شهر کیش نسبتا بالاتر از سایر شهرهای ایران است.
از همین رو بسیاری از مسافران برای کنترل هزینه های خود ترجیح می دهند برای تجربه تفریحات آبی به کلوپ های دریایی نزدیک هتل بروند. با این حال ما به شما توصیه می کنیم تحت هیچ عنوانی از رفتن به کلوپ مارینا کیش صرفنظر نکنید و به جای آن با خرید بلیط هواپیما تهران کیش ارزان از تیک بان در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید. این کلوپ در ساحل مرجان در بلواری به همین نام واقع شده و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی اسکله مکین دریا و رستوران، هتل و مدرسه غواصی مارینا قرار دارد.

آشنایی با بخشهای مختلف کلوپ مارینا کیش

این کلوپ دریایی از بخشهای مختلفی تشکیل شده که کارکنان هر یک از بخشها خدمات جداگانه ای را به مهمانان و مسافران عرضه می کنند. این بخشها عبارتند از:

لانژ ساحلی: با توجه به اینکه گردشگران معمولا به صورت خانوادگی به این جزیره سفر می کنند، در کلوپ دریایی مارینا کیش اولین و تنها لانژ ساحلی کیش ساخته شده است. در این لانژ فضای سبز، آلاچیق، مسیرهای دوچرخه سواری و پیاده روی و چندین رستوران و کافه ساحلی جهت رفاه مسافران به چشم می خورد. بنابراین افراد سالمند خانواده می توانند در ساحل زیبای جزیره مرجان استراحت کنند و از تماشای دریای همیشه فارس لذت ببرند.

باشگاه مالکین: باشگاه مالکین یا یات کلاب به محل نگهداری و تعمیر شناورها و قایق ها گفته می شود که در آن مختصصین صنایع قایقرانی حضور دارند. همچنین در یات کلاب، اسکله اختصاصی برای سوخت گیری وسرویس دهی کشتی های تفریحی تعبیه شده است. همچنین مالکان وسایل نقلیه دریایی پیش از ورود به حریم دریایی باید مجوز معاینه فنی را از کارشناسان کلوپ مارینا کیش دریافت کنند.

یات کلاب
پیست اتوموبیل سواری: اگرچه کلوپ مارینا کیش در واقع یک کلوپ دریایی محسوب می شود ولی در این مکان می توان از تفریحات غیر آبی هم لذت برد. اتوموبیل رانی یکی از ورزش های غیر آبی و هیجانی است که در این مجموعه امکان تجربه آن برای مسافران وجود دارد. علاوه بر آن نه تنها رانندگان آماتور بلکه رانندگان مسابقات اتومبیل رانی نیز می توانند در این پیست استاندارد به انجام تمرینات فشرده و حرفه ای بپردازند.

سالن های ماساژ تایلندی: هیچ چیز لذتبخش تر از تجربه ماساژ آرامبخش تایلندی بعد از انجام ورزشهای آبی هیجانی نیست. به همین دلیل متخصصان این حوزه در سالن های ماساژ مارینا پارک کیش خدمات متنوع زیبایی پوست و مو از جمله پدیکور، مانیکور، تای ماساژ و فیش اسپا(پدیکور با ماهی )را به مسافران عرضه می کنند.

محوطه های ورزشی: قطعا سواحل طلایی ساحل مرجان ایده آل ترین مکان برای برگزاری مسابقات دوستانه والیبال و فوتبال ساحلی هستند. پس اگر علاقه مند به ورزشهای توپی هستید، رفتن به کلوپ دریایی مارینا را در برنامه سفر خود به کیش بگنجانید.

کلوپ دریایی مارینا
کلوپ غواصی: تماشای دنیای زیر آب یکی از منحصر به فرد ترین تجربیات زندگی هر آدمی به حساب می آید. جهت اثبات این ادعا تنها کافیست سری به کلوپ غواصی کلوپ مارینا کیش بزنید و نظر دیگران را درباره این ورزش بپرسید. در این کلوپ نه تنها تمام تجهیزات و امکانات استاندارد غواصی به طور کامل در اختیار شما قرار می گیرد، بلکه زیر نظر برترین متخصصان و مربیان غواصی به دنیای زیر آب سفر خواهید کرد.

پارک آبی بادی: کلوپ مارینا کیش تنها جاییست که در آن بر روی آب می توان ورزشهای بادی را تجربه کرد. زیرا در این مجموعه پارک بادی بر روی دریا ایجاد شده که در آن از وسایل بادی و ترامپولین های مقاوم به کار رفته است. این پارک مناسب کودکان و خردسالان دلبند شماست تا در این مجموعه حسابی سرگرم شوند.

مدرسه بادبانی: قایقرانی هم مانند رانندگی اصول خودش را دارد. از همین رو موسسه کاسپین یک مدرسه تخصصی قایقرانی در این مجموعه دایر کرده است تا بی گدار به آب نزنید. شما در این مدرسه از صفر تا صد قایق رانی را زیر نظر متخصصان خواهید آموخت و زیر نظر فدراسیون قایقرانی ایران فعالیت خواهید کرد.

واحد عکاسی: عکسها و ویدیوها تنها خاطرات ملموسی هستند که از سفر شما باقی می مانند. از همین رو عکاسان کلوپ مارینا کیش در حین انجام تفریحات از شما عکسهای به یاد ماندنی ثبت می کنند که در صورت تمایل با مراجعه با واحد عکاسی و مدیای مجموعه امکان تهیه آنها برایتان وجود دارد.

تفریحات کلوپ مارینا کیش

حال پس از آشنایی با بخشهای مختلف کلوپ دریایی مارینا، بخش هیجان انگیز ماجرا یعنی معرفی تفریحات این مجموعه فرا رسیده است. پس از همین حالا آماده حبس نفس در سینه و بالا رفتن آدرنالین خونتان باشید. تفریحات کلوپ دریایی مارینا جزیره کیش عبارتند از :

پدل بورد: پدل بورد یا پارو زنی ایستاده یکی از ورزشهای آبی زیر مجموعه تخته سواری روی موج به حساب می آید. به همین دلیل انجام این فعالیت تنها به افراد ورزشکار و دارای استقامت بالا توصیه می شود.

پدل بورد
پاراسل سواری: در این ورزش شما پس از پوشیدن یک جلیقه و بستن کمربند به چتر هوایی بسته می شوید که به قایق متصل است. سپس با حرکت قایق تندرو چتر شما در هوا به حرکت در می آید و تلاقی زمین و آسمان را با تمام وجود حس خواهید کرد.

کایاک دو نفره: کایاک نوعی قایق چوبی است که قدمت آن به هزاران سال پیش بازمی گردد. سرخپوستان اولین تمدن بشری بودند که از کایاک برای تردد در اقیانوس اطلس و رودخانه ها استفاده می کردند .کایاک های دو نفره که حدود ۶ متر طول دارند، در کلوپ مارینا کیش به مدت سی دقیقه تا یک ساعت در اختیار گردشگران قرار می دهد.

غواصی: با توجه به اینکه این ورزش نیاز به تنفس قوی دارد، اولین تجربه غواصی شما تنها ۱۵ تا ۲۰ دقیقه به طول می انجامد. البته قبل از شروع غواصی، مربیان مجموعه نکات لازم را به شما گوشزد می کنند و سپس با کشتی به نقاط امن دریا جهت غواصی خواهید رفت.

غواصی کیش
شاتل سواری: شاتل سواری در واقع نوعی تیوب سواری بر روی آب محسوب می شود. به این شکل که شما بر روی تیوبهای مربعی شکل می نشنید و به وسیله قایق موتوری تندرو با سرعت بر روی دریا کشیده می شوید. شما در هنگام انجام این ورزش آبی باید حتما جلیقه بپوشید و از تعادل خوبی برخوردار باشید.

بنانا سواری: شاید از شنیدن کلمه بنانا سواری حسابی تعجب کرده باشید اما باید بدانید که بنانا تنها نام یک میوه نیست. بلکه بنانا نوعی شاتل است که با الهام از شکل ظاهری میوه موز ساخته شده است. این تفریح در حقیقت نوعی شاتل سواریست که چاشنی هیجان بیشتری دارد.

گشت دریایی: گشت با قایقهای تندرو نیاز به آمادگی بدنی خاصی ندارد و مناسب همه افراد خانواده در گروه های سنی متفاوت می باشد. شما در این گشت از تماشای چشم انداز جزیره زیبای کیش لذت خواهید برد و از ترکیب فوق العاده موسیقی جنوبی، استشمام بوی دریا و قایق سواری بر آبهای نیلگون خلیج فارس سرمست خواهید شد.

قیمت بلیط تفریحات کلوپ مارینا کیش

بلیط تفریحات این مجموعه قیمتهای متفاوتی دارند که به میزان تقاضا، شرایط آب و هوایی و نوع تفریح انتخابی شما بستگی دارد. شما برای رزرو بلیط تفریحات آبی این کلوپ راه های زیادی را پیش رو دارید. در وهله اول می توانید بلیط این مجموعه را از هتل یا باجه های راهنمای گردشگر در فرودگاه بین المللی کیش تهیه کنید.
سایت کلوپ مارینا کیش و سایر سایتهای گردشگری این جزیره نیز امکان خرید آنلاین بلیط تفریحات این مجموعه را برای مسافران فراهم کرده اند. اگرچه خرید بلیط تفریحات کلوپ مارینا کیش با مراجعه حضوری به این کلوپ نیز امکان پذیر است ولی رزرو آن با توجه به شلوغ و پر مسافر بودن آن انتخاب بهتری به نظر می رسد.

تفریحات کلوپ مارینا کیش

امکانات کلوپ مارینا کیش

این مجموعه یک کلوپ دریایی ۵ ستاره همه چیز تمام است که اکثر گردشگران تا کنون از خدمات و امکانات آن رضایت داشته اند. امکانات رفاهی این مجموعه شامل سرویس بهداشتی، فود کورت، رستوران سنتی، رختکن جهت تعویض لباس، پارکینگ رایگان، کافی شاپ و فروشگاه تخصصی فروش لوازم غواصی می شود. بنابراین شما در کلوپ مارینا کیش با وجود این امکانات اصلا احساس خستگی نخواهید کرد.

ساعات کاری کلوپ دریایی مارینا کیش

کلوپ مارینا کیش از ساعت ۹ صبح آغاز به کار می کند و فعالیت آن در ساعت ۱۸ عصر پایان می یابد. اگرچه درب این مجموعه در تمام فصول سال به روی بازدید کنندگان باز است اما حتما پیش از مراجعه حضوری با واحد روابط عمومی کلوپ دریایی مارینا تماس حاصل نمایید.
زیرا در صورت طوفانی بودن و افزایش میزان جزر و مد دریا انجام تفریحات دریایی برای شما حادثه آفرین خواهید بود. علاوه بر آن در صورت کنسل شدن بلیت شما توسط مجموعه وجه آن به حساب شما بازگردانده می شود.

اطلاعات تماس کلوپ مارینا کیش

آدرس : کیش – بلوار مرجان – مرجان ۷ – مارینا کیش
شماره تلفن ثابت : ۰۷۶۴۴۴۶۵۳۸۶
آدرس نمایه : info@marina-kish.com
موبایل : ۰۹۳۳۳۲۸۰۸۷۰

دلارام حیدری

دلارام حیدری

نویسندگی بخشی از وجودم و سفر عشق من است تا روایتگر جای جای جهان باشم...
راهنمای مطالعه
ما را در فضا مجازی دنبال کنید
دلارام حیدری
دلارام حیدری
نویسندگی بخشی از وجودم و سفر عشق من است تا روایتگر جای جای جهان باشم...

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
پینترست
لینکدین

جدیدترین مطالب

سفر به کره شمالی

سفر به کره شمالی، لذت یا اسارت؟!

کره شمالی یکی از جالب ترین کشورهاست که قطعا سفر به آن تجربه منحصر به فردی است. سفر به کره شمالی شبیه به هیچ کشور دیگری نیست؛ در ادامه درباره عجایب این کشور بیشتر صحبت خواهیم کرد. سوای از مباحث سیاسی کره شمالی، مردم این کشور در شرایط خاصی زندگی می کنند که ممکن است دانستن آن برایتان جالب باشد. اما…

محرم در اصفهان

آداب و رسوم محرم در اصفهان

اهالی نصف جهان هم از دوران صفویه تاکنون هر ساله در دهه اول محرم، شهر را سیاه پوش و بساط عزاداری مفصلی را بر پا می کنند. از همین رو آداب و رسوم محرم در اصفهان، جذابیت بسیاری برای گردشگران داخلی و خارجی دارد. در مجله تیک بان قصد داریم شما را با زیباترین مناسک حسینی در شهر گنبدهای فیروزه ای آشنا کنیم…

مراسم قالیشویان

مراسم قالیشویان مشهد اردهال

مراسم قالیشویان یکی از مشهورترین آیین های مذهبی در کشور می باشد که در سال ۲۰۱۲ توسط یونسکو به ثبت رسید. این مراسم تنها مناسب مذهبی تعیین شده بر اساس تقویم شمسی در ایران است که قدمت برگزاری آن به ۵۷ سال پس از هجرت پیامبر بازمی گردد….

جزایر جیمز باند

جزایر جیمز باند کجاست؟

جزایر جیمز باند یا همان خائو فینگ کان، مجمع الجزایری از جزایر کوچک هستند که در خلیج فانگ نگا در نزدیکی پوکت تایلند قرار دارند. این جزایر به دلیل طبیعت بی نظیر و چشم نوازشان بسیار مشهور هستند به طوری که هر ساله میلیونها گردشگر را…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *