تور سافاری دبی

در تور سافاری دبی مراقب آدرنالین خود باشید

راهنمای مطالعه

[vc_row][vc_column][vc_column_text]یکی از بهترین تجربیات سفر حس شادی و هیجان است. حسی که باعث ترشح آدرنالین خالص می شود و هیجانی وصف ناپذیر را به ما هدیه می دهد. اگر علاقه مند به فعالیت های ماجراجویانه در سفر هستید و صرفا به خاطر ماندن در هتل و قدم زدن در خیابانها به سفر نمی روید ما به شما تور سافاری دبی را پیشنهاد می دهیم. در ادامه با ما همراه شوید تا یکی از مهیج ترین سفرهای خود را تجربه کنید.

تور سافاری دبی، آدرنالین خالص

تور سافاری یکی از تورهایی است که در سفر به دبی می توانید انتخاب کنید. این تور در صحرای داغ و بر روی ماسه های طلایی رنگ صحرا اجرا می شود. بهتر است قبل از رفتن به تور سافاری به وسایل مورد نیازتان توجه کنید تا در موقع لزوم از آنها استفاده نمایید. قبل از بستن کوله پشتی به سراغ وسایل مهم و مورد نیاز می رویم. اول از همه کرم ضد آفتاب را بردارید. با توجه به تابش نور خورشید حتما به آن نیاز پیدا می کنید. کلاه لبه دار گزینه مناسب بعدی است که نباید از قلم بیفتد. عینک آفتابی مناسب نیز بسیار ضروری می باشد.[/vc_column_text][vc_single_image image=”8311″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”bounceIn”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

وسایل مورد نیاز یادتان نرود!

داشتن داروهای ضروری، پمادهای ضد حشره و بطری آب معدنی هم بسیار مهم است. مقداری خوراکی ساده، لباس و کفش مناسب و گوشی همراه به همراه لوازمی همچون هندزفری، پاوربانک و دوربین عکاسی هم بسیار هم هستند و نباید از قلم بیسفتند.

اگر می خواهید تا شب در صحرا بمانید حتما یک چراغ قوه هم به همراه داشته باشید. احتمالا دیگر آماده اید و وقت رفتن به یک تور متفاوت و تجربه جدید است.

جالب است بدانید شما به راحتی می توانید با خرید بلیط هواپیما دبی از سایت گردشا راهی سفری هیجان انگیز شوید و خاطراتی منحصر به فرد خلق کنید.

بعد از خرید بلیط هواپیما دبی و رزرو هتل می توانید با خیالی آسوده و برداشتن لوازم ضروری به تور سافاری بروید. بعد از رسیدن به صحرا ماشین های آفرود منتظر شما هستند! شروع یک تجربه مهیج و شاد را به شما تبریک می گوییم!

دوربین خود را روی دست بگذارید تا از لحظات زیبای صحرا نوردی عکس های بی نظیر بگیرید. ماشین چندین بار برای عکاسی متوقف می شود. بنابراین نگران نباشید و با خیال زاحت تصاویر زیبا را ثبت کنید. خودتان را برای عبور از پستی وبلندی ها آماده کنید چرا که تمام طول مسیر صاف و یکدست نیست.

این ماشین سواری با هرچه تا به حال تجربه کرده اید فرق دارد و شما را به چالش می کشد. بهتر است نگرانی را کنار بگذارید و از تمام لحظات خاص لذت ببرید. بعد از ماشین سواری می توانید این ماجراجویی بی نظیر را تکمیل کنید بنابراین اسکس روی شن و دون باگی را فراموش نکنید. دون باگی همان موتورهای چهار چرخ هستند که کی از منحصر به فرد ترین هیجانات قابل تجربه است.

کمپ صحرایی

اگر از این همه هیجان خسته شده اید و نیاز به استراحت دارید می توانید به کمپ صحرایی بروید و با صرف چای و قهوه، به استراحت بپردازید. هنوز تور سافاری ادامه دارد و باید انرژی لازم را حفظ کنید پس مقداری تنقلات میل کنید و خود را برای ادامه تور آماده کنید. تور سافاری دبی بسیار متنع و جالب است درواقع امکان ندارد حو صله تان سر برود.

اجرای نمایش های عروسکی و آتش بازی و رقص عربی به دور آتش از دیگر برنامه های تور است. با نزدیک شدن به غروب خورشید می توانید عکس های نابی از غروب صحرا بگیرید و آنها را در شبکه های مجازی به اشتراک بگذارید. دیگر آرام آرام به وقت شام نزدیک می شوید. خود را برای خوردن غذاهایی با طعم عربی آماده کنید.[/vc_column_text][vc_single_image image=”8315″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”bounceIn”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

صرف شام در تور سافاری دبی

معمولا شام در تور سافاری دبی در سیاه چادرهای بزرگی که برپا هستند و با سبک عربی زیبایی تزیین شده اند سرو می شود. اصطلاح معروف بی بی کیو  (BBQ Diner) به شام صحرایی اطلاق می شود که بیانگر سبک پخت غذاها می باشد. در اینجا معمولا شام گوشت های کباب شده به روش مخصوص است و طعم بسیار لذیذی دارد.

برای کسانی که علاقه مند مطالعه در فرهنگ های مختلف هستند اینجا نمونه بارز فرهنگ صحرا نشینی عربی می باشد که هر نکته اش قابل توجه و جذاب است. چهره واقعی کویر نشینی و زندگی در صحرا به خوبی در این نقطه از دبی مشهود است و می تواند متفاوت ترین تجربیات زندگی هر گردشگری باشد.

پایان تور سافاری

به طور کلی تور سافاری دبی قبل از نیمه شب به اتمام می رسد و می توانید به هتل خود برگردید اما بی شک خاطرات به یاد ماندنی را از تور سافاری درذهن خود و در دوربین تان ثبت کرده اید که یک عمر شیرینی آن را حس خواهید کرد.

برای ادامه سفر خود به دبی برنامه های دیگری وجود دارد که با راهنمایی لیدر تور می توانید از همه جاذبه های دبی دیدن کنید.

مراکز خرید دبی، رستورالن های لوکس با سرو غذاهای عربی و بین المللی، برج ها و آسمانخراشهای معروف دنیا، تور کشتی و بسیاری دیگر از جاذبه های گردشگری دبی که می توانید با مراجعه به مجله تیک بان از آنها مطلع شوید اما قطعا هیچگاه خاطره تور سافاری دبی را فراموش نخواهید کرد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

مدیریت

مدیریت

آرزوی بهترین ها برای شما
راهنمای مطالعه
ما را در فضا مجازی دنبال کنید
مدیریت

مدیریت

آرزوی بهترین ها برای شما

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
پینترست
لینکدین

جدیدترین مطالب

تور سافاری دبی، یک روز پر از هیجان!

شما با خرید بلیط تور سافاری دبی تفریحات متنوعی را تجربه خواهید کرد. در حقیقت سرگرمی های این تور آنقدر جذاب و هیجان انگیز هستند که گذر زمان را در آن احساس نخواهید کرد. این سرگرمی ها شامل تفریحات رایگان و غیر رایگان می باشند که…

هتل صدف دبی تجربه اقامتی ارزان در شهری مدرن

هتل های بسیاری در دبی افتتاح شده اند که هر یک از آنها بر اساس فاکتورهایی همچون ارزش خدمات ارائه شده به مسافران، امکانات رفاهی و میزان تقاضا بازه قیمتی متفاوتی دارند. در این میان هتل صدف به عنوان ارزان ترین هتل دبی شناخته می شود که…

بهترین بازار نوروزی ایران کجاست؟

در واپسین روز های اسفند ماه بازارچه های نوروزی در سراسر کشور دایر می شوند که برخی از آنها به فروش کالاهای هنری خاص و آنتیک شهرت دارند. ما نیز به بهانه نزدیک شدن به نوروز، تصمیم گرفتیم…

مقاصد سفرهای یک روزه نوروزی

ایام نوروز بهترین زمان برای سفرها ی داخلی محسوب می شود. زیرا در این ایام آب وهوا در اکثر نقاط ایران معتدل و مطبوع است و زیبایی های طبیعت دو چندان می شود. اما با توجه به ازدحام مسافران در تعطیلات نوروز…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *