ارزان ترین مراکز خرید همدان

ارزان ترین مراکز خرید همدان کجاست؟

در مراکز خرید ارزان همدان، سوغاتی و انواع اجناس را با مناسب ترین قیمت بیابید. به همین بهانه قصد داریم در مجله تیک بان شما را با بهترین مقاصد بازار گردی در شهر تاریخی هگمتانه و مراکز خرید ارزان همدان آشنا کنیم.
راهنمای مطالعه

همدان یکی از قدیمی ترین شهرهای جهان محسوب می شود که در شمال غرب ایران قرار دارد. این شهر که اولین پایتخت ایران باستان به شمار می رود، در سال ۱۳۸۵ از سوی سازمان میراث فرهنگی به عنوان پنجمین مقصد محبوب گردشگری در جهان شناخته شد. زیرا بناها و اماکن تاریخی، مناظر بکر و طبیعی و تفرجگاه های محلی آن نظیر آرامگاه ابن سینا، غار علیصدر و مجتمع توریستی گنجنامه در نزد گردشگران داخلی مشهور هستند.

ولی کمتر کسی پیدا می شود که لذت بازار گردی و خرید ارزان در این مقصد را تجربه کرده باشد. در حالی که شما می توانید در مراکز خرید ارزان همدان، سوغاتی و انواع اجناس را با مناسب ترین قیمت بیابید. به همین بهانه قصد داریم در مجله تیک بان شما را با بهترین مقاصد بازار گردی در شهر تاریخی هگمتانه و مراکز خرید ارزان همدان آشنا کنیم.

بازار سنتی امام خمینی، بهترین مکان برای خرید سوغاتی

سفر رفتن بدون خرید سوغات لطفی ندارد. زیرا تنها یادگاری هایی که از سفر شما باقی می مانند، عکسها و سوغاتی هایتان هستند. انواع ظروف سفالی، منسوجات چرمی، ظروف مسی، خشکبار و شیرینی های سنتی از جمله محبوب ترین سوغاتی های این مقصد گردشگری هستند که می توان آنها را با ارزان ترین قیمت از بازار سنتی همدان تهیه نمود.

بازار سنتی امام خمینی

سبک معماری بازار تاریخی همدان

بازدید از این بازار سنتی خوش رنگ و لعاب هم فال و هم تماشاست. چون شما علاوه بر خرید ره آورد برای عزیزان تان، از تماشای سبک معماری ایرانی و اسلامی آن لذت خواهید برد.
این مکان دارای ۴۰ راسته، سه کاروانسرا (کاروانسرا گلشن، شریفیه، میرزا کاظم) و یک مسجد جامع می باشد که به سیاق معماری صفوی ساخته شده اند. بنابراین با توجه به وسیع بودن بازار سنتی همدان، شما می بایست یک نصفه روز را به بازار گردی و گشت و گذار در آن اختصاص دهید.

نشانی: همدان –محدوده خیابان اکباتان –خیابان بابا طاهر –بازار تاریخی امام خمینی
ساعات و روزهای کاری: از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۸ الی ۲۱ –جمعه ها و ایام تعطیل رسمی ساعت ۹ صبح الی ۱۴
روش های دسترسی: تاکسی و اتوبوس

پیاده راه بوعلی سینا، ارزان اما متنوع

این مکان که در لیست مراکز خرید ارزان همدان رتبه دوم را به خود اختصاص داده، در میان بانوان همدانی به عنوان بورس لوازم آرایشی و بهداشتی و البسه شناخته می شود. چون در این پیاده راه که تا چند سال پیش خیابان بوعلی پایین نامیده می شد، عمده فروشان در محیطی رقابتی مشغول به فعالیت و کسب روزی هستند. در چنین شرایطی که صدها دکان و چندین پاساژ در کنار یکدیگر قرار دارند، قطعا مشتری از حق انتخاب بالایی برخوردار خواهد شد.

پیاده راه بوعلی سینا

ورود ماشین مطلقا ممنوع!

با توجه به ممنوعیت ورود ماشین به این پیاده راه سنگفرشی، می بایست وسوسه خود را جهت خریدن تمام اجناس بازار کنترل نمایید.چون در غیر این صورت باید با پای پیاده کوله باری از خریدهای خود را لنگ لنگان حمل کنید. البته دو پارکینگ طبقاتی به نامهای سینا و مهستان در خیابان مجاور به چشم می خورند که در آنها امکان پارک خودرو با پرداخت هزینه برای شما وجود دارد.
علاوه بر آن در تمام طول مسیر پیاده راه بوعلی سینا، خودروهای مخصوصی در رفت و آمد هستند که در صورت خستگی می توان سوار آنها شد. از همین رو نه تنها جوان ترها، بلکه سالمندان نیز از گشت و گذار در این پیاده راه لذت خواهند برد. پاساژ میلاد، مهستان، وحدت و پایتخت از ارزان ترین مراکز خرید پیاده راه بوعلی سینا هستند که با مراجعه به آنها خرید اقتصادی و مقرون به صرفه ای را تجربه خواهید کرد.

آدرس: مرکز شهر همدان –خیابان امام خمینی (ره )
ساعات کاری: همه روزه ۹ صبح الی ۹ شب به استثنا عاشورا و تاسوعا

پاساژ شهر آرا، بهترین مرکز خرید ارزان همدان برای خانمها

این مرکز خرید که محبوبیت ویژه ای در میان بانوان دارد، بورس اصلی لباس مجلسی همدان به حساب می آید. در پاساژ شهر آرا که در لیست بزرگ ترین پاساژهای همدان جای گرفته، می توان انواع لباس شب و عروس ایرانی و خارجی را با بازه های قیمتی متفاوت یافت. به همین دلیل روحیه شما بعد از رفتن به این مکان و روبرو شدن با تازه عروس و دامادهایی که با چهره های خندان و بشاش و شوق و ذوق قصد خرید لباس عروسی را دارند، حسابی عوض خواهد شد.

پاساژ شهر آرا

شهر آرا، یک مرکز خرید تمام عیار

پاساژ شهر آرای همدان که چهار طبقه دارد ،علاوه بر برخورداری از واحدهای تجاری و مغازه های متنوع دارای یک کافه رستوران سنتی به نام بام سبز و یک شهر بازی کوچک برای کودکان می باشد که همین امر خرید کردن را برای مادران آسان تر و لذتبخش تر کرده است. از سوی دیگر با توجه به واقع شدن این محل در نزدیکی آرامگاه بوعلی سینا پس از بازار گردی می توانید از مقبره این عالم بزرگ دیدن کنید.

آدرس: همدان –محله بوعلی سینا _خیابان زبیده خاتون –سر چهارراه بیمه
ساعات کاری: همه روزهای هفته از ۱۰ صبح الی ۲۲ به استثنا ایام سوگواری سیدالشهدا

اگرچه با مراکز خرید ارزان همدان آشنا شدید، ولی برنامه ریزی برای سفر اقتصادی تنها به خرید سوغاتی های قیمت مناسب محدود نمی شود. بلکه با خرید بلیط هواپیما تهران همدان از سایت تیک بان با پایین ترین نرخ فرصت سفر ارزان به همدان را به خود هدیه خواهید داد.

دلارام حیدری

دلارام حیدری

نویسندگی بخشی از وجودم و سفر عشق من است تا روایتگر جای جای جهان باشم...
دلارام حیدری
دلارام حیدری
نویسندگی بخشی از وجودم و سفر عشق من است تا روایتگر جای جای جهان باشم...

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
پینترست
لینکدین

جدیدترین مطالب

بزرگترین فستیوال رقص تانگو

بزرگترین فستیوال رقص تانگو در کجا برگزار می شود؟

این فستیوال که بزرگترین رویداد تانگوی جهان به حساب می آید، هر ساله از ۲۳ آگوست تا ۳ سپتامبر (از ۲ تا ۲۳ شهریور) در این شهر برگزار می شود. در این بازه زمانی هزاران رقصنده تانگو از سراسر جهان برای حضور در این جشنواره به بوینوس آیرس می آیند که…

روز ملی امارات

روز ملی امارات محبوب ترین فستیوال دبی

در این روز همه شهرها و خیابانهای امارات متحده عربی با پرچم های این کشور آذین بندی می شوند و ماشینها به رنگ های این پرچم (قرمز، سبز، سفید، سیاه)در می آیند. علاوه بر آن در زمان برگزاری فستیوال استقلال امارات در برج خلیفه دبی…

خوشمزه ترین دسرهای ایرانی

خوشمزه ترین دسرهای ایرانی

شاید شما هم این ضرب المثل (کاچی به از هیچی) را شنیده باشید اما کافیست به ترکیبات تشکیل دهنده این دسر خوشمزه نگاهی بیاندازید تا به اشتباه بودن این ضرب المثل پی ببرید. البته از منابع تاریخی اینگونه برمی آید که کاچی در زمانهای قدیم غذای فقرا بوده است. اما در حال حاضر…

ارزان ترین مراکز خرید همدان

ارزان ترین مراکز خرید همدان کجاست؟

در مراکز خرید ارزان همدان، سوغاتی و انواع اجناس را با مناسب ترین قیمت بیابید. به همین بهانه قصد داریم در مجله تیک بان شما را با بهترین مقاصد بازار گردی در شهر تاریخی هگمتانه و مراکز خرید ارزان همدان آشنا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *