هتل صدف دبی تجربه اقامتی ارزان در شهری مدرن

هتل های بسیاری در دبی افتتاح شده اند که هر یک از آنها بر اساس فاکتورهایی همچون ارزش خدمات ارائه شده به مسافران، امکانات رفاهی و میزان تقاضا بازه قیمتی متفاوتی دارند. در این میان هتل صدف به عنوان ارزان ترین هتل دبی شناخته می شود که...
راهنمای مطالعه

دبی یکی از گران ترین شهرهای جهان محسوب می شود که به دلیل برخورداری از جاذبه های گردشگری بی شمار هر ساله توریستهای بسیاری را به سوی خود می کشد. از همین رو در سالهای اخیر هتل های بسیاری در این شهر دیدنی افتتاح شده اند که هر یک از آنها بر اساس فاکتورهایی همچون ارزش خدمات ارائه شده به مسافران، امکانات رفاهی، میزان تقاضا و موقعیت جغرافیایی اقامتگاه بازه قیمتی متفاوتی دارند. در این میان هتل ۳ ستاره صدف که در سال ۲۰۰۵ ساخته شد، به عنوان ارزان ترین هتل دبی شناخته می شود که امکان اقامت با کمترین بودجه را برای مسافران فراهم کرده است. پس اگر قصد رزرو هتل صدف دبی را دارید، در ادامه با مجله تیک بان همراه باشید.

قیمت هتل صدف دبی، اقامتی ارزان و شیک

علاوه بر هتل صدف، هتل های ارزان دیگری در دبی به چشم می خورند که برای اقامت در آنها نیاز به صرف بودجه چندانی ندارید. قیمت هتل صدف دبی با توجه به امکانات آن بسیار اقتصادی و مناسب است. برای استعلام قیمت رزرو هتل می توانید آن را در تیک بان جستجو کنید و یا با پشتیبانی تیک بان تماس بگیرید. با این حال هتل سه ستاره صدف بر خلاف سایر اقامتگاه های دبی در مرکز شهر واقع شده و دسترسی مناسبی به جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری این شهر دارد. علاوه بر آن همه پروتکل های بهداشتی و استانداردهای هتلداری به دقت در این هتل اجرا می شود و مسافران در ازای قیمت پرداختی، کیفیت و خدمات قابل قبولی را دریافت می کنند. همچنین فرودگاه بین المللی دبی در نزدیکی هتل صدف قرار دارد که این امر یک نقطه قوت به شمار می رود.

هتل صدف دبی

امکانات هتل صدف دبی چیست؟

همانطور که پیش تر گفتیم، متصدیان هتل صدف دبی خدمات مناسبی را به مسافران ارائه می کنند. این خدمات عبارتند از:

  • دسترسی به اینترنت رایگان در همه فضاهای هتل: شما علاوه بر اتاق شخصی خود، در همه فضاهای عمومی هتل از جمله لابی و رستوران به اینترنت رایگان دسترسی خواهید داشت.
  • برگزاری تورهای گردشگری: ما به شما پیشنهاد می کنیم برای بازدید از اماکن دیدنی دبی حتما با تورهای گردشگری همراه شوید. زیرا تور لیدرها به دلیل اشراف به این شهر، بهترین برنامه ها را برای گشت و گذار در دبی تدارک می بینند. تورهای گردشگری هتل صدف نیز امکان بازدید از زیباترین و منحصر به فرد ترین جاذبه های این شهر را برای شما فراهم می کند.
  • کافه و رستوران: کافه رستوران های متنوعی در هتل صدف دبی دایر شده اند که با انواع نوشیدنی ها و غذاهای حلال از شما پذیرایی می کنند.
  • خدمات بهداشتی و نظافت: اتاقهای هتل به طور منظم و روزانه نظافت می شوند. به همین دلیل وسواسی ترین افراد نیز بدون هیچ گونه نگرانی قادر به اقامت در هتل صدف دبی هستند.
  • سالن زیبایی: آیا موهای شما بر اثر آب وهوای شرجی دبی وز و بدحالت شده اند؟ جایی برای نگرانی نیست. زیرا سالن زیبایی این هتل انواع خدمات زیبایی را به شما ارائه می کنند.
  • سالن ماساژ: شما با مراجعه به سالن ماساژ هتل صدف دبی می توانید خستگی زندگی روزمره را از تن به در کنید.
  • سرویس خشک شویی: کثیف شدن لباسها در طول سفر امری اجتناب ناپذیر است. بنابراین همه ی هتل های دبی مانند هتل صدف دبی مجهز به سرویس خشکشویی هستند.
  • فضای مخصوص کودکان: هتل صدف دبی در لیست هتل های خانوادگی این شهر قرار دارد. زیرا در این هتل فضای مخصوصی برای بازی کودکان طراحی شده تا آنها نیز از اقامت در این هتل لذت ببرند.
  • امکانات ویژه معلولین: معلولین در هتل صدف از امکانات ویژه ای همچون ویلچر و آسانسور مخصوص بهره مند می شوند.
  • پانسیون حیوانات خانگی: آیا علاقه مند به سفر با دوست پشمالوی کوچک تان هستید؟ پس هتل دبی صدف را انتخاب کنید. زیرا این هتل دوستدار حیوانات در پانسیون مخصوص به بهترین نحو از حیوان خانگی شما مراقبت می کند.

رستوران هتل صدف دبی
واحدهای اقامتی هتل صدف دبی

هتل صدف دارای اتاقهای یک نفره ،دونفره وسوییت های خانوادگی است. اتاقهای ۲ نفره این هتل بهترین انتخاب برای ماه عسل هستند. زیرا این اتاقهای ۲۵متری از امکاناتی چون تراس خصوصی، حمام اختصاصی، تلویزیون، مینی‌بار، یخچال، تهویه مطبوع، قهوه‌ساز و چای‌ساز، سشوار، مبل راحتی و صندوق امانات جهت نگهداری از مدارک و وسایل گران قیمت برخوردارند. البته اگر به همراه خانواده به رزرو اتاق در این هتل بپردازید، واحدهای ۴۰ متری با امکانات مخصوص کودکان و نوزادان در اختیار شما قرار می گیرد.

قوانین اقامت در هتل صدف دبی

  1. زمان پذیرش در این هتل از ساعت ۱۱ الی ۲ بعداظهر است.
  2. برای صرف صبحانه باید از ساعت ۷ الی ۱۰ به رستوران هتل مراجعه کنید.
  3. هنگام ترک هتل باید کلید اتاق خود را تا ساعت ۲ به مسئول پذیرش تحویل دهید. زیرا در صورت تاخیر در زمان تحویل کلید باید مبلغ یک شب اقامت اضافی را بپردازید.
  4. برای استعمال سیگار در هتل صدف دبی باید به اسموک روم بروید.
  5. در صورت رزرو کردن بیش از ۵ اتاق از تخفیفات ویژه بهره مند خواهید شد.
  6. اقامت نوزادان ( کودکان زیر ۱ سال) و همچنین کودکان بین ۲ تا ۸ سال،در این مکان رایگان است.
  7. کودکان بالای ۹ سال طبق قوانین هتل صدف دبی مهمان بزرگسال محسوب می شوند و بابت اقامت آنها باید بهای کامل را بپردازید.

اقامت در هتل صدف دبی

اطلاعات هتل صدف

تعداد طبقات هتل: ۴
تعداد رستوران‌های هتل: ۲
تعداد اتاق‌ها: ۵۰
زمان افتتاح هتل: ۲۰۰۵
آخرین بازسازی هتل: ۲۰۱۱
آدرس هتل صدف دبی :خیابان دوم –جنب میدان ماهی

اماکن دیدنی مجاور هتل صدف دبی چیست؟

فاصله از مرکز شهر: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه مترو یونیون :۳۰۰ متر
فاصله هتل تا فرودگاه: ۱۵ دقیقه
ساحل کورنیش :۲۰ دقیقه
پارک ملی شارجه :۲۰ دقیقه
بازار ادویه :۱۰دقیقه
مرکز خرید الغدیر: ۵ دقیقه

نظرات کاربران درباره ی هتل صدف

کاربران امکانات و خدمات این هتل را متوسط ارزیابی کرده اند و به آن امتیاز ۶ از ۱۰ را داده اند. در صورتی که شما هم در این هتل اقامت داشته اید، نظرات تان را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید. علاوه بر اقامت در ارزان ترین هتل دبی، برای کاهش هرچه بیشتر هزینه های سفر خود، می توانید بلیط هواپیما تهران دبی را با پایین ترین نرخ از سایت تیک بان تهیه کنید.

دلارام حیدری

دلارام حیدری

نویسندگی بخشی از وجودم و سفر عشق من است تا روایتگر جای جای جهان باشم...
راهنمای مطالعه
ما را در فضا مجازی دنبال کنید
دلارام حیدری

دلارام حیدری

نویسندگی بخشی از وجودم و سفر عشق من است تا روایتگر جای جای جهان باشم...

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
پینترست
لینکدین

جدیدترین مطالب

تور سافاری دبی، یک روز پر از هیجان!

شما با خرید بلیط تور سافاری دبی تفریحات متنوعی را تجربه خواهید کرد. در حقیقت سرگرمی های این تور آنقدر جذاب و هیجان انگیز هستند که گذر زمان را در آن احساس نخواهید کرد. این سرگرمی ها شامل تفریحات رایگان و غیر رایگان می باشند که…

هتل صدف دبی تجربه اقامتی ارزان در شهری مدرن

هتل های بسیاری در دبی افتتاح شده اند که هر یک از آنها بر اساس فاکتورهایی همچون ارزش خدمات ارائه شده به مسافران، امکانات رفاهی و میزان تقاضا بازه قیمتی متفاوتی دارند. در این میان هتل صدف به عنوان ارزان ترین هتل دبی شناخته می شود که…

بهترین بازار نوروزی ایران کجاست؟

در واپسین روز های اسفند ماه بازارچه های نوروزی در سراسر کشور دایر می شوند که برخی از آنها به فروش کالاهای هنری خاص و آنتیک شهرت دارند. ما نیز به بهانه نزدیک شدن به نوروز، تصمیم گرفتیم…

مقاصد سفرهای یک روزه نوروزی

ایام نوروز بهترین زمان برای سفرها ی داخلی محسوب می شود. زیرا در این ایام آب وهوا در اکثر نقاط ایران معتدل و مطبوع است و زیبایی های طبیعت دو چندان می شود. اما با توجه به ازدحام مسافران در تعطیلات نوروز…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *