تور سافاری کیش یا آدرنالین خالص؟

مجموعه سافاری کیش یکی از جذابترین اماکن تفریحی این جزیره است که گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند و در حال حاضر سافاری پارک کیش با برخورداری از آیتم های تفریحی متنوع، به بهترین مکان برای تفریح خانواده ها تبدیل شده است...
راهنمای مطالعه

مجموعه سافاری کیش یکی از جذابترین اماکن تفریحی این جزیره است که گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند. این مجموعه که ۵۰ هکتار مساحت دارد، نوعی صحرای مصنوعی محسوب می شود. در واقع در سال ۱۳۹۲ شرکت سافاری به منظور افزایش پتانسیل های گردشگری کیش و به تقلید از سافاری دبی این محل را احداث کرد. در حال حاضر سافاری پارک کیش با برخورداری از آیتم های تفریحی متنوع، به بهترین مکان برای تفریح خانواده ها تبدیل شده است. اگر شما نیز قصد بازدید از این مکان مهیج را دارید در ادامه با مجله تیک بان همراه شوید.

تفریحات سافاری کیش

شما با خرید بلیط تور سافاری کیش می توانید از ۲۵ تفریح مهیج و متنوع لذت ببرید. این تفریحات عبارتند از:

آفرود

تور سافاری بدون آفرود هیچ معنایی ندارد. اصلا مگر رفتن به صحرا بدون پریدن از روی تپه های شنی با لندکروز می تواند لذتبخش باشد؟ توصیه می کنیم این تفریح را به هیچ عنوان از دست ندهید. آفرود کیش در یک مسیر حدودا ۵ کیلومتری و بر روی شن ها انجام می شود و بسیار مهیج و لذتبخش است.

شرایط سنی :۷ تا ۷۰ سال
مدت زمان آفرود :۱۰ تا ۱۵ دقیقه
ظرفیت: ۶ نفر

بانجی شوتینگ

بانجی شوتینگ یکی از جدیدترین تفریحات این مجموعه محسوب می شود که شما را یاد بازی انگری بردز می اندازد. اما اینجا این شمایید که به آسمان پرتاب می شوید و خبری از پرنده های عصبانی رنگارنگ نیست. البته جای نگرانی نیست! چون با وجود تجهیزات ایمنی و کمربند مخصوص قرار نیست به زمین کوبیده شوید.

بانجی شوتینگ
مدت زمان بازی: ۱۰ دقیقه
نوع بازی: فردی
رده سنی: ۱۵ سال به بالا (برای افراد سالمند ،بانوان باردار وبیماران قلبی به هیچ عنوان مناسب نیست)
وزن مورد تایید: افراد زیر ۴۵ کیلو و بالای ۹۰ کیلو مجاز به استفاده از این بازی نیستند.

پینت بال

مجموعه سافاری کیش دارای بزرگترین باشگاه پینت بال در این جزیره است. در این باشگاه لباس مخصوص و تفنگ بازی با ۵۰ گلوله رنگی در اختیار شما قرار می گیرد تا به مهیج ترین نبرد زندگیتان بروید. البته از آنجایی که این بازی به صورت گروهی انجام می شود، حتما باید به همراه همسفران تان سالن پینت بال را رزرو نمایید.

مدت زمان بازی: ۲ ساعت (تا تمام شدن تیرها)
تعداد نفرات: ۲ الی ۱۶ نفر
رده سنی: ۸ سال به بالا

بانجی جامپینگ

هیچ چیز هیجان انگیز تر از پرش از ارتفاع نیست. به همین منظور در سافاری پارک کیش امکان تجربه کردن بانجی جامپینگ (پرش از ارتفاع) به صورت ایمن فراهم شده است. اما در صورتی که فوبیای ارتفاع دارید، این تفریح را کلا فراموش کنید.

مدت زمان: ۵ تا ۱۰ دقیقه
وزن مجاز: بین ۳۵ تا ۱۵۰ کیلوگرم
نوع فعالیت:فردی

هرم مومیایی

آیا از تماشای فیلمهای ترسناک لذت می برید؟ پس حتما به هرم مومیایی در پارک سافاری کیش سر بزنید. در این هرم شما باید از مسیر ۱۰۰ متری پر وپیچ و خمی عبور کنید که شباهت زیادی به اهرام ثلاثه مصر دارد. همچنین در طول این مسیر رباتها و شخصیتهای ترسناک به وحشتناک ترین حالت ممکن از شما استقبال می کنند و آدرنالین خونتان را بالا می برند.

مدت زمان : ۱۵ دقیقه
نوع بازی : فردی وگروهی
سن مناسب:۱۰ سال به بالا (این تفریح به افراد مبتلا به بیماریهای قلبی به هیچ عنوان توصیه نمی شود)

کارتینگ

پیست کارتینگ تنها جایی است که در آن سرعت بالا و نقض قوانین راهنمایی و رانندگی مجاز است. علاوه بر آن شما برای ماشین سواری در پیست کارتینگ سافاری کیش نیازی به گواهینامه ندارید و کلاه ایمنی و تجهیزات موردنیاز به‌صورت رایگان به شما داده می شود. پس بدون هیچ گونه نگرانی با حداکثر سرعت در پیست کارتینگ برانید و از هیجان لبریز شوید.

کارتینگ
حداقل سن:۱۰ سال (افراد زیر ۱۶ سال باید به همراه والدین در پیست کارتینگ حضور یابند)
حداقل قد:۱۴۰ سانتی متر
مدت زمان استفاده: ۵ دور
تعداد نفرات: ۱ تا ۲ نفر

واقعیت مجازی

با وجود عینک واقعیت مجازی می توان بدون هیچ گونه حرکت فیزیکی به دنیاهای گوناگون سفر کرد. پس اگر قصد سفر به عجیب ترین و ناشناخته ترین اماکن را دارید، حتما سری به غرفه واقعیت مجازی بزنید؛ قطعا پشیمان نخواهید شد.

حداقل سن: ۳ سال به بالا
زمان مورد نیاز:۱۰ الی ۱۵ دقیقه
نوع تفریح:فردی

تور باگی

باگی به ماشینهای مخصوص صحرا گفته می شود که به راحتی از روی شن ها عبور می کند. شما هم با خرید بلیط تور باگی می توانید در حین باگی سواری از تماشای مناظر طبیعی وحیات وحش این جزیره لذت ببرید.

ظرفیت: ۲ نفر
مدت زمان: ۱۰-۱۲ دقیقه
تعداد نفرات: ۲ نفر
شرایط جسمی: قد بالای ۱۴۵ سانتی متر و وزن زیر ۹۰ کیلوگرم

پیست موتور سواری

پارک سافاری کیش کلسیونی از موتورها را در خود جای داده است.مسیر موتور سواری این مجموعه ۱۰۰ متر است که پیمودن آن ۸ دور به طول می انجامد.همچنین در این پارک موتور دریفت نیز کرایه داده می شود که با آن امکان انجام حرکات نمایشی (دریفت کشیدن) را دارید.

سن مجاز: بالای ۱۵ سال
مدت زمان: ۱۰تا ۱۵ دقیقه
تعداد نفرات: ۱ تا ۲ نفر

ترامپلین

ترامپلین بهترین بازی برای کودکان محسوب می شود. زیرا این بازی در عین بی خطر بودن بسیار مهیج وجذاب است.ترامپلین در اصل شاخه ای از ژیمناستیک به حساب می آید که بر روی تشک (به صورت پریدنی) انجام می شود.علاوه بر آن بلیط ترامپولین نسبت به سایر تفریحات این پارک هزینه کمتری دارد.
شرایط سنی: ۲ سال به بالا
وزن مجاز: حداقل ۱۱ کیلوگرم وحداکثر ۹۰ کیلوگرم
نوع بازی: گروهی وفردی

فوتبال حبابی

فوتبال حبابی یا زورب بال نوعی ورزش اروپایی محسوب می شود که در یک دهه ی اخیر در میان مردم دنیا رواج پیدا کرده است.این بازی قوانینی شبیه به فوتبال دارد و به صورت دسته جمعی انجام می گیرد.فرق فوتبال با زوربال در این است که در زوربال بالا تنه بازیکنان با حباب پوشیده می شود .به همین دلیل میزان برخورد آنها با یکدیگر افزایش می یابد که این امر بر هیجان وجذابیت این بازی می افزاید.

فوتبال حبابی
شرایط سنی: بالای ۸ سال
شرایط فیزیکی: قد بالای ۱۵۰ سانتی متر
وزن مجاز: حداکثر ۹۸ کیلوگرم
تعداد نفرات هر تیم: ۳ تا ۵ نفر

صاعقه

صاعقه کیش یا سالتو نوعی تاب زنجیری الکترونیکی است که با سوار شدن بر روی آن واقعا به آسمان می روید.به همین جهت هنگامی که دستگاه صاعقه شروع به حرکت می کند،صدای جیغ در محوطه پارک پارس سافاری کیش می پیچد.راستی اگر به بیماریهای قلبی یا صرع مبتلا هستید اصلا سمت سالتو نروید.
مدت زمان: ۱۰ تا ۱۵ دقیقه

سن مجاز: بالای ۱۲ سال و زیر ۶۰ سال
شیوه انجام بازی: گروهی

مینی گلف

مینی گلف نوعی بازی گلف است که در مساحت کوچکتر انجام می شود.این ورزش نیاز به مهارت خاص و آمادگی بدنی بالایی ندارد و برای همه سنین مناسب است. از همین رو همه اعضای خانواده می توانند از انجام این ورزش در پارک پارس سافاری دبی لذت ببرند.

سن مجاز: بالای ۴ سال
مدت زمان: ۳۰ دقیقه
نوع بازی: گروهی وخانوادگی

لیزر تگ

لیزر تگ نوعی بازی گروهی محسوب می شود که هیجان بالایی دارد. نحوه بازی به این شکل است که شما باید با هم گروهی های خود استراتژی حمله به تیم مقابل را بچینید. سپس با تفنگ های لیزری به اعضای تیم حریف حمله کنید .در این بازی هر بازیکنی که لیزر به او برخورد کند باید زمین را ترک کند. از همین رو طبق قانون بازی بازیکنان باید باچابکی تمام از برخورد لیزر به خود جلوگیری کنند تا برنده شوند.

تعداد نفرات هر تیم: ۳ تا ۵ نفر
مدت زمان: ۳۰ دقیقه
نوع بازی: گروهی

فیش اسپا

آیا علاقه ای به تفریحات هیجان انگیز ندارید؟ اگر جوابتان مثبت است ،یکسره به اتاق فیش اسپا سافاری کیش بروید. زیرا در این مکان ماهی های مخصوصی به نام دکتر فیش پاهای شما را ماساژ می دهند و از پوست مرده آن تغذیه می کنند.در نتیجه شما با پاهایی نرم ولطیف اتاق اسپا را ترک خواهید کرد.

فیش اسپا
نوع فعالیت: فردی
مدت زمان: ۱۰ دقیقه
شرایط جسمی: نیاز به شرایط خاصی ندارد.

مزرعه حیوانات

در مزرعه حیوانات سافاری کیش کودکان می توانند زندگی حیوانات اهلی را از نزدیک تماشا کنند.در واقع این محل بهترین مکان برای دوستی کودکان وحیوانات محسوب می شود. علاوه بر آن بچه ها چندین ساعت در این محل سرگرم خواهند شد.

مدت زمان: ۱ تا ۳ ساعت
شرایط سنی: ۲ سال به بالا
نوع فعالیت: فردی

شتر سواری

شتر به عنوان اصلی ترین حیوان بومی بیابان شناخته می شود. به همین دلیل در مجموعه پارس سافاری کیش این فعالیت تحت نظر ساربان ومربیان مجرب انجام می شود تا بازدید کنندگان با فرهنگ بومی اهالی صحرا بیشتر آشنا شوند.

رده سنی: ۱۰ سال به بالا
شرایط بدنی: وزن بین ۳۰ تا ۹۰ کیلوگرم –قد بالای ۱۴۰ سانتی متر
نوع فعالیت: فردی

شتر سواری در کیش

امکانات سافاری کیش

در این پارک امکانات قابل قبولی به بازدید کنندگان ارائه می شود که از جمله مهمترین آنها باید به موارد زیر شاره کرد:

۱-خانه کودک: در این محل از کودکان دلبند شما به بهترین نحو نگهداری می شود تا با خیال راحت به تفریح در سافاری پارک کیش بپردازید.
۲-آمفی تئاتر: در این مکان جنگ های شبانه ،جشنواره های مناسبتی و موزیک زنده اجرا می شود.
۳-رستوران: در این مجموعه چندین کافی شاپ ویک رستوران صحرایی به چشم می خورد که نوشیدنی های خنک وغذاهای محلی کیش را به بازدید کنندگان عرضه می کنند.
۴-نقش حنا: نقش حنا نوعی خالکوبی موقت است که با حنا بر روی بدن انجام می شود. با این حال طرح های حنا تا چند هفته روی پوست شما به عنوان یادگاری باقی می مانند.

انواع بلیط سافاری کیش

در هنگام خرید بلیط تور سافاری کیش با پکیج های مختلفی روبرو می شوید که در هریک از آنها خدمات گوناگونی به گردشگران ارائه می شود. در ادامه این پکیج ها را به شما معرفی خواهیم کرد تا بهترین پکیج را متناسب با شرایط و بودجه خود انتخاب کنید.

پکیج طلایی سافاری کیش (پکیج وی آی پی)

با خرید بلیط این پکیج امکان استفاده از این تفریحات را دارید:

  • تور سافاری با ماشین‌های لندکروز
  • موتورسیکلت ATV90
  • کارتینگ
  • شترسواری
  • مینی‌گلف

بازه قیمتی: متوسط
رده سنی: بالای ۷ سال

پکیج آدرنالین

این پکیج دارای ۵ آیتم جذاب است:

  • تور سافاری با ماشین‌های لندکروز
  • موتورسواری با موتورسیکلت‌های چهارچرخ ATV90
  • بانجی‌شوتینگ
  • هرم مومیایی
  • مینی گلف

بازه قیمتی: متوسط
رده سنی: مناسب افراد ۱۸ سال به بالا

موتور سواری در کیش
پکیج کودک

این تور برای خانواده هایی که کودک خردسال دارد بسیار مناسب است. تفریحات آن عبارتند از :

  • واقعیت مجازی
  • موتور ATV50
  • بانجی‌ترامپولین
  • ترامپولین

سینما ۹ بعدی
بازه قیمتی: متوسط

پکیج نوجوان

در این تور نوجوانان از تفریحات زیر بهره مند خواهند شد.

  • ماشین کوبنده
  • موتور دریفت ترایک
  • عینک ۹ بعدی
  • ترامپولین

سطح قیمت :متوسط
رده سنی:۱۲ سال به بالا

پکیج ماه عسل کیش (همدم)

تور همدم بهترین انتخاب برای زوجهای جوان است که برای ماه عسل این جزیره را انتخاب کرده اند. تور همدم سافاری کیش این تفریحات را در برمی گیرد:

  • تور سافاری با ماشین‌های لندکروز
  • تور سافاری با ماشین‌های باگی دو نفره
  • سینما ۹ بعدی
  • زورب‌بال
  • سینما ۹ بعدی
  • ماشین کوبنده

سطح قیمت: بالا
رده سنی: ۱۸ سال به بالا

خرید بلیط سافاری کیش

شما برای خرید بلیط سافاری دو راه پیش رو دارید:

در شیوه سنتی حتما باید به صورت حضوری به باجه های بلیط فروشی پارک سافاری مراجعه و بلیط تور مورد نظر خود را خریداری نمایید. ولی باید بدانید که علاوه بر بلیط تفریحات حتما باید بلیط ورودی سافاری پارک کیش را پیش از ورود به مجموعه تهیه کنید.

در روش نوین می توانید بلیط تور های سافاری پارک کیش را از سایتهای معتبر گردشگری رزرو نمایید. علاوه بر آن تیک بان به عنوان یکی از معتبرترین سایتهای فروش بلیط، بلیط هواپیما تهران کیش را با مناسب ترین نرخ به شما عرضه می نماید.

خرید بلیط سافاری کیش
قیمت بلیط سافاری کیش

بلیط تفریحات سافاری پارک کیش را می توان به صورت جداگانه یا به صورت تور تهیه کرد. به همین دلیل چون هر یک از تفریحات وتورهای این مجموعه نرخ متفاوتی دارند، نمی توان نرخ ثابتی را برای قیمت بلیط این پارک تعیین کرد. در حقیقت قیمت نهایی تفریحات بستگی به انتخاب خودتان دارد.

تخفیف بلیط سافاری کیش

در برخی از ایام سال بلیط سافاری به دلیل کاهش تقاضا با تخفیف عرضه می شود. به طور مثال اگر در فصل گرما یا در زمان جشنواره های کیش راهی این پارک شوید، مشمول تخفیف خواهید شد. البته گاهی در فصول پر گردشگر بلیط برخی از تفریحات با تخفیف ویژه در اختیار گردشگران قرار می گیرد.

قوانین ومقررات سافاری پارک کیش

۱-از به همراه آوردن اشیای قیمتی در این محل خودداری فرمایید.
۲-سانس های سافاری پارک کیش در ساعت ۹صبح آغاز و در ساعت ۲۱ پایان می یابد. همچنین بازدید کنندگان باید نیم ساعت پیش از شروع سانسها در این پارک حضور داشته باشند.
۳-بلیط خود را از حداقل یک روز قبل رزرو کنید تا از تور سافاری کیش جا نمانید.
۴-بلیط سافاری دبی به هیچ عنوان قابل استرداد نیست و در صورت کنسلی برنامه شما هزینه آن به طور کامل سوخت می شود.
۵-استفاده از دوربین برای عکس برداری از لوکیشن ها ممنوع است. اما عکاسان مجموعه با پرداخت هزینه اضافی از شما عکس های به یاد ماندنی را خواهند گرفت.

سافاری پارک کیش
اطلاعات سافاری کیش

نوع جاذبه :تفریحی
وسعت :۵ هزار متر مربع
سال احداث :۱۳۹۲
مدت زمان مورد نیاز برای بازدید: ۴ ساعت
نشانی: استان هرمزگان –کیش –بلوار امام خمینی –بلوار سافاری –جنب فاز ۳ شهرک صنعتی
شماره تلفن :
۰۷۶ ۴۴۴۵ ۰۴۴۰

مسیرهای دسترسی به پارک سافاری پارس کیش

برای رفتن به این مکان باید از تاکسی های جزیره یا سرویس ترانسفر هتل استفاده کنید و از میدان پرشین گلف به بلوار امام خمینی بروید. در مجموع با توجه به قرار گیری مناسب سافاری پارک کیش در جزیره دسترسی به آسان است.
جاذبه های گردشگری نزدیک به سافاری کیش
این جاذبه ها در نزدیکی سافاری پارک کیش قرار دارند:
آب انبار کیش:‌ ۷.۴ کیلومتر
دهکده المپیک: ۷.۹ کیلومتر
شهر زیرزمینی کاریز: ۸.۸ کیلومتر
پارک میر مهنا: ۹.۹ کیلومتر

سوالات متداول

بهترین زمان برای بازدید از سافاری پارک کیش چه زمانی است؟
برای در امان ماندن از گرما و آفتاب سوزان کیش، در نیمه دوم سال از این مجموعه دیدن فرمایید.
ساعات کاری سافاری پارک کیش چگونه است؟
ساعت کاری سافاری کیش صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعد از ظهر از ساعت ۴ بعد اظهر تا ۹ شب است.

دلارام حیدری

دلارام حیدری

نویسندگی بخشی از وجودم و سفر عشق من است تا روایتگر جای جای جهان باشم...
راهنمای مطالعه
ما را در فضا مجازی دنبال کنید
دلارام حیدری
دلارام حیدری
نویسندگی بخشی از وجودم و سفر عشق من است تا روایتگر جای جای جهان باشم...

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
پینترست
لینکدین

جدیدترین مطالب

سفر به کره شمالی

سفر به کره شمالی، لذت یا اسارت؟!

کره شمالی یکی از جالب ترین کشورهاست که قطعا سفر به آن تجربه منحصر به فردی است. سفر به کره شمالی شبیه به هیچ کشور دیگری نیست؛ در ادامه درباره عجایب این کشور بیشتر صحبت خواهیم کرد. سوای از مباحث سیاسی کره شمالی، مردم این کشور در شرایط خاصی زندگی می کنند که ممکن است دانستن آن برایتان جالب باشد. اما…

محرم در اصفهان

آداب و رسوم محرم در اصفهان

اهالی نصف جهان هم از دوران صفویه تاکنون هر ساله در دهه اول محرم، شهر را سیاه پوش و بساط عزاداری مفصلی را بر پا می کنند. از همین رو آداب و رسوم محرم در اصفهان، جذابیت بسیاری برای گردشگران داخلی و خارجی دارد. در مجله تیک بان قصد داریم شما را با زیباترین مناسک حسینی در شهر گنبدهای فیروزه ای آشنا کنیم…

مراسم قالیشویان

مراسم قالیشویان مشهد اردهال

مراسم قالیشویان یکی از مشهورترین آیین های مذهبی در کشور می باشد که در سال ۲۰۱۲ توسط یونسکو به ثبت رسید. این مراسم تنها مناسب مذهبی تعیین شده بر اساس تقویم شمسی در ایران است که قدمت برگزاری آن به ۵۷ سال پس از هجرت پیامبر بازمی گردد….

جزایر جیمز باند

جزایر جیمز باند کجاست؟

جزایر جیمز باند یا همان خائو فینگ کان، مجمع الجزایری از جزایر کوچک هستند که در خلیج فانگ نگا در نزدیکی پوکت تایلند قرار دارند. این جزایر به دلیل طبیعت بی نظیر و چشم نوازشان بسیار مشهور هستند به طوری که هر ساله میلیونها گردشگر را…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *