گران ترین بستنی های جهان

ویژگی گران ترین بستنی های جهان چیست؟

سرمایه داران کشورهای توسعه یافته اخیرا به فکر تولید گرانقیمت ترین بستنی جهان افتاده اند تا نظر توریستهای ثروتمند را به خود جلب کنند. حتما این سوال برایتان پیش آمده که این بستنی ها چه تفاوتی با بستنی های معمولی دارند. به همین دلیل در مجله تیک بان قصد داریم که شما را با گران ترین بستنی های جهان آشنا کنیم.
راهنمای مطالعه

بستنی دلچسب ترین خوراکیست که در فصل تابستان می توان نوش جان کرد. این دسر خوش طعم و شیرین در هر نقطه از دنیا به شیوه خاصی تهیه می شود. در واقع اهالی هر کشوری در طول تاریخ، بنا بر فرهنگ غذایی و ذائقه خود تغییراتی را در فرمول اولیه بستنی ایجاد و طعم های متفاوتی را خلق کردند. به گونه ای که به هر کجای جهان که سفر کنید ،با نوع جدیدی از این دسر آشنا خواهید شد.

از سوی دیگر در سالهای اخیر با رشد صنایع غذایی و گردشگری، رقابت سر سختی بین شرکتهای بستنی سازی به راه افتاده است. به گونه ای که سرمایه داران کشورهای توسعه یافته اخیرا به فکر تولید گرانقیمت ترین بستنی جهان افتاده اند تا نظر توریستهای ثروتمند را به خود جلب کنند. حتما این سوال برایتان پیش آمده که این بستنی ها چه تفاوتی با بستنی های معمولی دارند. به همین دلیل در مجله تیک بان قصد داریم که شما را با گران ترین بستنی های جهان آشنا کنیم. پس در این شکم گردی لوکس با ما همراه باشید.

 

بستنی لوکس

بستنی قارچ و پنیر ژاپنی، گران ترین بستنی جهان

کشور ژاپن یکی از کشورهای پیشتاز جهان در عرصه تکنولوژی و فناوریست که این بار با تولید گران ترین بستنی دنیا، مردم را حیرت زده کرده است. البته به نظر می رسد علاوه بر قیمت بالا، مواد اولیه این دسر ژاپنی هم شما را متعجب خواهد کرد. تولید کننده این بستنی برند ژاپنی سلاتو (به معنای خورشید نیمه شب) می باشد که در ساخت محصول خود از ترافل (نوعی قارچ خوراکی با ارزش ۶۹۰۵ دلار در هر نیم کیلوگرم)، پنیر پارمیجانو رجیانو (نوعی پنیر با ط عم خامه ای و شیرین) و ورقه های طلا استفاده کرده است.

اگرچه این ترکیب چندان خوشمزه به نظر نمی آید ولی ثروتمندان جهان بر طعم تکرار نشدنی آن تاکید ویژه ای دارند. البته نه تنها طعم، بلکه نحوه میل نمودن این بستنی ۷ هزار دلاری (۴۲۰ ملییون تومان) هم با سایر بستنی ها تفاوت دارد. به این شکل که پیش از سرو این بستنی باید روی آن روغن ترافیل سفید بریزید تا قاشقتان به راحتی درون آن برود. اگر قاشق دست ساز چوبی مخصوص وارد بافت بستنی ترافل و پنیر نشد، می بایست بستنی را جهت نرم شدن ۱۰ تا ۲۰ دقیقه درون مایکرفر قرار دهید. پس چنانچه حوصله انجام این تشریفات حوصله سر بر را ندارید، بی خیال امتحان کردن گران ترین بستنی جهان که در رکوردهای گینس ثبت شده، شوید.

 

بستنی قارچ و پنیر ژاپنی

الماس سیاه، یکی از خوشمزه ترین و گران ترین بستنی جهان

شهر دبی با برخورداری از مدرن ترین هتل ها، مراکز خرید و اماکن تفریحی توانسته در صدر فهرست لوکس ترین شهرهای جهان قرار بگیرد. به همین دلیل دور از انتظار نیست که دومین بستنی گرانقیمت جهان در کافه های این شهر سرو شود. بستنی الماس سیاه که اسکوپ آن حدودا ۸۱۷ ۱دلار قیمت دارد، از دانه های وانیل تازه، طلای خوراکی ۲۴ عیار، زعفران و ترافل سیاه تشکیل شده است.

این دسر در ظروف برند سرشناس ورساچه سرو می شود و برای خوردن آن باید از قاشق طلا استفاده کنید. این دسر لوکس را می توانید در کافی شاپ اسکوپی واقع در ساحل جیمرای دبی نوش جان کنید. اگر با شنیدن توصیفات ما هوس خوردن بستنی الماس سیاه را کردید، همین حالا بلیط هواپیما دبی را از تیک بان بخرید. در این صورت تنها با نوش جان نمودن این بستنی بی نظیر ۲ ساعت و نیم فاصله خواهید داشت.

 

بستنی الماس سیاه

خرس خارق العاده، گران ترین بستنی ایالات متحده آمریکا

نیویورک با داشتن بیش از ۱۲۱۴۴ کیلومتر مربع مساحت، پهناورترین شهر دنیا محسوب می شود. در این شهر جاذبه های گردشگری بی شمار و تنوع فرهنگی بی نظیری به چشم می خورد. در نیویورک رستورانها و کافی شاپ های بین المللی متنوعی وجود دارند که توریستها را به سوی خود می کشند.

کافه هتل باکارات منهتن لوکس ترین کافی شاپ این کلانشهر به شمار می رود که در آن یکی از گران ترین بستنی جهان به نام خرس خارق العاده سرو می شود. این بستنی که در ترکیب آن از دانه های وانیل وارداتی کشور ماداگاسکار، شکلات سفید، شکلات تلخ با درصد خلوص بالا و ورقه های طلا و نقره استفاده شده حدود ۱۵۰۰ دلار قیمت دارد.

اما آنچه موجب شهرت این بستنی در میان توریستها شده، قیمت نجومی آن نیست. بلکه نحوه میل نمودن خرس خارق العاده موجب شده که توریستها به امتحان کردن این دسر لوکس ترغیب شوند. زیرا مبتکر ساخت بستنی هتل باکارات، روزایو واکاباشی (سرآشپز معروف ژاپنی) آن را به شکل یک خرس طراحی کرده که با شکستن بدنه آن به محتویات درون این دسر دسترسی پیدا خواهید کرد. خرس خارق العاده در ظرف کریستالی سرو می شود که روی آن امضای طراح بستنی حک شده است.

 

دسر خرس خارق العاده

عصای پادشاه، سلطنتی ترین بستنی ایتالیا

مغازه بستنی فروشی خانوادگی موکومبا ژلاتریا پرچم دار تهیه لوکس ترین بستنی در ایتالیاست. جولیانا و وینچز پاپرلا دو پسر عمو هستند که این مغازه را اداره می کنند. آنها به کمک یکدیگر بستنی به نام عصای پادشاه ابداع کردند که از ترکیب ژلاتو (نوعی بستنی ایتالیایی که چربی و خامه کمتری دارد) و زعفران تهیه شده است. علاوه بر بستنی زعفرانی نوعی معجون شکلاتی به نام کیوکولات در این محل سرو می شود که کودکان و بزرگسالان برای آن سر و دست می شکنند.

البته شما برای امتحان کردن خوشمزه ترین بستنی های ایتالیایی صرفا نیازی به رفتن به این کافه ندارید و در سراسر ایتالیا شانس نوش جان نمودن خوشمزه ترین دسرها را خواهید داشت. علاوه بر آن همواره به یاد داشته باشید که گران ترین بستنی های جهان لزوما خوشمزه ترین بستنی ها نیستند. پس تا جایی که می توانید از نوش جان نمودن این دسر لذیذ فارغ از بهای آن لذت ببرید.

دلارام حیدری

دلارام حیدری

نویسندگی بخشی از وجودم و سفر عشق من است تا روایتگر جای جای جهان باشم...
راهنمای مطالعه
ما را در فضا مجازی دنبال کنید
دلارام حیدری
دلارام حیدری
نویسندگی بخشی از وجودم و سفر عشق من است تا روایتگر جای جای جهان باشم...

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
پینترست
لینکدین

جدیدترین مطالب

بدمزه ترین غذاهای ایرانی

بدمزه ترین غذاهای ایرانی را بشناسید

بسیاری از غذاهای ایرانی از دیدگاه مردم در لیست خوشمزه ترین غذاهای جهان قرار گرفته اند. این امر به آن معنا نیست که همه ی غذاهای ایرانی خوشمزه و لذیذ هستند، بلکه برخی از این غذاها به حدی بد مزه و نا خوشایند می باشند که گرسنگی را به خوردن آنها ترجیح خواهید داد…

موزه لوور

چرا موزه لوور شهرت جهانی دارد؟

موزه لوور پر بازدید ترین موزه جهان به حساب می آید که مشهورترین آثار هنری جهان را در خود داده است. این مکان یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری فرانسه محسوب می شود که هر هنرمندی حداقل یکبار در طول عمرش باید از آن بازدید کند…

گران ترین بستنی های جهان

ویژگی گران ترین بستنی های جهان چیست؟

سرمایه داران کشورهای توسعه یافته اخیرا به فکر تولید گرانقیمت ترین بستنی جهان افتاده اند تا نظر توریستهای ثروتمند را به خود جلب کنند. حتما این سوال برایتان پیش آمده که این بستنی ها چه تفاوتی با بستنی های معمولی دارند. به همین دلیل در مجله تیک بان قصد داریم که شما را با گران ترین بستنی های جهان آشنا کنیم.

شیرینی های محلی گیلان

شیرینی های محلی گیلان، از رشته خشکار تا برنجک

هنگامی که صحبت از باقلوا به میان می آید، اکثر ایرانیان به یاد باقلوای قزوین و یزد می افتند. اما باقلوای یاس از جمله خوش طعم ترین شیرینی های محلی گیلان می باشد که در قنادی های این شهر طبخ می شود. این شیرینی از سالیان دور تا به کنون همواره بر سفره ی هفت سین و در مجالس شادی حضور دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *