شیلی

۱۰ مقصد گردشگری که سال ۲۰۲۰ را برایتان متفاوت می کند

راهنمای مطالعه

[vc_row][vc_column][vc_column_text]موارد زیادی برای کشف تجربیات جدید در سال ۲۰۲۰ وجود دارد. این که می خواهید در جزیره ای دورافتاده در ساحل آفریقا استراحت کنید، یا جالب ترین قطارهای آلمان را سوار شوید و یا طبیعت شگفت انگیز آمریکای جنوبی را ببینید.

با این که جهان در سال ۲۰۲۰ دچار تغییر و تحولات عجیبی شده است با این حال ما باید برای دیدن مقاصد زیبا سفر کنیم، دانش خود را در مورد سیاره مان گسترش دهیم و زیبایی های انسان و شگفتی های طبیعی را در سراسر جهان جشن بگیریم.

در این مقاله ۱۰ مکان زیبا و دیدنی جهان را برای سفری حیرت انگیز در سال ۲۰۲۰ به شما معرفی می کنیم.

لس لاگوس، شیلی

اولین مکان دیدنی شیلی است. بازدید از “لس لاگوس” به دور از مراکز شهری مناظر حیرت انگیز و آرامش را به مسافران ارائه می دهد. این منطقه به لطف خورشید گرفتگی کلی، در دسامبر سال ۲۰۲۰ بیشتر از همیشه دیدنی است. در ۱۴ دسامبر، خورشید گرفتگی در ساعت ۱:۰۳ بعد از ظهر در شهر پوکن رخ خواهد داد. این پدیده حیرت انگیز بیش از دو دقیقه طول خواهد کشید. این منطقه از جنوب شیلی به لطف پارک های ملی، آتشفشان ها و فضای باز، بیش از یک بازدید دو دقیقه ای ارزش دارد.

کپنهاگ، دانمارک

کپنهاگ به عنوان پایتخت شادی یکی از شادترین کشورهای جهان شناخته می شود. مدت هاست که این شهر زیبا با فرهنگ دوچرخه سواری، خانه های بازرگانی رنگارنگ، رستوران های حاشیه نشین و روحیه شاد مردمانش برای گردشگران جالب توجه است. در اوایل سال جاری میلادی میدان کنگنس نیتورف، سرانجام پس از یک بسته شدن هفت ساله به دلیل ساخت خط جدید مترو، دوباره افتتاح شد.

روستای ماهیگیری وایکینگ نیز یکی از جاذبه های گردشگری کپنهاک است. بع راحتی می توانید با سیستم بدون راننده و کاملاً اتوماتیک آن Cityringen با ۱۷ ایستگاه جدید و ارتباط با سه “محله پل” ، “Vesterbro” ، “Nrererebro” و “Ostbro” از این منطقه دیدن کنید.

Tivoli Gardens ، دومین پارک تفریحی جهان، به لطف باغ های باشکوه، دریاچه و زمین های بازی، یک جذابیت برتر گردشگری برای همه سنین محسوب می شود.

قدم زدن در Strøget ، یکی از طولانی ترین خیابان های عابر پیاده در اروپا، همچنین بازدید از یکی از رستوران های برتر کپنهاگ و تماشای موزه کپنهاگ بسیار توصیه می شود.

ژرمانیون با ۳ ستاره میشلن یکی از چشمگیرترین هتل ها است و در کنار منوی خوش طعم دهنده متنوع از غذاهای اسکاندیناوی ، منظره ای شگفت انگیز از پارک Fælledparken را نیز ارائه می دهد. همچنین K wonderfuldbyens Fiskebar شگفت انگیز واقع در منطقه Meatpacking می باشد که بهترین غذاهای دریایی را در آن جا پیدا خواهید کرد.

در زمستان، اسکی مصنوعی جدید و شیب اسنوبرد در نیروگاه شهر CopenHill را امتحان کنید. این هتل از چهار دامنه با مناظر متفاوت ، یک پارک آزاد و یک دوره اسلالوم تشکیل شده است که می تواند خاطره انگیزترین سفر را برایتان رقم بزند.[/vc_column_text][vc_single_image image=”8207″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”bounceIn”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

دریای مرده، بحر المیت

به عنوان پایین ترین نقطه روی زمین، منطقه ای خارج از فرکانس رادار هاست. اما بحران آب و هوا باعث شده سطح آب دریا کاهش یابد و باعث شود تا قبل از خشکسالی کامل از آن بازدید کنید.

در مرز فلسطین و اردن، دریای مرده چون تکه ای جواهر می درخشد. در این منطقه درگیری های سیاسی وجود ندارد مسافران با خیالی آسوده می توانند در آب دریای شور شنا کنند. به آرامی پا در دریا بگذارند و چشمان خود را ببندند و احساس کنند که از کنار آب به سمت بالا هل داده می شوند. مقدار نمک در این دریاچه ۸ برابر اقیانوس است و همین موضوع باعث می شود که هیچ موجودی در آن غرق نشود.

دومینیکا

با وجود جنگل های سرسبزدست نخورده، قله های سر به فلک کشیده و رودخانه های عمیق که با پیوند ۳۶۵ رودخانه متلاطم به هم ایجاد شده است و جزیره کارائیب شرقی، دومینیکا را به جزیره طبیعت مشهور کرده است.

این جزیره به مساحت ۲۹۰ متر مربع در سال ۲۰۱۷ از طوفان ماریا صدمات گسترده ای متحمل شد، اما دومینیکا با تعهد به ساخت و سازهای پایدار، مقاوم در برابر آب و هوا و تمرکز مجدد بر عرضه های اکوتوریسم به روزهای پیشین خود بازگشت.

دومینیکا در میان رونق چشمگیر هتل های لوکس، بخش عمده ای از برنامه شهروندی طولانی را توسط سرمایه گذاری صد هزار دلاری اجرایی میکند.ط بق این برنامه می توانید با سرمایه گذاری حداقل ۱۰۰۰۰۰ دلار شهروند دومینیکا شوید.

از جمله ویژگی های جدید لوکس، Cabrits Resort & Spa Kempinski ، اولین استراحتگاه پنج ستاره Dominica با اسپا ۱۸۰۰۰متر مربع و چهار استخر است. هتل هیلتون و ماریوت در حال توسعه هستند و پیاده روی به سمت دومین دریاچه آب گرم جهان بسیار مفرح و هیجان انگیز است.

فومارول طغیان شده از آتشفشان، شنا در استخر زمردی تغذیه شده با آبشار ، واقع در پارک ملی مورن ترویس پیتونس، غواصی در شامپاین ریف که در آن اسفنج های رنگارنگ و موجودات دریایی در مکانی به نام حباب های برخاسته از چشمه های حرارتی آتشفشانی در کف اقیانوس قرار دارند، از جاذبه های دومینیکا می باشد که هرگز فراموش نخواهید کرد.[/vc_column_text][vc_single_image image=”8209″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”bounceIn”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

استونی

در حالی که استونی هنوز هم نمی تواند در سراسر جهان به غذاهای خانگی مشهور باشد اما می خواهد در ۲۰۲۰ رتبه خود را در این زمینه حفظ کند. یک مسابقه آشپزی زنده که به افتخار سرآشپز فرانسوی، پل بوکوز، که در اواخر ماه مه اتفاق می افتد استونی را به مقصد گردشگری جذابی تبدیل می کند. استونی برای یک دهه در نمایش آشپزی شرکت کرده است، اما این اولین بار است که این کشور میزبان این مسابقه بین المللی است.

با داشتن بیش از ۱۰۰ رستوران در راهنمای نوردیک شمالی، استونی به یک مکان ناهار خوری خوب در نوردیک شمالی معروف است. منوی الهام گرفته از طبیعت با قیمت های مناسب ارزش امتحان را دارد.

با وجود صحنه پر رونق و رو به رشد غذا و نوشیدنی ، استونی شاید بخاطر زیبایی و فضاهای طبیعی و گسترده اش شناخته شده تر باشد. علاقه مندان به بیرون از منزل می توانند یک سفر کامل را در اطراف شبکه باتلاق استونی برنامه ریزی کنند. استخرها، قلعه ها، جنگل های باستانی و شهر قدیمی تالین را در سفر به استونی از دست ندهید.

گالوی

گالوی به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا برای سال ۲۰۲۰ نامگذاری شده است. این شهر در غرب ایرلند مکانی برای تبلور هنر است.

سواحل غربی ایرلند از لحاظ تاریخی علاقه منذان زیادی را به خود جلب کرده است. آب و هوا در این منطقه به علت وزش باد اقیانوس اطلس گرمتر است. این سرزمین روستایی است که مردم طبق قوانین خود زندگی می کنند و هنرمندان با زیبایی متعالی منظره صخره ای ترسیم می کنند. پایتخت ایالت گالوی، شهر گالوی، یک محوطه هنری است که در آن bonhomie و جوایز زیادی وجود دارد.

جشنواره ها آزادانه در گالوی برگزار می شوند و گردهمایی های فرهنگی زیادی اجرا می شود. در هر فصلی می توانید از گالوی بازدید کنید و در جشن های غذا ، موسیقی ، تاریخ ، هنر ، ادبیات و طبیعت شرکت کنید.

در سال ۲۰۲۰ رویدادهای فرهنگی پایتخت اروپا در سراسر جهان اتفاق می افتد، از نمایشگاه روز جهانی زن مارگارت اتوود در رویداد ادبی زنان آتلانتیک گرفته تا لومیر گالوی، که در ژانویه سال ۲۰۲۱ با نصب نورهای دیدنی در خیابان های پایتخت برگزار می شود.

جشنواره بین المللی هنر گالوی هر ساله در ماه ژوئیه برگزار می شود و در آگوست سال ۲۰۲۰، مسابقه اسب دوانی برروی شن و ماسه اجرا می گردد.

قرقیزستان

قرقیزستان که از شرق به چین و از غرب به ازبکستان می رسد مانند یک جواهر کاملاً شکل یافته می باشد. به پایتخت “بیشکک” بروید تا جایی که کوههای ناهموار به آبهای شفافناشی از ذوب برف، دریاچه پهناور ایسیک-کول را پدید می آورند تا قرقیزستان را به عنوان سرزمین عجایب ببینید.

در فاصله چند مایل، این منظره از دره های بیابانی و مراتع سرسبز و مرتفع با ارتفاع زیاد برای رقابت با آلپ های اروپا مشهود است. در زمستان، اسکی در اطراف کاراکول لذتبخش است و تابستان ها کوه نوردی و اسب سواری به کوههای تین شان بسیار مفرح و نیروبخش می باشد. در تمام طول سال، شگفتی های زمین شناسی در هر گوشه از این منطقه وجود دارد.

کانیون مریخ، در نزدیکی سواحل جنوبی ایسیک – کول، منظره ای دیدنی از قله های قرمز و دره های خشک است. برای نخستین بار این منطقه به عنوان یک مقصد گردشگری در سال ۲۰۱۹ طی یک سفر اعزامی توسط یک شرکت تور گردشگری بازدید از کاراکول مورد کاوش قرار گرفت.[/vc_column_text][vc_single_image image=”8211″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”bounceIn”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

کیوشو، ژاپن

با آماده شدن توکیو برای میزبانی بازی های المپیک تابستانی سال ۲۰۲۰ ، ژاپن برای آماده سازی هجوم گردشگران سخت تلاش کرده و زیرساخت های سطح بالای خود را بهبود بخشیده است.

اگرچه تمرکز اصلی در توکیو می باشد ، برای کاوش در زیر آب و هوای Kyushu ، که بیش از ۳۶۰۰۰ کیلومتر مربع (حدود ۱۳۹۰۰ مایل مربع) از مناظر خیره کننده ، غذاهای عالی و جاذبه های فرهنگی فراوان را ارائه می دهد ، کمی وقت بگذارید.

کیوشو سومین جزیره ژاپن در جنوب غربی جزیره اصلی هونشو می باشد. برای سفر به این جزیره هیچ کشتی لازم نیست ، زیرا چندین پل و تونل زیر آب این دو جزیره را به هم متصل می کنند و یک سفر پنج ساعته یکپارچه از توکیو را در یکی از قطارهای گلوله مشهور Shinkansen ژاپن تضمین می کنند.

بزرگترین شهر هونشو، فوکوکا است. شهرهای کوچک ساحلی مانند کونیساکی و Beppu به دلیل خیابان های پیچیده و آندسن (چشمه های آب گرم) مشهور هستند.

سپس شهر کوچک حماسه وجود دارد که میزبان جوایز بهترین رستوران ۲۰۲۰ آسیا خواهد بود. این منطقه به دلیل مزارع زیبای برنج و مزارع چای مرغوب معروف است.

اگرچه برنامه بازیهای المپیک ۲۰۲۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان به سال بعد موکول شد، اما کیوشو همجنان یکی از مقاصد گردشگری در سال ۲۰۲۰ است.

کالدونیای جدید

این سرزمین دورافتاده فرانسوی در خارج از کشور، محل استقرار غروب خورشید صورتی و لبه های ساحل ماسه های سفید است. در اواخر سال ۲۰۱۸ ، ساکنان این گروه از جزایر اقیانوس آرام جنوبی رای دادند که آیا باید بخشی از فرانسه باقی بمانند یا به عنوان یک کشور جدید جدا شود؟ از آن پس سوالی در جستجوی گوگل در سراسر جهان آغاز شد: کالدونیای جدید کجاست؟

این گروه از چهار مجمع الجزایر – که به هر حال ، تصمیم گرفتند که در حال حاضر یک قلمرو فرانسوی باقی بمانند – تقریباً در نیمه راه بین فیجی و ساحل کوئینزلند، استرالیا ، در جنوب جزایر سلیمان قرار دارد.

کالدونیای جدید، یا La Nouvelle-Caledonie، در مکانی خاص قرار دارد. با وجود غروب خورشید صورتی و رگه های ساحل ماسه ای سفید، این مکان دور افتاده نسبتاً کم بازدید است.

تنها حدود ۱۰۰۰۰۰ نفر، زندگی ساده ای را در این منطقه زیبا دارند . می توانید در یک B&B شهری بمانید، سپس بعد از ظهر از غواصی یا شنا کردن قبل از لذت بردن از یک وعده غذایی تازه از ماهی لذت ببرید.

سه جزیره Lifou ،Mare و Ouvea مکانی ایده آل برای یادگیری در مورد بومیان کاناک، که پیش از استعمار فرانسه در این منطقه بودند، می باشد. می توانید در مورد آداب و رسوم، جشنواره ها و روش زندگی آنها بیاموزید.[/vc_column_text][vc_single_image image=”8214″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”bounceIn”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

پاراتی و ایله گراند، برزیل

قله های پوشیده از جنگل های بارانی در این محوطه در حدود ۲۵۰ کیلومتری جنوب غربی ریودوژانیرو در یک سرزمین عجایب ساحلی، مقصد بسیار زیبایی برای گردشگری در سال ۲۰۲۰ می باشد.

Paraty، شهرک دوره استعماری است که با هجوم اخیر سرآشپزها و هنرمندان خلاق ایجاد شده است. به پشت نمای سفید و درهای با رنگ روشن در مرکز تاریخی شهر نگاه کنید و گالری های هنری مدرن و رستوران هایی را پیدا می کنید که غذاهای مزرعه را روی میز سرو می کنند.

پیرامون Paraty یک جنگل سرسبز است که یک مکان مهم و حیاتی برای تنوع زیستی است . جایی که مسیرهای پیاده روی در Parque Nacional da Serra da Bocaina می تواند زیستگاه میمون های عنکبوتی پشمی، جاگوارهای براق و ده ها گیاه بومی را کشف کند.

این تنوع زیستی فراتر از ساحل تا ایلها گراند، مسافران آب را با آب زلال خود برای شنا و آشنایی با موجودات دریایی وسوسه می کند. قایق رانی و توقف در کنار درخت نارگیل کج نیز بعداز ظهر شما را رویایی می کند.  برای خرید بلیط هواپیما به سراسر جهان می توانید به تیک بان مراجعه کنید و از سفری راحت و اقتصادی بهره مند شوید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

مدیریت

مدیریت

آرزوی بهترین ها برای شما
راهنمای مطالعه
ما را در فضا مجازی دنبال کنید
مدیریت

مدیریت

آرزوی بهترین ها برای شما

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
پینترست
لینکدین

جدیدترین مطالب

تور سافاری دبی، یک روز پر از هیجان!

شما با خرید بلیط تور سافاری دبی تفریحات متنوعی را تجربه خواهید کرد. در حقیقت سرگرمی های این تور آنقدر جذاب و هیجان انگیز هستند که گذر زمان را در آن احساس نخواهید کرد. این سرگرمی ها شامل تفریحات رایگان و غیر رایگان می باشند که…

هتل صدف دبی تجربه اقامتی ارزان در شهری مدرن

هتل های بسیاری در دبی افتتاح شده اند که هر یک از آنها بر اساس فاکتورهایی همچون ارزش خدمات ارائه شده به مسافران، امکانات رفاهی و میزان تقاضا بازه قیمتی متفاوتی دارند. در این میان هتل صدف به عنوان ارزان ترین هتل دبی شناخته می شود که…

بهترین بازار نوروزی ایران کجاست؟

در واپسین روز های اسفند ماه بازارچه های نوروزی در سراسر کشور دایر می شوند که برخی از آنها به فروش کالاهای هنری خاص و آنتیک شهرت دارند. ما نیز به بهانه نزدیک شدن به نوروز، تصمیم گرفتیم…

مقاصد سفرهای یک روزه نوروزی

ایام نوروز بهترین زمان برای سفرها ی داخلی محسوب می شود. زیرا در این ایام آب وهوا در اکثر نقاط ایران معتدل و مطبوع است و زیبایی های طبیعت دو چندان می شود. اما با توجه به ازدحام مسافران در تعطیلات نوروز…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *