متل هابیت در نیوزلند

عجیب ترین هتل های دنیا واقعا عجیب و غریب هستند!

راهنمای مطالعه

[vc_row][vc_column][vc_column_text]گردشگری و دیدن مناطق جدید دنیا یکی از جذابترین بخش زندگی است که امروزه با جذاب تر کردن آن تلاش می کنند تا مسافران بیشتری را به مناطق توریستس جذب کنند و امکانات رفاهی بیشتری را در اختیار آنان قرار دهند. در حال حاضر کشورهای مختلف سعی می کنند با گسترش خدمات خود و به کار گیری نوآوری و خلاقیت بالاترین سطح ممکن درآمد زایی را از طریق صنعت توریسم کسب کنند. یکی از مهمتترین بخش های گردشگری وجود هتل های شیک، ایمن و راحت است اما در این بین برخی از کشورها دست به ساخت هتل های خارق العاده ای زده اند که بسیار جذاب و شگفت انگیزند. اگر می خواهید با عجیب ترین هتل های جهان آشنا شوید، در ادامه با تیک بان همراهی کنید.

متل هابیت در نیوزلند Hobbit Motel, New Zealand

حتما همه علاقه مندان به فیلم و سینما خانه هابیت ها را در فیلم ارباب حلقه ها به یاد دارند. خانه هایی که مختص کوتوله های فیلم بود و بسیار راحت و دوست داشتنی به نظر می رسید.

مسئولان پارک Woodlyn در کشور نیوزلند هتلی به شکل خانه های هابیت ساخته اند که بسیار پرطرفدار و محبوب می باشد. این هتل دارای سقف بلندی است و فقط مختص کوتوله ها نیست بنابراین از این جهت نگران نباشید!

هتل کوه جادویی در شیلی Magic Mountain, Chile

هتل کوه جادویی در منطقه هولیو هولیوی شیلی قرار گرفته است که به شکل عجیبی طراحی شده و نام خود را در لیست عجیب ترین هتل های دنیا به ثبت رسانده است.

این هتل جالب به شکل مخروط چوبی می باشد که از قسمت بالای مخروط آبشار زیبایی در حال جاری شدن است. این آبشار از طریق یک مسیر چوبی به سمت پایین هدایت می شود.

پنجره اتاق ها به شکل پرچین و به طور نامنظم ساخته شده است. نکته جالب تر اینست که سرتاسر نمای خارجی هتل را گیاهان رونده پوشانده اند.[/vc_column_text][vc_single_image image=”8300″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”bounceIn”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

پراپلر آیلند سیتی لاج در آلمان Propeller Island City Lodge, Germany

عجیب ترین هتل آلمان با ۲۷ اتاق عجیب یکی دیگر از هتل عجیب و غریب دنیاست که ممکن است حتی ترسناک هم باشد. هر کدام از اتاق های هتل به شکل منحصر به فردی طراحی شده است. اتاق تمام آینه، اتاق زندان، اتاق اشکال ساختمانی و بالاخره اتاق ترسناک سرداب که باید برای لباس خواب کفن پوشید و تا صبح در آن خوابید!

هتل سگ در حال پارس کردن Dog Bark Park Inn

در ایالت آیداهو منطقه کاتن وود، هتلی عجیب به شکل سگ شکاری پا کوتا ساخته شده است که ارتفاع آن بیش از ۱۰ مترمی رسد. نام هتل سوییت ویلی است که می توانید شب را در دل سگ به صبح برسانید و از اقامت در این هتل عجیب لذت ببرید. البته شاید بخواهید در اتاق زیر شیروانی که در قسمت پوزه قرار دارد اقامت کنید، این دیگر کاملا اختیاری است.

هتل زیر دریایی فیجی  Poseidon Undersea Resort, Fiji

شاید تا به حال اسم هتل های زیر آبی به گوشتان خورده باشد اما این یکی کمی عجیب تر است. هتلی در سواحل فیجی وجود دارد که کاملا یک زیر دریایی واقعی است. در این هتل عجیب که در زیر تالاب ‌های مرجانی قرار دارد، ۲۴ سوئیت به همراه امکاناتی مانند استخر، کتابخانه و رستوران فراهم شده که اقامت در آن را رویایی می کند. این هتل در عمق ۱۲ متری زیر اب به نام خدای دریا مشهور است که مسافرانش می توانند با زیردریایی های کوچکتر گشتی در اطراف بزنند!!

میرا میرا در استرالیا Mira Mira, Australia

در محله بوشلند استرالیا هتلی به نام میرا میرا ساخته شده است که از عجایب است. این هتل از سه خانه مجزا تشکیل شده است که صاحبان شخصی آنها را ساخته اند.

یکی از آن ها یک کابین چوبی می باشد که به سبک معماری انتونی گائودی و نئو کلاسیک سورئال ساخته شده است. دیگری یک غار زیرزمینی است که راه ورودی آن دهان یک جن کوچولو می باشد! سومین خانه یک باغ ژاپنی به سبک بوته ای می باشد که از عقب نشینی یک مدرسه ژاپنی ساخته شده است.[/vc_column_text][vc_single_image image=”8304″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”bounceIn”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

هتل جرثقیلی در هلند Crane Hotel, The Netherlands  

در شهر هارلینگتون جرثقیل عظیم بندرگاه قدیمی به شکل هتلی باشکوه اما عجیب طراحی شده است که برای ساختش هزینه زیادی هم صرف کردند. هتل در چند طبقه و دارای آسانسور است که به طرز عجیبی داخل جرثقیل می باشد. طراحی و دکوراسیون داخلی هتل بسیار شیکمی باشد که یک تخت راحت به همراه حمام مجلل می تواند اقامتی متفاوت و جذاب را برای مسافران رقم بزند.

هتل کیمالا- پوکت، تایلند

در روستای ایووک کشورتایلند، هتلی با کلبه‌های کاهگلی وجود دارد که آب و هوای گرمسیری منطقه را قابل تحمل می کند.

استخر، باغ گیاهان بومی، با تراس‌هایی رو به جنگل انبوه در کنار سواحل دریای آندمان می تواند بسیار جذاب و شگفت انگیز باشد. بااقامت در این هتل عجیب که بیشتر شبیه به خانه های بومی روستایی است می توانید در برنامه های مدیتیشن، غواصی، کلاس‌های رزمی و قایق سواری شرکت کنید و لذت ببرید.

هتل لوفوتن اپرا-نروژ

در دامنه کوه‌ های شمالی نروژ یک هتل شگفت انگیز با مساحت ۱۱ هزار مترمربع به شکل مار طراحی شده است کهدارای استخر ابگرم، آپارتمانهای مجهز و سالن آمفی تئاتر است. هتل لوفوتن اپرا در منطقه دورافتاده اسکاندیناوی می باشد که نامش در لیست عجیب ترین هتل های جهان می درخشد!

هتل هلال احمر-باکو، جمهوری آذربایجان

در نزدیکی دریای خزر هتلی زیبا با طراحی عجیبی در ۳۳ طبقه ساخته شده است که متعلق به کشور آذربایجان می باشد. این هتل را یک معمار اهل کره طراحی کرده است که در یک جزیره مصنوعی ساخته شده است و محلی برای اقامت، تجارت و سرگرمی می باشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

مدیریت

مدیریت

آرزوی بهترین ها برای شما
راهنمای مطالعه
ما را در فضا مجازی دنبال کنید
مدیریت

مدیریت

آرزوی بهترین ها برای شما

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
پینترست
لینکدین

جدیدترین مطالب

تور سافاری دبی، یک روز پر از هیجان!

شما با خرید بلیط تور سافاری دبی تفریحات متنوعی را تجربه خواهید کرد. در حقیقت سرگرمی های این تور آنقدر جذاب و هیجان انگیز هستند که گذر زمان را در آن احساس نخواهید کرد. این سرگرمی ها شامل تفریحات رایگان و غیر رایگان می باشند که…

هتل صدف دبی تجربه اقامتی ارزان در شهری مدرن

هتل های بسیاری در دبی افتتاح شده اند که هر یک از آنها بر اساس فاکتورهایی همچون ارزش خدمات ارائه شده به مسافران، امکانات رفاهی و میزان تقاضا بازه قیمتی متفاوتی دارند. در این میان هتل صدف به عنوان ارزان ترین هتل دبی شناخته می شود که…

بهترین بازار نوروزی ایران کجاست؟

در واپسین روز های اسفند ماه بازارچه های نوروزی در سراسر کشور دایر می شوند که برخی از آنها به فروش کالاهای هنری خاص و آنتیک شهرت دارند. ما نیز به بهانه نزدیک شدن به نوروز، تصمیم گرفتیم…

مقاصد سفرهای یک روزه نوروزی

ایام نوروز بهترین زمان برای سفرها ی داخلی محسوب می شود. زیرا در این ایام آب وهوا در اکثر نقاط ایران معتدل و مطبوع است و زیبایی های طبیعت دو چندان می شود. اما با توجه به ازدحام مسافران در تعطیلات نوروز…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *