هتل مسکو

بهترین هتل های مسکو از هیلتون تا گلدن رینگ!

مسکو طیف گسترده ای از هتل ها را در همه سطوح قیمتی ارائه می دهد، از هتل های لوکس 5 ستاره گرفته تا هاستل های ارزان قیمت. هنگام انتخاب هتل، باید به بودجه، مکان و امکانات مورد نظر خود توجه کنید. یکی از بهترین هتل های مسکو...
راهنمای مطالعه

مسکو، پایتخت روسیه، شهری پرجنب و جوش و پویا با جاذبه های تاریخی و فرهنگی فراوان است. این شهر یکی از مقاصد زیبا و پرطرفدار برای گردشگرانی است که عاشق طبیعت و تاریخ هستند. اگر قصد دارید به مسکو سفر کنید، گزینه های مختلفی برای اقامت در این شهر خواهید داشت. بنابراین با رزرو هتل مسکو می توانید از اقامتی دلنشین توام با آرامش لذت ببرید.

انواع اقامتگاه های مسکو

برای سفر به روسیه، پهناورترین کشور دنیا می توانید بلیط هواپیما مسکو را تهیه کنید و با اقامت در بهترین هتل های این شهر از سفری به یاد ماندنی و لوکس لذت ببرید. اقامت گاه های متعددی در روسیه برای مسافران در نظر گرفته شده است که طیف های مختلفی از مسافران را در بر می گیرد و نیازشان را پاسخگو می باشد. اگر به دنبال سفر ارزان تر هستید می توانید هتل آپارتمانها و یا هاستل ها را انتخاب کنید. اقامت گاه های مختلف مسکو عبارتند از:

هتل ها: مسکو طیف گسترده ای از هتل ها را در همه سطوح قیمتی ارائه می دهد، از هتل های لوکس ۵ ستاره گرفته تا هاستل های ارزان قیمت. هنگام انتخاب هتل، باید به بودجه، مکان و امکانات مورد نظر خود توجه کنید. هتل های ۴ و ۵ ستاره می توانند سلیقه شما را برای داشتن اقامتی لوکس و راحت جلب کنند.

مسکو روسیه
آپارتمان ها: اجاره آپارتمان می تواند گزینه ای عالی برای کسانی باشد که به دنبال فضای بیشتر و حسی از زندگی محلی هستند. وب سایت های مختلفی مانند Airbnb وجود دارد که می توانید از طریق آنها آپارتمان در مسکو اجاره کنید. اما برایتان راحت تر است که از طریق سایت تیک بان برای اقامت در بهترین هتل های مسکو اقدام کنید.

هاستل ها: هاستل ها ارزان ترین گزینه اقامت در مسکو هستند. آنها معمولاً اتاق های مشترک با حمام مشترک ارائه می دهند. هاستل ها مکانی عالی برای ملاقات با مسافران دیگر و کسب اطلاعات در مورد شهر هستند.

بهترین مناطق مسکو برای اقامت کدامند؟

مسکو به چندین منطقه مختلف تقسیم شده است که هر کدام شخصیت و جاذبه های خاص خود را دارند. برخی از محبوب ترین مناطق برای اقامت عبارتند از:

  • مرکز شهر: مرکز شهر مسکو خانه بسیاری از جاذبه های اصلی شهر مانند میدان سرخ، کاخ کرملین و کلیسای سنت باسیل است. این منطقه همچنین دارای طیف گسترده ای از هتل ها، رستوران ها و مغازه ها است.
  • زابارژیه: منطقه ای تاریخی در غرب مرکز شهر قرار دارد. این منطقه به خاطر خیابان های سنگفرش شده، کافه ها و رستوران های شیک و فضای بوهمی خود شناخته شده است.
  • کیفسکایا: منطقه ای تجاری و مدرن در غرب مسکو است که بسیاری از شرکت های چند ملیتی، هتل های لوکس و مراکز خرید در آن قرار دارد.
  • ساتکولکی: منطقه ای مسکونی در شمال شرقی مسکو می باشد که این منطقه به خاطر فضای آرام، پارک ها و باغ های فراوانش مشهور استو اقامتی لوکس و دلنشین را به شما هدیه می دهد.

بهترین هتل های مسکو

بهترین هتل های ۵ ستاره مسکو

هتل های مسکو آنقدر متنوع هستند که دست شما در انتخاب باز است، از هتل ۵ ستاره گرفته تا هاستل های ارزان قیمت می توانند اقامتی راحت برایتان فراهم کنند. در اینجا چند نمونه از بهترین هتل های ۵ ستاره مسکو آورده شده است:

هتل هیلتون مسکو

این هتل شیک در ساختمانی معروف و شیک واقع شده که با ارائه امکانت لوکس، اقامتی رویایی را برای مسافران فراهم می کند. غذاخوری لوکس، استخر سرپوشیده، میز کار و حمام خصوصی، تلویزیون ماهواره ای، چای و قهوه ساز، وای فای رایگان و … از امکانات رفاهی هتل هیلتون هستند.
این هتل، در فاصله ۵ دقیقه پیاده تا دو ایستگاه مترو ‏Krasnye Vorota‏ و ‏Komsomolskaya‏ که تنها چند ایستگاهی با ‏کرملین فاصله دارند، قرار دارد. بنابراین به راحتی می توانید از جاذبه های گردشگری مسکو دیدن کنید. اینجا یکی از بهترین هتل های مسکو می باشد که در رستوران مجلل ‏Janus‏ انواع غذاهای روسی و بین المللی را در کنار نوشیدنی های متنوعی سرو می کند. این هتل دارای یک باشگاه ورزشی ۲۴ ساعته و استخری سرپوشیده به همراه جکوزی است.‏

هتل هیلتون مسکو

هتل فور سیزن مسکو (Four Seasons Hotel Moscow)

هتل فور سیزن مسکو در ساختمان تاریخی هتل مسکوا در قلب شهر مسکو قرار گرفته که فقط یک دقیقه از کاخ کرملین و میدان سرخ واقع ‏شده است. اینترنت ‏Wi-Fi‏ رایگان و اتاق های شیک که دارای تهویه مطبوع هوا، آیپد، تلویزیون صفحه تخت، دستگاه قهوه ساز و حمام ‏اختصاصی هستند. لوازم بهداشتی رایگان روبرتو کاوالی و سشوار می باشد. این هتل لوکس دارای اتاق ها و سوئیت های زیبا، اسپا، استخر سرپوشیده، رستوران و بار است. داخل اتاق ها میز کار و صندوق امانات ‏نیز موجود است.

‏رستوران ‏Quardrum‏ انواع غذاهای ایتالیایی را سرو می کند و ‏Bystro‏ نیز غذاهای روسی تهیه می کند. این هتل دارای ‏امکاناتی نظیر سالن کنفرانس، انبار برای نگهداری چمدان ها و دستگاه کپی، باشگاه بدنسازی نیز می باشد و خدمات ترنسفر ‏فرودگاهی با هزینه جداگانه ارائه می گردد. ‏

هتل فور سیزن مسکو

هتل لوته مسکو Lotte Hotel Moscow

Lotte Hotel Moscow، هتلی مجلل و ۵ ستاره است که در مرکز خرید و مرکز مالی مسکو قرار گرفته است. میهمانان هتل Lotte Hotel Moscow می توانند از اتاق های راحت و فوق العاده تمیز و مجهز لذت ببرند. این هتل ۵ ستاره دارای اتاق های شیک، اسپای لوکس، ۲ رستوران شیک، بار و تراس روی پشت بام است. کارکنان و پرسنل آموزش دیده هتل لوته مسکو از گردشگران تور مسکو به گرمی، استقبال و میهمان نوازی می کنند.

مسافران و گردشگران تور روسیه می توانند زمانی را در حمام بخار فنلاندی به آرامش سپری کنند.

از مهمترین امکانات هتل لوته مسکو، اتاق هایی با سیستم تهویه مطبوع، سیستم پیش بینی هوا، مینی کافه، سیستم امنیتی، رادیو، دما سنج، یک سیستم هدایتگر، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای و حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی، حوله حمام، دمپایی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان می باشد. از این هتل می توانید با پیاده روی ۱۵ دقیقه ای تا میدان سرخ، کرملین پالاس و تئاتر بولشوی بروید و از جاذبه های گردشگری مسکو لذت ببرید.

برای رزرو هتل مسکو می توانید از سایت تیک بان اقدام کنید.

هتل لوته مسکو

هتل رادیسون کالکشن مسکو

این هتل لوکس ۵ ستاره در تقاطع ‏Kutuzovskiy Prospekt‏ و ‏Novy Arbat‏ واقع شده است که از امکانات خوبی برای اقامت یک سبک ‏استالینی را برای مسافران فراهم می کند. امکانات این هتل شامل ‏WiFi‏ رایگان، استخر سرپوشیده و اسپا می باشد که دارای دکوری زیبا و مبلمانی کلاسیک هستند.
اتاق ها با فضای نشیمن مجزا که ‏مجهز به تلویزیون صفحه تخت هستند اقامتی راحت را برایتان فراهم می کند. رستوران‏Veranda ‎‏ غذاهای مدیترانه ای و کلاسیک بین المللی را سرو می کند و رستوران ‏Farsi، منوی غذای ایرانی ارائه می ‏دهد. همچنین خدمات ‏ماساژ، زمین تنیس و زمین پاتیناژ در طول زمستان در دسترس مهمانان است. پیاده روی در طول ‏رودخانه ی ‏Moskva ‎‏ در تمام طول سال امکان پذیر است.‏

کرملین و میدان سرخ در فاصله ۳.۵ کیلومتری از هتل واقع شده اند که می توانید در چند دقیقه خود را به آن برسانید.

هتل رادیسون کالکشن مسکو

هتل گلدن رینگ (Golden Ring) مسکو

این هتل ۵ ستاره در ساختمانی بلند واقع شده است که اتاق های لوکس آن با دکوراسیون کلاسیک، حس آرامش را به شما هدیه می دهد. هتل دارای ۲ رستوران با چشم انداز پانوراما در فضایی شیک با ارائه انواع غذاهای روسی و بین المللی است که لحظات شادی را برای تان فراهم می کند. رستوران Misato غذاهای ژاپنی سرو می کند و در کافه ی Diamond می توانید نوشیدنی سفارش دهید. سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان، حمام مرمرین با حوله، کفش راحتی و غیره از امکانات متنوع این هتل ۵ ستاره می باشد.

با اقامت در این هتل می توانید خود را در عرض ۱۰ دقیقه به میدان سرخ مسکو و یا کاخ کرملین برسانید.

هتل گلدن رینگ (Golden Ring) مسکو

نکات مهم در رزرو هتل مسکو

هنگام انتخاب هتل، به موارد زیر توجه کنید:

  • بودجه: قیمت هتل ها در مسکو می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. قبل از شروع جستجو، بودجه خود را تعیین کنید.
  • مکان: مسکو شهری بزرگ است و هتل ها در مناطق مختلف شهر واقع شده اند. به این فکر کنید که می خواهید در کدام منطقه اقامت داشته باشید.
  • امکانات: برخی از هتل ها دارای امکاناتی مانند اسپا، استخر، مرکز تناسب اندام و رستوران هستند. به این فکر کنید که چه امکاناتی برای شما مهم است!
پندار شایسته

پندار شایسته

دنیا مثل یک کتابه و اونایی که سفر نرفتن، تنها یک صفحه این کتاب رو خوندن. (سنت آگوستین) مجله تیک بان کمک می کنه تا شروع سفر باهوش را در کنار هم تجربه کنیم و لذت ببریم. انگیزه سفر، یکی از امیدوار کننده ترین نشانه های زندگی هست، پس امیدوار و مسافر باشید.
راهنمای مطالعه
ما را در فضا مجازی دنبال کنید
پندار شایسته
پندار شایسته
دنیا مثل یک کتابه و اونایی که سفر نرفتن، تنها یک صفحه این کتاب رو خوندن. (سنت آگوستین) مجله تیک بان کمک می کنه تا شروع سفر باهوش را در کنار هم تجربه کنیم و لذت ببریم. انگیزه سفر، یکی از امیدوار کننده ترین نشانه های زندگی هست، پس امیدوار و مسافر باشید.

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
پینترست
لینکدین

جدیدترین مطالب

سفر به کره شمالی

سفر به کره شمالی، لذت یا اسارت؟!

کره شمالی یکی از جالب ترین کشورهاست که قطعا سفر به آن تجربه منحصر به فردی است. سفر به کره شمالی شبیه به هیچ کشور دیگری نیست؛ در ادامه درباره عجایب این کشور بیشتر صحبت خواهیم کرد. سوای از مباحث سیاسی کره شمالی، مردم این کشور در شرایط خاصی زندگی می کنند که ممکن است دانستن آن برایتان جالب باشد. اما…

محرم در اصفهان

آداب و رسوم محرم در اصفهان

اهالی نصف جهان هم از دوران صفویه تاکنون هر ساله در دهه اول محرم، شهر را سیاه پوش و بساط عزاداری مفصلی را بر پا می کنند. از همین رو آداب و رسوم محرم در اصفهان، جذابیت بسیاری برای گردشگران داخلی و خارجی دارد. در مجله تیک بان قصد داریم شما را با زیباترین مناسک حسینی در شهر گنبدهای فیروزه ای آشنا کنیم…

مراسم قالیشویان

مراسم قالیشویان مشهد اردهال

مراسم قالیشویان یکی از مشهورترین آیین های مذهبی در کشور می باشد که در سال ۲۰۱۲ توسط یونسکو به ثبت رسید. این مراسم تنها مناسب مذهبی تعیین شده بر اساس تقویم شمسی در ایران است که قدمت برگزاری آن به ۵۷ سال پس از هجرت پیامبر بازمی گردد….

جزایر جیمز باند

جزایر جیمز باند کجاست؟

جزایر جیمز باند یا همان خائو فینگ کان، مجمع الجزایری از جزایر کوچک هستند که در خلیج فانگ نگا در نزدیکی پوکت تایلند قرار دارند. این جزایر به دلیل طبیعت بی نظیر و چشم نوازشان بسیار مشهور هستند به طوری که هر ساله میلیونها گردشگر را…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *