هتل بزرگ میفول تایپه

جاذبه های گردشگری تایپه

راهنمای مطالعه

[vc_row][vc_column][vc_column_text]بیشتر کشورهای آسیای جنوب شرقی در لیست کشورهتای توریستی قرار دارند که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران را به خود جذب می کنند. یکی از این کشورها تایوان است که تایپه پایتخت آن شهری پر طرفدار و دیدنی است. شهری که می توان به خرید بلیط هواپیما خارجی به آن سفر کرد و از نزدیک با فرهنگ و تاریخش آشنا شد. مردم تایپه تحت تاثیر فرهنگ چینی، ژاپنی و غربی زندگی شادی را می گذرانند و به خوبی توانسته اند زندگی سنتی خود را با دنیای مدرن ترکیب کنند.

زیبایی های تایوان تا به حدی است که بارها در طول تاریخ دستخوش جنگ های زیادی بر سر به تسخیر در آوردنش شده است. تا جایی که بعد از درگیری های فراوان، رسما به جمهوری خلق چین تعلق گرفت. جشنواره‌های سنتی، آیین های باستانی، غذاهای رنگارنگ و طبیعت شگفت انگیز و دل انگیز تنها قسمتی از زیبایی های خیره کننده و جاذبه های گردشگری تایپه است. این شهر حدود ۳۱۰۰۰۰۰ نفر را در خود جای داده است اما تعداد زیادی گردشگر هر ساله به این جمعیت اضافه می شود. در ادامه شما را با جاذبه های گردشگری تایپه آشنا می کنیم.

کاخ موزه تایپه

اگر نماد شهر تایپه را بپرسید، قطعا نام کاخ موزه ملی را می شنوید. این کاخ زیبا با نمایی از سنگ های مرمر سفید بر فراز تپه های سرسبز در زیر نور خورشید می درخشد. اسناد حاکی از آن است که ساختمان کاخ در سال ۱۹۶۵ بنا شده و امروزه به موزه ملی و دیدنی تبدیل شده است.

برج بلند تایپه

بلندترین برج دنیا در سال ۲۰۰۴ متعلق به شهر تایپه بود. این برج بلند بسیار دیدنی و زیباست و امروزه از ساختمان های بلند دنیا محسوب می شود. البته تعداد برج های تایوان کم نیستند و هر از چند گاهی برج جدیدی به دیگر برج ها اضافه می شود و شکوه قامت خود را به رخ جهانیان می کشاند. در این شهر زیبا تعداد زیادی ساختمان ، رستوران و هتل وجود دارد که هر کدام از زاویه ای متفاوت تماشایی است. برای اقامت در تایپه می توانید با رزرو هتل خارجی قبل از سفر بهترین اتاق را برای خود رزرو کنید و سفری آرامبخش و دلپذیری داشته باشید.[/vc_column_text][vc_single_image image=”9181″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”bounceIn”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

شکم گردی در تایپه

یکی از نیازهای اساسی گردشگران غذاست. امروزه غذا علاوه بر رفع نیاز گرسنگی و تامین انرژی بدن، به یکی از جاذبه های گردشگری تبدیل شده است. تا جایی که برخی از شهرهای دنیا مقاصد مناسبی برای جذب توریست غذایی هستند. از همین رو تایپه شهری است که غذاهایش کشش زیادی در جذب گردشگران غذا دارد. تنوع مواد غذایی، استفاده از سبزیجات تازه و رنگارنگ در طبخ غذا و مزه متفاوت غذاها موجب رضایت هر نوع سلیقه و ذائقه ای می شود. شکم گردی در تایپه را با انتخاب رستوران های معروف تجربه کنید. لازم به ذکر است که بیشتر غذاهای تایپه همان غذاهای معروف چینی هستند.

بازار شبانه شیلین

بسیاری از گردشگران ترجیح می دهند در طول روز از جاذبه های گردشگری دیدن کنند و اگر قصد خرید دارند آن را به شب هنگام موکول کنند. خوشبختانه تایپه یکی از شهرهایی است که در آن بازار شبانه شیلین لذت خرید شبانه را برای مسافرانش فراهم می کند. این بازار علاوه بر این که مکان مناسبی برای تهیه انواع سوغاتی است یکی از جاذبه های گردشگری تایپه نیز محسوب می شود. انواع فروشگاه های مختلف با قیمت های مناسب انتخاب خوبی برای خرید هستند. بعد از خرید نیز می توانید در رستوران های این بازار شام دلپذیری نوش جان کنید. برای اطلاع از دیگر بازارهای شبانه می توانید به مطلب “در این شهر لذت خرید شبانه را بچشید” در مجله تیک بان مراجعه کنید.

چشمه های آب گرم بئیتو

یکی دیگر از دیدنی های تایپه چشمه های اب گرم بئیتو است. آب گرم این چشمه ها که از دل زمین می جوشند، دارای خاصیت درمانی هستند و مردم محلی از آن برای درمان برخی از بیماری ها استفاده می کنند. از این دست چشمه ها در مناطق دیگر زمین نیز وجود دارند که برای اطلاع از آنها می توانید مطلب “چشمه های آبگرم ایران” را بخوانید.[/vc_column_text][vc_single_image image=”9183″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”bounceIn”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

باغ وحش تایپه

اگر به همراه کودکان سفر می کنید، یکی از بهرتین مناطق گردشگری تایپه باغ وحش است. این باغ وحش محل نگهداری گونه های مختلف جانداران است و از جذاب ترین حیواناتی که در آن وجود دارند، پانداهای دوست داشتنی هستند که دیدن آنها از نزدیک کودکان را هیجان زده می کند.

هتل بزرگ میفول تایپه

برای اقامت در تایپه نگران رزرو هتل نباشید. چرا که هتل های زیادی در این شهر وجود دارند و خدمات مناسبی را در اختیار شما قرار می دهند. اما هتل ۵ ستاره میفول علاوه بر اقامتی بی نقص و به یاد ماندنی می تواند یکی از مکان های ددینی تایپه باشد. چشم انداز زیبای هتل با مناظری از کوهستان و رودخانه به همراه اتاق های لوکس و امکانات رفاهی اقامتی خاطره انگیز را در ذهن شما ثبت می کند.

پارک ملی یانگمینگشان

اگر بلیط هواپیما ارزان خریده اید و می خواهید در هزینه های سفر صرفه جویی کنید، بهتر است برای بازدید از شهر نیز به مکان های ارزان اما دیدنی بروید. پارک ملی یانگمینگشان یکی از مکان های دیدنی تایپه است که برای داشتن یک روز عالی و شگفت انگیز معجزه می کند. طبیعت زیبا و سرسبز این پارک می تواند نشاط را به شما هدیه دهد.

منطقه جیفون

منطقه بازرگانی و تاریخی جیفون مناسب گردشگرانی است که به جاذبه های تاریخی علاقه دارند. این جا علاوه بر موقعیت تجاری و جاذبه های تاریخی دارای طبیعت بسیار زیبایی است که می تواند به عنوان جاذبه گردشگری تایپه وقت شما را به خود اختصاص بدهد.

بری خرید بلیط هواپیما خارجی و سفر به تایپه، تیک بان آماده ارائه خدمات بی نظیر است. بنابراین از سفر به این شهر دیدنی غافل نشوید و با مقایسه ثیمت بلیط هواپیما ارزانترین و بهترین آنها را انتخابو رزرو کنید. با سفر به تایپه می توانید علاوه بر مکان های ذکر شده از مراکز خرید مدرن، فروشگاه ها و دیگر آثار دیدنی این شهر بازدید کنید. این مناطق عبارتند از:

  • بنای گوآندو، بنای لانگشان، بنای ژینان، بنای قربانیان انقلاب ملی، مقبره یادبود چیانگ کای شک
  • رستوران چینی ین، رستوران سنتی دین تای فونگ، رستوران کینگ اسپایسی، کافه کوچه ژونگسیااو
  • باغ گیاه شناسی و جشنواره ارواح. همانطور که می بینید حوصله شما از سفر به تایپه سر نمی رود!

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

مدیریت

مدیریت

آرزوی بهترین ها برای شما
راهنمای مطالعه
ما را در فضا مجازی دنبال کنید
مدیریت

مدیریت

آرزوی بهترین ها برای شما

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
پینترست
لینکدین

جدیدترین مطالب

تور سافاری دبی، یک روز پر از هیجان!

شما با خرید بلیط تور سافاری دبی تفریحات متنوعی را تجربه خواهید کرد. در حقیقت سرگرمی های این تور آنقدر جذاب و هیجان انگیز هستند که گذر زمان را در آن احساس نخواهید کرد. این سرگرمی ها شامل تفریحات رایگان و غیر رایگان می باشند که…

هتل صدف دبی تجربه اقامتی ارزان در شهری مدرن

هتل های بسیاری در دبی افتتاح شده اند که هر یک از آنها بر اساس فاکتورهایی همچون ارزش خدمات ارائه شده به مسافران، امکانات رفاهی و میزان تقاضا بازه قیمتی متفاوتی دارند. در این میان هتل صدف به عنوان ارزان ترین هتل دبی شناخته می شود که…

بهترین بازار نوروزی ایران کجاست؟

در واپسین روز های اسفند ماه بازارچه های نوروزی در سراسر کشور دایر می شوند که برخی از آنها به فروش کالاهای هنری خاص و آنتیک شهرت دارند. ما نیز به بهانه نزدیک شدن به نوروز، تصمیم گرفتیم…

مقاصد سفرهای یک روزه نوروزی

ایام نوروز بهترین زمان برای سفرها ی داخلی محسوب می شود. زیرا در این ایام آب وهوا در اکثر نقاط ایران معتدل و مطبوع است و زیبایی های طبیعت دو چندان می شود. اما با توجه به ازدحام مسافران در تعطیلات نوروز…

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *