Sublimotion، ایبیزا، اسپانیا

رستوران گردی به سبک میلیاردرها

راهنمای مطالعه

[vc_section][vc_row][vc_column][vc_column_text]

رستوران گردی به سبک میلیاردرها

علاقه مندان به رستوران گردی و تست طعم های مختلف غذا در دنیا روز به روز در حال افزایش هستند. انسان از کودکی تمایل زیادی برای خوردن غذاهایی دارد که از طعم و رنگ جذابتری برخوردار است . حتی شکل و تزیین غذا در تحریک اشتها نقش اساسی دارد. کارشناسن تغذیه،  رستوران داران و سر آشپزان حرفه ای به خوبی از این موضوع استفاده کرده اند و در نقاط مختلف جهان در مجلل ترین رستورانها غذاهای بی نظیری به مشتری ارائه می دهند.

اگر شما در دسته علاقه مندان به رستوران گردی هستید و می خواهید با مجلل ترین و گران قیمت ترین رستوران های دنیا آشنا شوید تا آخر مقاله با ما بمانید.

Sublimotion، ایبیزا، اسپانیا

در سال ۲۰۱۴ یکی از رستوران های اسپانیا لقب بهترین رستوران را در نوآوری کسب کرد و آن رستوران جایی نبود جزرستوران Sublimotion در ایبیزا. این رستوران را  سرآشپز دو ستاره Paco Roncero می گرداند. سرآشپز خلاق یک منوی تست غذا ترتیب داده تا مشتری بتواند ۲۰ نوع غذای مختلف را تست کند. در این رستوران یک تیم حرفه ای ۲۵ نفره سرویس شام را ارائه می دهند و در قبالش برای هر نفر ۲۰۰۰ دلار پول می گیرند!! شاید بازهم بخواهید به آنجا بروید.

De L’Hotel De Ville، کریسر، سوئیس

شاید خوردن فیله بره، پیاز کنسرو شده با خاویار امپریال و یا صدف زعفرانی در سوییس بتواند خاطره ای دل انگیز برایتان رقم بزند. برای صرف چنین منوی لوکسی بهتر است سری به رستورانHotel De Ville  در شهر Crissier سوئیس بزنید و برای منوی خود ۴۱۵ دلار ناقابل پرداخت کنید. همچنین شما اختیار دارید هرکدام از ۱۱ غذای شیک منو را انتخاب کنید. حلزون پخته شده و آب پرتقال را در بشقاب های سه ستاره فراموش نکنید.

Maison Pic، دروم، فرانسه

در سفر به فرانسه حتما سری به رستوران افسانه ای Maison Pic   بزنید. اینجا توسط خانم آن سوفی پیک اداره می‌شود. او توانسته نشان  سه ستاره میشلن را برای آشپزخانه خود دریافت کند.

منوی ترکیب شده از ۹ بشقاب متنوع شامل  ماهی مدیترانه‌ای، گوشت گوزن مزه دار شده،  آبگوشت زعفرانی، پنیر بز و دسر شکلاتی است حتما یکی از دلپذیرترین خاطرات را برای تان به یادگار می گذارد. البته برای ثبت چنین خاطره ای باید ۴۴۵ دلار کنار بگذارید. شاید اگر بخواهید یک شام دونفره رمانتیک را در فرانسه تجربه کنید، حتما در کیف خود ۱۰۰۰ دلار داشته باشید.

Aragawa، توکیو، ژاپن

Aragawa در ژاپن رستوران جالبی از نظر موقعیت مکانی است چرا که در زیرزمین یک ساختمان اداری قرار دارد ولی چنان دکوراسیونی طراحی کردهاست که حیف تان می آید در آنجا غذایی سفارش ندهید. نکته قابل توجه دیگر این رستوران طبخ غذا از گوشت گاوهایی است که ۲۸ ماه در منطقه ساندا رشد کرده و بزرگ می شوند!! در ساندا حیوانات با معیارهایی خاص پرورش داده می شوند.  صرف یک وعده گوشت این گاوها ۳۷۰ دلار خرج بر می دارد.

Kitcho، کیوتو، ژاپن

این با رهم یکی از مجلل ترین و گرانترینغذاها را در رستوران  Kyoto Kitcho Arashiyama درژاپن می بینید. اینجا با چشم اندازی زیبا برای صرف یک ناهار خوش طعم و دلپذیر گزینه جالب توجهی است. این رستوراندر سال ۱۹۴۸ تاسیس شده و شما را به یاد فیلم های ژاپنی قدیمی می اندازد.  بهترین مواد غذایی در منویی با ۱۰ بشقاب نمی تواند وسوسه برانگیز نباشد. برای صرف این منوی خوش رنگ باید ۳۵۹ تا ۴۴۹ دلار هزینه پرداخت کنید و از ناهار تان لذت ببرید.

Alain Ducasse، لندن، انگلیس

شاید نتوانید تصور کنید در لندن بهترین غذاهای فرانسوی را امتحان کنید ولی با رفتن به رستوران Alain Ducasse در لندن، بهترین  غذاهای فرانسوی را تجربه خواهید کرد. سرآشپز آلن دو کاسه، برای طبخ بی نظیرترین غذاهای فرانسوی مشهور است و با خلاقیت خود در ارائه منوهای جدید موفق به کسب نشان سه ستاره میشلن شده است.  یک وعده متشکل از ۷ بشقاب با قیمت ۳۴۳ دلار هزینه تست غذاهای این رستوران است.

Ithaa Undersea، مالدیو

سفر به جزایر رویایی مادیو همین طوری هم جذابو خاطره انگیز است اما اگر برای صرف یک غذای رویایی به رستوران  Rangali بروید حتما نظرتان درباره تمام تجربیات قبلی تان فرق می کند. اینجا اولین رستوران زیر دریایی در کره  زمین است و شما می توانید نمایی از ۵ متر زیر سطح اقیانوس رادر هنگام صرف غذا تماشا کنید.

غذاهای این رستوران زیر نظر سرآشپز ایتالیایی مارکو آمارون طبخ می شود و شامل منویی با شش وعده غذایی متشکل از غذاهای معاصر اروپایی است که برای هروعده باید ۳۲۰ دلار بپردازید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][/vc_section]

مدیریت

مدیریت

آرزوی بهترین ها برای شما
راهنمای مطالعه
ما را در فضا مجازی دنبال کنید
مدیریت

مدیریت

آرزوی بهترین ها برای شما

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
پینترست
لینکدین

جدیدترین مطالب

تور سافاری دبی، یک روز پر از هیجان!

شما با خرید بلیط تور سافاری دبی تفریحات متنوعی را تجربه خواهید کرد. در حقیقت سرگرمی های این تور آنقدر جذاب و هیجان انگیز هستند که گذر زمان را در آن احساس نخواهید کرد. این سرگرمی ها شامل تفریحات رایگان و غیر رایگان می باشند که…

هتل صدف دبی تجربه اقامتی ارزان در شهری مدرن

هتل های بسیاری در دبی افتتاح شده اند که هر یک از آنها بر اساس فاکتورهایی همچون ارزش خدمات ارائه شده به مسافران، امکانات رفاهی و میزان تقاضا بازه قیمتی متفاوتی دارند. در این میان هتل صدف به عنوان ارزان ترین هتل دبی شناخته می شود که…

بهترین بازار نوروزی ایران کجاست؟

در واپسین روز های اسفند ماه بازارچه های نوروزی در سراسر کشور دایر می شوند که برخی از آنها به فروش کالاهای هنری خاص و آنتیک شهرت دارند. ما نیز به بهانه نزدیک شدن به نوروز، تصمیم گرفتیم…

مقاصد سفرهای یک روزه نوروزی

ایام نوروز بهترین زمان برای سفرها ی داخلی محسوب می شود. زیرا در این ایام آب وهوا در اکثر نقاط ایران معتدل و مطبوع است و زیبایی های طبیعت دو چندان می شود. اما با توجه به ازدحام مسافران در تعطیلات نوروز…

2 پاسخ

  1. سلام، مطالب عالی رو عنوان کردین
    البته این ها تعدای از رستورانهای شیک هستن به جز این موارد هتل های دیگه ای هم هستن که پولدارا ازش استفاده میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *