کشتی کروز، هتل مجلل شناور

سفری متفاوت با کشتی کروز، هتل مجلل شناور

تور کشتی کروز یک سفر تمام عیار دریایی است که امکانات بسیار لوکسی را در اختیار مسافران قرار می دهد و برای تمام افراد خانواده مناسب می باشد. کشتی های کروز در واقع نوعی هتل های 5 ستاره سیار بر روی اقیانوس ها و دریاها می باشند که...
راهنمای مطالعه

گردشگرانی که به طبیعت گردی به خصوص دریا نوردی علاقه دارند، با نام کشتی کروز آشنا هستند. کشتی های تفریحی بزرگی که خود تور جداگانه دارند و با سفرهای دریایی هیجان انگیز بهترین خاطرات را برای مسافران رقم می زنند. این کشتی عظیم تفریحی تنها راهِ رفتن به یک سفر بی نظیر دریایی می باشد. تصور کنید در یک کشتی لوکس و مجلل راهی سفری دریایی شوید و با دیدن مناظر جدید، تجربه ای بی نظیر کسب کنید.

سفر کردن همواره با خرید بلیط هواپیما یا قطار اتفاق نمی افتد. خطوط کشتی‌ رانی اقیانوسی نیز مسافران را از یک نقطه به نقطه دیگر منتقل می‌کنند، اما خطوط کشتی رانی کروز یک مسیر رفت و برگشتی در طی دوره چند روزه دارد که مبدا و مقصد سفر یکی است. درآمد سالانه تورهای کشتی کروز بالغ بر ۲۵ بیلیون دلار می باشد!

سفر با کشتی کروز

سفر با کشتی کروز، تفریحی تمام عیار

تور کشتی کروز یک سفر تمام عیار دریایی است که امکانات بسیار لوکسی را در اختیار مسافران قرار می دهد و برای تمام افراد خانواده مناسب می باشد. کشتی های کروز در واقع نوعی هتل های ۵ ستاره سیار بر روی اقیانوس ها و دریاها می باشند که سفری تفریحی و آرامبخش را به علاقه مندان سفر های دریایی هدیه می دهد. امکانات بی نظیری همچون زمین تنیس، بسکتبال، مینی گلف، بازی های ویدیویی، کتابخانه، ایروبیک، سالن بدن سازی، سالن ماساژ و استخر ازجمله امکانات رفاهی و تفریحی کشتی های کروز است.

شاید با خود فکر کنید سفر با کشتی های کروز متعلق به افراد متمول است اما باور کنید هزینه سفر با این کشتی بی نظیر از اقامت در هتل های مشابه ارزانتر تمام می شود.

سفر لوکس - کشتی کروز
تاریخچه کشتی کروز

همزمان با کشف هواپیمای جت در اواخر نیمه دوم قرن بیستم، مسافران علاقه خود را به سفر های دریایی با کشتی های معمولی را از دست دادند و تعداد زیادی از آنها به سمت سفر های هوایی روی آوردند. در این زمان لازم بود تا تمهیداتی در جهت پیشرفت سفرهای دریایی برای بازگرداندن مسافران دریا اندیشیده شود. تا این که با ساخت کشتی های کروز بار دیگر مسافران راههای دریایی به تورهای کشتی کروز علاقه نشان دادند.

این تورها با فراهم آوردن امکانات لازم رفاهی و توقف در مکان های دیدنی و جزایر زیبا موجب محبوب بیت کشتی های کروز شدند. کشتی ها با طراحی فضای بیشتر و ارائه سرویس‌های لوکس و مجلل در فضای باز شبیه به هتل های مجلل شناور بر روی آب بودند. به طوری که توجه جهانیان را به خود جلب کرد. هارمونی دریا به عنوان بزرگترین کشتی کروز جهان با امکانات بسیار مرفه در نزد جهانگردان شناخته شده است.

تاریخچه کشتی کروز

امکانات رفاهی کشتی های کروز

با شرکت در تور کشتی های کروز هیچ کمبودی را احساس نخواهید کرد. از رستوران های عالی با انواع غذاهای خوش طعم و متنوع گرفته تا سالن بازی و استخرهای مجهز یک سفر آرام و لذتبخش را نوید می دهند.

معمولا در کشتی های کروز رستوران‌هایی در عرشه کشتی و در فضای روباز وجود دارند تا مسافران از صرف غذا بر روی عرشه کشتی لذت ببرند. از دیگر امکانات کشتی کروز، مرکز تناسب اندام و باشگاه های ورزشی مدرن، جکوزی، سینما، سالن تئاتر و حتی زمین بازی کودکان می باشد. استخر، سونا، کتابخانه، وان‌های آب داغ، سالن و باشگاه از جمله خدمات بی نظیر این کشتی های تفریحی هستند.

امکانات رفاهی کشتی های کروز

 

در کشتی‌های کروز تور های شاد و مفرح همچون کنسرت خوانندگان معروف، همایش های علمی با اساتید برتر و برنامه های تفریحی شاد برگزار می شود. مسافران با خرید تور کشتی کروز می توانند سفری آرامبخش و سرشار از شادی را تجربه کنند. کشتی های کروز با ارائه انواع خدمات رفاهی، تجهیزات مدرن، تورهای شاد با مناظر زیبا و شگفت انگیز بهترین خاطرات را برای مسافران خلق می کنند و سفری به یادماندنی را برای آنها به ارمغان می آورند. برای خرید تور کشتی کروز به سایت tikban.om و تیم پشتیبانی و مجرب ما مراجعه کنید.

پندار شایسته

پندار شایسته

دنیا مثل یک کتابه و اونایی که سفر نرفتن، تنها یک صفحه این کتاب رو خوندن. (سنت آگوستین) مجله تیک بان کمک می کنه تا شروع سفر باهوش را در کنار هم تجربه کنیم و لذت ببریم. انگیزه سفر، یکی از امیدوار کننده ترین نشانه های زندگی هست، پس امیدوار و مسافر باشید.
پندار شایسته
پندار شایسته
دنیا مثل یک کتابه و اونایی که سفر نرفتن، تنها یک صفحه این کتاب رو خوندن. (سنت آگوستین) مجله تیک بان کمک می کنه تا شروع سفر باهوش را در کنار هم تجربه کنیم و لذت ببریم. انگیزه سفر، یکی از امیدوار کننده ترین نشانه های زندگی هست، پس امیدوار و مسافر باشید.

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
پینترست
لینکدین

جدیدترین مطالب

بزرگترین فستیوال رقص تانگو

بزرگترین فستیوال رقص تانگو در کجا برگزار می شود؟

این فستیوال که بزرگترین رویداد تانگوی جهان به حساب می آید، هر ساله از ۲۳ آگوست تا ۳ سپتامبر (از ۲ تا ۲۳ شهریور) در این شهر برگزار می شود. در این بازه زمانی هزاران رقصنده تانگو از سراسر جهان برای حضور در این جشنواره به بوینوس آیرس می آیند که…

روز ملی امارات

روز ملی امارات محبوب ترین فستیوال دبی

در این روز همه شهرها و خیابانهای امارات متحده عربی با پرچم های این کشور آذین بندی می شوند و ماشینها به رنگ های این پرچم (قرمز، سبز، سفید، سیاه)در می آیند. علاوه بر آن در زمان برگزاری فستیوال استقلال امارات در برج خلیفه دبی…

خوشمزه ترین دسرهای ایرانی

خوشمزه ترین دسرهای ایرانی

شاید شما هم این ضرب المثل (کاچی به از هیچی) را شنیده باشید اما کافیست به ترکیبات تشکیل دهنده این دسر خوشمزه نگاهی بیاندازید تا به اشتباه بودن این ضرب المثل پی ببرید. البته از منابع تاریخی اینگونه برمی آید که کاچی در زمانهای قدیم غذای فقرا بوده است. اما در حال حاضر…

ارزان ترین مراکز خرید همدان

ارزان ترین مراکز خرید همدان کجاست؟

در مراکز خرید ارزان همدان، سوغاتی و انواع اجناس را با مناسب ترین قیمت بیابید. به همین بهانه قصد داریم در مجله تیک بان شما را با بهترین مقاصد بازار گردی در شهر تاریخی هگمتانه و مراکز خرید ارزان همدان آشنا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *