مراکز خرید ارزان دبی

مراکز خرید ارزان دبی

با توجه به اینکه سوغاتی خریدن یکی از عادتهای دیرینه ما ایرانیان می باشد، می بایست ارزان ترین مراکز خرید دبی را پیش از سفر به این مقصد بشناسیم. ما در مجله تیک بان شما را با این بازارها آشنا خواهیم کرد تا از سفر اقتصادی به مدرن ترین شهر جهان لذت ببرید...
راهنمای مطالعه

امروزه اکثر توریستها دبی را به عنوان یک مقصد لوکس گردشگری می شناسند که سفر به آن تنها با صرف هزینه های بالا امکان پذیر است. اما باید بدانید که نرخ خدمات گردشگری در این شهر بسیار متغیر است و با کمی جستجو در این شهر هتل ها، اماکن تفریحی و مراکز خریدارزان قیمت را خواهید یافت. با توجه به اینکه سوغاتی خریدن یکی از عادتهای دیرینه ما ایرانیان می باشد، می بایست ارزان ترین مراکز خرید دبی را پیش از سفر به این مقصد بشناسیم.

ما در مجله تیک بان شما را با این بازارها آشنا خواهیم کرد تا از سفر اقتصادی به مدرن ترین شهر جهان لذت ببرید.

بازار دراگون مارت، ارزان ترین بازار دبی

هر کجا که حرفی از صنعت و تجارت به میان می آید، ردپای چینی ها در آن به چشم می خورد. دبی نیز از این قاعده مستثنا نیست و در سالهای اخیر به دلیل توسعه شهر سازی نیروهای کاری بسیاری از چین به دبی مهاجرت کردند.

این مهاجران در این شهر مرکز خرید نسبتا بزرگی به نام (دراگون) راه اندازی کرده اند که اجناس دست ساز خود را در آن عرضه می کنند. از آنجایی که اژدها نماد اصلی کشور چشم بادامی هاست، این بازار به شکل یک مارپیچ عظیم الجثه با سر اژدها طراحی شده است بنابراین شما برای خرید سوغاتی و کالاهای چینی می بایست در پیچ و خم پیکر اژدها قدم بزنید.

بازار دراگون مارت

از بازار چینی ها چه چیزی بخریم؟

رفتن در دل اژدها به خرید کالاهای متنوع و قیمت مناسب این بازار می ارزد. زیرا شما در این بازار می توانید انواع کیف و کفش، بدلیجات، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی و دکوری های دست ساز چین و تایلند را با پایین ترین قیمت بیابید.

همچنین در فود کورت این مجتمع شانس امتحان کردن خوشمزه ترین غذاهای چینی و آشنایی با آداب و رسوم و فرهنگ غذایی این کشور را خواهید داشت. پس اگر از تست کردن طعم غذاهای بین المللی لذت می برید، بازدید از این مرکز خرید را در برنامه های بازار گردی خود بگنجانید. چون علاوه بر تست کردن غذاهای محلی چین، در هایپر مارکت این مجموعه به انواع میوه ها، خوراکی ها و تنقلات عجیب و غریب این کشور دسترسی خواهید داشت.

  • آدرس: دبی – خیابان شیخ محمد زاید – تقاطع  ۵ – بازار چینی
  • ساعات کاری: همه روزه ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

بازار الکرامه، بهترین مکان برای خرید سوغاتی های سنتی

بسیاری از گردشگران با سوغاتی های دبی آشنا نیستند ولی دست سازه های اهالی این شهر صحرایی واقعا جذاب و چشم نواز هستند. سوغات و صنایع دستی های این مقصد گردشگری شامل انواع عود و بخورات، البسه سنتی عربی، ادویه های تند، سرویس های مسی، محصولات سفالی و شیرینی ها و شکلاتهای محلی می شوند.

اما این کالاهای بومی معمولا در بازارهای لوکس و مراکز خرید گران قیمت به سادگی یافت نمی شوند و برای تهیه ی آنها باید به بازارهای محلی و مراکز خرید کوچک و بومی به ویژه بازار الکرامه سر بزنید.

بازار الکرامه

از بازار الکرامه چه سوغاتی بخریم؟

بازار الکرامه یکی از ارزان ترین مراکز خرید دبی محسوب می شود که دکانهای آن علاوه بر محصولات محلی، محصولات بین المللی نظیر لوازم جانبی، لوازم الکترونیکی و پوشاک برندهای اکونومی (اقتصادی) را عرضه می کنند. از سوی دیگر با توجه به واقع شدن این بازار در منطقه الکرامه، به شما پیشنهاد می کنیم پس از خرید از این بازار گشتی هم در این محله بزنید.

چون در این محله به دلیل تنوع فرهنگی و زندگی مسالمت آمیز هندی ها و پاکستانی ها در کنار یکدیگر، فرصتی برای تست کردن غذاهای آسیایی در رستوران های آن پیدا خواهید کرد. قرار گرفتن ارزان ترین هتل های دبی در منطقه الکرامه نیز موجب هجوم گردشگران به این محل شده است. به همین دلیل در هنگام قدم زدن در محله الکرامه باید به دقت از کیف و وسایل گرانبهای خود محافظت کنید تا طعمه ی دزدها نشوید.

  • آدرس: دبی – منطقه الکرامه – بازار الکرامه
  • ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

سیتی سنتر دیره، یکی از قدیمی ترین و ارزان ترین مراکز خرید دبی

این مرکز خرید که اکنون ۳۸۰ باب مغازه و امکانات رفاهی قابل توجهی را در خود جای داده، همزمان با نخستین سالهای رشد و توسعه شهری دبی ساخته شد. سیتی سنتر دیره که در سال ۱۹۹۵ ساخته شد، هنوز هم در میان گردشگران به عنوان محبوب ترین مرکز خرید دبی شناخته می شود. زیرا آنها با خیالی آسوده در حین خرید می توانند کودکان خود را به شهر بازی مجیک پلنت (واقع در این مجموعه) بسپارند.
هایپر مارکت این مجموعه هم با دارا بودن بیش از ۸۰ هزار نوع اقلام خوراکی و غیر خوراکی با قیمت مناسب، بهترین مکان جهت خرید سوغاتی برای عزیزانتان به حساب می آید. البته برخی از برندهای معروف و گران قیمت جهان نظیر ویکتوریا سکرت، ریوولی و مک در این مرکز خرید شعبه فعال دارند.
خدماتی که سیتی سنتر دیره به مشتریان خود عرضه می دهد، بسیار متنوع و گسترده هستند. از جمله مهم ترین این خدمات می توان به ترانسفر (سرویس رفت و برگشت) رایگان، پارکینگ مجانی تا ۳ ساعت، کارواش و خدمات خودرو، کلینیک تخصصی پزشکی، بانک و تورهای گردشگری به همراه تور لیدر محلی بهره ببرید.

  • نشانی: امارات متحده عربی – دبی – خیابان هشتم
  • ساعات کاری: ۱۰ صبح الی ۱۲ شب

سیتی سنتر دیره

نکات طلایی خرید در دبی

خرید از ارزان ترین مراکز دبی نکات و خرده کاریهایی دارد که باید آنها را به خاطر بسپارید.

در طول سال دو فستیوال بزرگ تخفیف در دبی بر پا می شود که یکی از آنها در اوایل زمستان (ژانویه) و دیگری در اوج گرمای تابستان است. در این ایام همه ی بازارها و مراکز خرید سطح شهر دبی،کالاهای خود را با تخفیفات ویژه و باور نکردنی عرضه می کنند.

به همین دلیل ما به شما توصیه می کنیم بلیط هواپیما تهران دبی خود را برای سفر در این ایام از مدتی قبل از طریق سایت تیک بان رزرو نمایید. زیرا در غیر این صورت با تکمیل ظرفیت پروازهای این مسیر و هجوم مسافرانی که به قصد خرید در فستیوال به این شهر سفر می کنند، مواجه خواهید شد.

در ارزان ترین مراکز خرید دبی بر خلاف مراکز خرید لوکس امکان تخفیف گرفتن و چانه زنی برای شما وجود دارد. البته باید این کار را به شیوه حرفه ای انجام دهید تا فروشنده معامله را بر هم نزند. پس پیش از سفر به دبی، حتما اطلاعات مختصری را درباره فرهنگ، آداب و رسوم و نحوه معاشرت با مردم دبی کسب کنید تا مسافرت خاطره انگیزی را تجربه نمایید.

دلارام حیدری

دلارام حیدری

نویسندگی بخشی از وجودم و سفر عشق من است تا روایتگر جای جای جهان باشم...
دلارام حیدری
دلارام حیدری
نویسندگی بخشی از وجودم و سفر عشق من است تا روایتگر جای جای جهان باشم...

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
پینترست
لینکدین

جدیدترین مطالب

بزرگترین فستیوال رقص تانگو

بزرگترین فستیوال رقص تانگو در کجا برگزار می شود؟

این فستیوال که بزرگترین رویداد تانگوی جهان به حساب می آید، هر ساله از ۲۳ آگوست تا ۳ سپتامبر (از ۲ تا ۲۳ شهریور) در این شهر برگزار می شود. در این بازه زمانی هزاران رقصنده تانگو از سراسر جهان برای حضور در این جشنواره به بوینوس آیرس می آیند که…

روز ملی امارات

روز ملی امارات محبوب ترین فستیوال دبی

در این روز همه شهرها و خیابانهای امارات متحده عربی با پرچم های این کشور آذین بندی می شوند و ماشینها به رنگ های این پرچم (قرمز، سبز، سفید، سیاه)در می آیند. علاوه بر آن در زمان برگزاری فستیوال استقلال امارات در برج خلیفه دبی…

خوشمزه ترین دسرهای ایرانی

خوشمزه ترین دسرهای ایرانی

شاید شما هم این ضرب المثل (کاچی به از هیچی) را شنیده باشید اما کافیست به ترکیبات تشکیل دهنده این دسر خوشمزه نگاهی بیاندازید تا به اشتباه بودن این ضرب المثل پی ببرید. البته از منابع تاریخی اینگونه برمی آید که کاچی در زمانهای قدیم غذای فقرا بوده است. اما در حال حاضر…

ارزان ترین مراکز خرید همدان

ارزان ترین مراکز خرید همدان کجاست؟

در مراکز خرید ارزان همدان، سوغاتی و انواع اجناس را با مناسب ترین قیمت بیابید. به همین بهانه قصد داریم در مجله تیک بان شما را با بهترین مقاصد بازار گردی در شهر تاریخی هگمتانه و مراکز خرید ارزان همدان آشنا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *